کد خبر 1274223
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
جسد

زن جوان بعد از مرگ همسرش، جسد او را در میان سیمان قرار داد و چند روزی با آن زندگی کرد. او وقتی از این وضعیت خسته شد، با خوردن مایع لوله باز کنی قصد خودکشی داشت که ناکام ماند.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۸ جمعه بیست‌وششم شهریور امسال، صدای فریاد و کمک‌ خواهی زنی سکوت محله‌ای در مولوی تهران را شکست.

همسایه‌ها سراسیمه به خیابان آمده و زن جوان همسایه را دیدند که فریاد می‌زند شوهرم فوت شده و خودم هم مایع لوله بازکن نوشیدم و می‌خواهم بمیرم.

اهالی در ادامه به پلیس و اورژانس اطلاع دادند که آنها در محل حاضر شده و این زن به بیمارستان منتقل شد. ماموران وارد خانه طبقه اول ساختمان قدیمی شدند. بوی نامطبوعی از آنجا به مشام می‌رسید.

رد بو را که گرفتند به اتاقی رسیدند در خانه، پتویی کف اتاق افتاده و جسدی مردی را دیدند که در میان مکعبی بتونی قرار داشت و انگشتان پاهایش بیرون زده بود. با تخریب مکعب، جسد مرد ۳۸ ساله را بیرون آوردند.

ماموران دیروز پی بردند زن جوان زنده مانده که از وی تحقیق کردند او گفت: چند هفته قبل وقتی بعد از خرید به خانه بازگشتم دیدم شوهرم فوت کرده است. ترسیدم و خواستم به پلیس خبر دهم که گفتم نکند مرگ او بر گردن من بیفتد. چند روزی با جسد او در آن خانه بودم و فقط گریه می‌کردم. کم‌کم جسد داشت بو می‌گرفت و هر لحظه احتمال می‌رفت همسایه‌ها متوجه مرگ او شوند.

مقداری سیمان خریدم و روی جسد شوهرم ریختم. از ترسم چند هفته از خانه بیرون نرفتم. سرانجام روز جمعه مایع لوله بازکن را نوشیدم تا به زندگی خودم هم پایان دهم که نشد.

رحیم دشتبان، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: تحقیقات تکمیلی درباره کشف علت مرگ مرد جوان از سوی پلیس ادامه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    8 0
    مرغ گیج
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    5 0
    البته قضیه بوداره ولی اگر ثابت بشه که راست گفتی هم نادان بودی وهم ترسو..آخه آدمی که گناهی انجام نداده برای چی ازقانون بترسه..به جای این مراحل پوچ لااقل همان وقت به همسایه ها وپلیس اطلاع میدادی شایددرنبودشما کسی اورا کشته باشد..آخرین حماقت خودکشی ست..چطورنترسیدی شب ها با جسدخوابیدی ولی ازپلیس ترس داشتی!؟ من پدرومادر مرحومم را هرچه خواهرا اصرار کردند دل نداشتم برم موقع وداع آخر بااموات روبروبشم..ولی درهیج مورددیگربحزخداوتد ترسی ندارم..
  • ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 4
    یه خبر بد رو صد بار میذاری مشرق
  • بابک IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    0 0
    دوستان کسی ک فوت کرده ترس نداره من خودم سی سالمه متاسفانه درعرض یک هفته هم خانمم و هم پدرمو از دست دادم خودم خانمم رو غسل دادم و کفن پوشیدم و پدرمم رو هم خودم داخل قبرش گذاشتم
    • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      0 0
      آفرین پسرشجاع

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس