ضربه دوباره هکرها به اسرائیل؛ داده‌های تلفن همراه صهیونیست‌ها به باد رفت

هکرها این بار اعلام کردند سرورهای (Voiceneter) شبکه‌های تلفن همراه اسرائیل را به تسخیر خود در آورده‌اند.

به گزارش مشرق، ماکو شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل در گزارشی که شامگاه دوشنبه منتشر شد خبر داد، لحظاتی پیش اعلام شد هکرها موفق شده‌اند به سرورهای (Voiceneter) که به شرکت‌های بزرگ تلفن همراه اسرائیل سرویس می‌دهند رخنه کرده و اطلاعات شخصی کاربران آن را در اختیار بگیرند.

به نوشته این پایگاه عبری زبان، هکرها در حال حاضر اطلاعات مربوط به ۸ هزار کاربر تلفن همراه را در معرض فروش قرار داده‌اند.

هکرها همچنین اعلام کردند با برخی از افرادی که اطلاعات شان را به به دست آورده اند تماس صوتی گرفته و در مورد این اطلاعات با آنها هم گفتگو کرده‌اند.

به نوشته ماکو تنها در ماه جاری میلادی یک هکر به نام (SANGKANCIL) پایگاه اینترنتی (City۴u) را هک کرد، این تارنما از سوی شهرداری‌ها و موسسات دولتی محلی برای دریافت عوارض از مردم مورد استفاده قرار می‌گرفت و اطلاعات شخصی میلیون‌ها اسرائیلی را به دست آورد.

به زعم این رسانه اسرائیلی، اطلاعاتی که این هکر تاکنون منتشر کرده قدیمی بوده و ظاهرا اطلاعات به روز شده‌ای در اختیار ندارد.

او ۱۳۹ تصویر از اسناد هویتی اسرائیلی قدیمی و گواهینمامه های مربوط به سال ۲۰۱۲ و قبل از آن را در شبکه مجازی قرار داده است گرچه هیچ دلیلی وجود ندارد که او اطلاعات دیگر و به روز شده‌ای در اختیار نداشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس