خطیب وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات با ابراز تاسف از اینکه دشمنان در صدد ایجاد توطئه‌های مختلف برای اختلاف‌افکنی بین قومیت‌ها هستند گفت: بی‌تردید تیزبینی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نقشه دشمن را ناکام کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب ‌در سفر خود به آذربایجان‌غربی و در دیدار با حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه اظهار داشت: دولت آیت‌الله رئیسی مصمم است که  تمام توان خود را در خدمت به مردم قرار دهد.

وی با ابراز تاسف از اینکه دشمنان در صدد ایجاد توطئه‌های مختلف برای اختلاف‌افکنی بین قومیت‌ها هستند گفت: بی‌تردید تیزبینی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و از سویی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تمام توطئه‌های آنان را ناکام گذاشته است.

وزیر اطلاعات در ادامه نیز برقراری و ایجاد فضای امن برای ارائه خدمات دولت در زمینه‌های مختلف از جمله رونق اقتصادی در راستای جهش تولید را مهم ارزیابی و تصریح کرد: امنیت پایدار زمینه را برای خدمت گزاری هر چه بیشتر مردم فراهم می‌کند.

وی همدلی، همراهی و هم افزایی بین همه اقشار را در آذربایجان‌غربی مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد:  در این استان تمام ادیان اقوام مذاهب و همه اقشار باید بتوانند از مواهب موجود به صورت یکسان بهره‌مند شوند.

در ادامه نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار رضایت الهی را در گرو خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: با توجه به ظرفیت های آذربایجان غربی می‌طلبد که دولت سیزدهم. توجه ویژه ای بدان داشته باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان این که آذربایجان غربی رنگین کمان مذاهب و ادیان است که با یک وحدت مثال زدنی در کنار یکدیگر زندگی می کنند افزود: مردم بصیر استان وحدت خود را در برابر توطئه های مختلف حفظ کرده اند که امیدواریم با تمهیدات دولت این یکپارچگی افزایش یابد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    4 0
    الحمدلله
  • جاویدایران NL ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    5 0
    توقعم از شما‌وسازمان اطلاعات سپاه خییییییییییلیییییییییی بیشتر از اینهاست، شما از بس درگیر مسائل بزرگ مثل مقابله با ابرقدرت دنیا و نوچه هاشون بودید که از تهدیدات کودکانه اما مهمی مثل گستاخی های دولت جعلی و نامشروع و خودخوانده باکو غافل موندید. شما حتی یه جایی یه سایتی یه سیستمی که مردم بتونن باشما در ارتباط باشن حرفاشونو بگن ایده هاشونو بگن راه ننداختین! الان سوال من اینه که چرا وقتی کارهایی میشه کرد که روح دولت باکو هم نمیتونه شک و تردیدش به ایران بره تا با این اقدامات بنیان دولت باکو رو لرزاند اما شما هیچ برنامه ای در این باره ندارید؟ آیاچیزهایی که من میدونم و به فکرم میاد شما نمیدونید؟؟!! مگه میشه؟؟ برنامه های ما فقط در این حد هست که طرح های دشمنان رو خنثی کنیم؟! همین؟ یعنی نمیخواهیم وارد فاز تهاجمی بشیم؟ فقط دفاعی؟ بهترین دفاع تهاجم هست. شماباید فرصت سازی کنید،
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      2 0
      یاشاسین آزربایجان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس