کد خبر 1274169
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
جادوی تفکر ایرانی در آسیا بدون بچه معروف‌ها/ به ز دیروز با بهروز

تیم ملی والیبال ایران با کادری ایرانی توانست مدال طلای رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کند.

به گزارش مشرق، بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ژاپن و در شهر چیبا برگزار شد. تیم ملی والیبال کشورمان پس از ناکامی در رقابت های المپیک، با تغییراتی گسترده و انتخاب یک مربی ایرانی به نام بهروز عطایی وارد این مسابقات شد.

ملی پوشان ایران در مرحله نخست این دوره از مسابقات توانستند با اقتدار تیم های هنگ کنگ، تایلنذد و پاکستان را از پیش رو بردارد. در ادامه شاگردان عطایی با تیم های کره جنوبی و چین تایپه مصاف دادند و موفق شدند این تیم ها را هم با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند. سروقامتان ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل چین قرار گرفتند و با نتیجه ۳ بر یک از سد این تیم هم عبور کردند.

جادوی تفکر ایرانی در آسیا بدون بچه معروف‌ها

تیم ملی والیبال ایران که با شکست چین در مرحله نیمه‌نهایی به دیدار نهایی راه‌ یافته بود، در روز پایانی در سالن شماره یک مسابقات به مصاف ژاپن میزبان این مسابقات رفت و با اقتدار حریف را شکست داد. ملی‌پوشان والیبال ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۳۱ بر ۲۹ به پیروزی رسیدند تا با هفت برد متوالی و واگذاری نتیجه تنها یک ست، عنوان قهرمانی جام بیست و یکم را به دست آورند.

بیشتر بخوانید:

۵ ایرانی در تیم رویایی والیبال آسیا

به ز دیروز با بهروز!

تیم ملی والیبال ایران در این دیدار برای ششمین بار در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا حضور یافت و با کسب مقام قهرمانی برای چهارمین بار بر روی سکوی نخست این مسابقات قرار گرفت، اما این قهرمانی یک تفاوت بسیار مهم با سه دوره قبل داشت و با کادر کاملا ایرانی به دست آمد.

جادوی تفکر ایرانی در آسیا بدون بچه معروف‌ها

پیش‌تر قهرمانی تیم ملی والیبال ایران با هدایت خولیو ولاسکو در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ و ایگور گولاکوویچ در سال ۲۰۱۹ به دست آمده بود. همچنین تیم ایران در سال‌های ۲۰۰۹ (مرحوم حسین معدنی) و ۲۰۱۵ (پیمان اکبری تیم ملی ب) در دیدار نهایی حضور یافت و در هر دوره نیز با شکست برابر ژاپن، نایب قهرمان قاره کهن آسیا شده بود. تیم ایران با شکست ژاپن در مسابقه امروز طلسم ناکامی برابر این تیم در دیدار نهایی قهرمانی مردان آسیا را نیز شکست. تیم ملی‌ والیبال ایران همچنین یک مدال برنز (۲۰۰۳) نیز در گنجینه افتخارات خود در این رقابت‌ها دارد.

ترین‌ها را ایرانی‌ها درو کردند

در پایان این رقابت‌ها کمیته فنی اسامی بازیکنان برتر را اعلام کرد که پنج بازیکن ایران در بین آن‌ها قرار داشتند و عنوان ارزشمندترین بازیکن به صابر کاظمی رسید.

ارزشمندترین بازیکن: صابر کاظمی از ایران

بهترین مدافع: علی‌اصغر مجرد از ایران و یونگ ژن لی از چین

بهترین لیبرو: محمدرضا حضرت‌پور از ایران

بهترین پاسور: جواد کریمی از ایران

بهترین پشت خط‌ زن: کنتو میااورا از ژاپن

بهترین دریافت کنندگان: میلاد عبادی‌پور از ایران و یوکی ایشیکاوا از ژاپن

جادوی تفکر ایرانی در آسیا بدون بچه معروف‌ها

جادوی تفکر ایرانی در آسیا بدون بچه معروف‌ها

ملی پوشان ایران با هدایت یک مربی ایرانی به نام بهروز عطایی و در غیاب ستاره هایی همچون سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور و ... توانستند شرایطی بهتر از گذشته را برای والیبال ایران رقم بزنند تا نشان دهند که جوانان شایسته و تفکر ایرانی حرف های زیادی برای گفتن دارد. علیرضا طلوع کیان، عظیم جزیده و حسین خوریانی از اعضای کادر فنی تیم ملی در این مسابقات بودند که حالا باید از آنها به عنوان پرچمداران مربیان ایرانی والیبال نام برد.

عملکرد والیبال ایران در این دوره از مسابقات و واگذاری تنها یک ست به رقبا بدون ستاره های همیشگی به معنی آینده ای روشن برای والیبال کشورمان است. حالا همه باید به مربیان ایرانی احترام بگذارند و با حمایت از آنها منتظر درخشش ستاره های جدید کشورمان در میادین بزرگتر باشند. 

جادوی تفکر ایرانی در آسیا بدون بچه معروف‌ها

پاسخی محکم به منتقدان

در شرایطی که برخی ها منتظر ناکامی و شکست این تیم در رقابت های قهرمانی آسیا بودند، کسب مدال طلا و نمایش بی نقص ملی پوشان پاسخی محکم به منتقدان بود. والیبال ایران نشان داد که این پتانسیل را دارد تا با مربی ایرانی هم به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند و شاید از حالا باید کم کم منتظر لژیونر شدن مربیان کشورمان هم باشیم.

شاید حالا علاقمندان به والیبال این حسرت را داشته باشند که چرا تیم ملی کشورمان در المپیک به مربیان داخلی اعتماد نکرد و با صرف هزینه های زیاد برای آلکنوی روس بازهم به اهدافش نرسید. باید به این موضوع توجه داشت که گذشته ها گذشته و حالا والیبال ایران با تفکر ایرانی تنها راه پیش دارد و نباید متوقف شود.

جادوی تفکر ایرانی در آسیا بدون بچه معروف‌ها

جای حسین کاظمی خالی

تنها نکته ناراحت کننده در قهرمانی تیم ملی کشورمان درگذشت حسین کاظمی، مربی تیم ملی جوانان بود که پس از دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان در نهایت دار فانی را وداع گفت.

کاظمی سال ها دستیار و دوست صمیمی بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی بود که خبر درگذشت وی تنها چند ساعت قبل از شروع مسابقه فینال روحیه کادر فنی و بازیکنان را خراب کرد. جای حسین کاظمی در بین والیبالی ها خالی بود تا شاهد درخشش ستاره های کشورمان در قاره کهن باشد.

تقوی: امیدها به آینده والیبال بالا رفت

سید میلاد تقوی ضمن تبریک این قهرمانی به مردم شریف و خانواده خوب والیبال ایران، در واکنش به کسب این مقام در خاک ژاپن، گفت: بعد از چند دیداری که در طول ماه‌های اخیر با تیم ملی ژاپن داشتیم، بالاخره بازیکنان جوان ایران با غیرت در خاک ژاپن بر تیم ملی این کشور غلبه کردند تا برای اولین بار با بهره‌گیری از کادرفنی تمام ایرانی، کاپ قهرمانی آسیا را به ایران بیاورند.

جادوی تفکر ایرانی در آسیا بدون بچه معروف‌ها

دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه این پیروزی از چندین بعد برای ایران اهمیت داشت، تصریح کرد: نخست این‌که ایران با تیمی جوان راهی مسابقات شده بود؛ تیمی که نسبت به ترکیب گذشته، تجربه کم‌تری داشت اما نشان داد توانمندی‌هایش بسیار بیشتر از چیزی است که در طول چند سال گذشته به آن فکر می‌شد. این قهرمانی امیدها را به آینده تیم کنونی بالا برد. ضمن این‌که عملکرد خوب کادرفنی نشان داد که کادر تمام ایرانی می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف یاری کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    5 56
    جادوی تیماصلی ایران در اسیا جلوی تیم های دوم بقیه کشورها. کره جنوبی که کلا تیم والیبال ارتششو اورده بود
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      64 4
      اول حرف زدن ونوشتن یاد بگیربعدبیانظربده چرااینقدرسوزش گرفتی ازقهرمانی تیم ایران؟؟ ایران کجاتیم اصلیش بوداماکشورای دیگه تیم دومش؟؟ بدبخت وحقیری ازدسته ی اصلاحاتی حتماکه هیچوقت موفقیت کشور راباورنداشتید.
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      5 2
      ایران کلا تغییر نسل داد و با جووناش رفته بود. بعد تیم ها در قهرمانی آسیا تیم دومشون رو میارن؟؟؟؟؟ مگه لیگ جهانیه که بخوان نسل سازی کنن؟؟ دوزار از والیبال سر در نمیاری نظر نده
    • دیدگا IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      4 1
      یعنی کشورهای دیگه تیم دوم و سومشون رو فرستادن که قهرمان نشن و این افتخار رو از دست بدن!! یکی از مشکلات قبلی تیم بنظرم بازیکنان خارج نشین بودند که سال به سال حتی ایران هم نمیومدن و فقط برای مسابقات سروکله شون پیدا میشد! و این یعنی عدم هماهنگی تیمی! اینطور بخوایم بگیم تیم ایران هم تیم اصلیش نبود و تیم دوم یا سوم رو به مسابقات اعزام کردیم!
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      5 2
      جالب است که تیم ملی والیبال چین فقط با یک شکست آن هم در نیمه نهایی مقابل ایران سوم شد اما تیم ملی ژاپن با دو شکست یکی مقابل چین و دیگری بازی نهایی برابر ایران دوم شد! به نطر می رسد ژاپنی ها عمداً مقابل چین تن به شکست دادند تا در نیمه نهایی به ایران نخورند که اگر چنین می شد و در نیمه نهایی به ایران می باختند باید مانند چین برای مقام سومی می جنگیدند!!
    • چنگیز GB ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 4
      معروف غفور موسوی و غلامی رو شما ندیدی عکسشونو بیا بهت نشون میدم
  • علی قاسملو IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    31 9
    کاملا درسته،اتفاقا عامل حذف زودهنگام والیبال ایران در المپیک همین بچه معروف ها بودند.
    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      14 3
      بازیهای المپیکو داری با بازی با تیم جوانان پاکستان و چین تایپه یکی میکنی؟ مشخصه اصلا والیبال نگاه نمیکنی
    • چنگیز GB ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      4 0
      بچه معروف ها برای تیم زحمت کشیدن شایسته ی احترام زیادی هستند ولی حق با شماست دیگه واقعا باید برن کنار تزریق دوباره اونها به تیم خیانت به جوونامونه
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      0 0
      وااااا همین بچه معروف والیبالو بالا کشیدن اگ والیبال ایران بالا رفته زحمت همین بچه ها بوده اگ یادتون باشه تو المپیک بیشتر از جوونا استفاده شده بود
  • یک ایرانی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    46 9
    بچه معروف ها! نمیدونم منظورت چیه؟ ولی بدون همون معروف و موسوی و غفور شهرام محمودی عادل غلامی زرینی سالها زحمت کشیدند و افتخار هم آوردند به هر حال هر کدام در یک سنی خداحافظی کردند و می کنند. همون صرف حضور در المپیک هم افتخار کمی نیست. سعی کن قدرنشناس و ناسپاس و بدبدرقه نباشی.
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 1
      مسابقات والیبال تیم ملی پیرمرد های ایران با جوانان جهان رو منظورت هست ؟؟؟مگه ول کن والیبال هستن که بدرقه هم بشن ؟؟؟؟ این همه جوان و تیم والیبال داره مملکت .
  • امید نجاتی IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    13 3
    دقت کردین هر اتفاق خوبی که برايه کشور می افتد یک عده تو اینترنت و شبکه های اجتماعی میخان اون اتفاق رو کوچک جلوه بدن و بکوبند فکر نمی‌کنم ایرانی باشند چرا پلیس فتا یه کاری نمی‌کنه مگه تو سریال گاندو نشون ندادن که پلیس اشراف کامل به فضای مجازی داره...
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      4 11
      یه سریا هم فکر میکنن با به به و چه چه الکی واقعیت تغییر میکنه
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 1
      ایران با مربی ایرانی و تیمی جوون در ژاپن با شکست ژاپن قهرمان آسیا شد. واقعیت و افتخار از این بالاتر؟ ما آقای والیبال قاره کهن هستیم چون و چرا نداره. ممنون از بچه ها
    • مبین IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 1
      خطاب به امید نجاتی و همینطور وقتی اتفاقات بد میفته میخوان بزرگش کنند اینها از دشمنم بدترند
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      0 2
      تو همونی نبوده که تا ایران یه بازی جلوی ضعیف ترین تیم گروه تو المپیک برد توهم زدی گفتی میریم رو سکو؟ چی شد تو اون تک برد جلوش ضعیفترین تیم المپیک رو بزرگ جلوه دادی مدار گیرمون اومد؟ پلیس فتا باید امثال تو رو دستگیر کنه تحویل پلیس بده بررسی کنن ببینیم چی مصرف میکنی که اینجوری توهم میزنی
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    20 2
    بیشتر از قهرمانی تغییر نسل والیبال بعد از چندین سال خوشحال کننده و امیدوار کننده بود. ممنون آقای عطایی
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    25 2
    همون بچه معروف ها نسل طلایی والیبال کشورمون بودن همون کسایی ک انقدر پیشرفت کرده بودن ک ما داشتیم ب بردن غول های والیبال دنیا فکر میکردیم پس لطفا اگر بلد نیستید ازشون تشکر کنید حداقل احترامشون رو نگه دارید .(نمک نشناس نباشیم)
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      2 3
      از اینکه ۸ باخت پشت سرهم داشتند ازشون متشکریم
    • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 4
      نسل حلبی هم نبودن چه برسه به طلایی ، بازی با فرانسه جز سرافکندگی و تحقیر هیچی برای ما نداشت ، احترام خرابکاری ها باید حفظ بشه ؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    12 2
    قهرمانی تو آسیا که اتفاق جدیدی نیست ولی شما بدون همون بچه معروف ها کلی برای تیم ملی زحمت کشیدن شما هم یکمی خجالت بکش
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    4 5
    مطمئنم باشید اگه معروف و موسوی و غفور بودند از ژاپن می‌باختند چون اشباع شدند و انگیزه ندارند. امیدوارم از این به بعد با همین تیم جوان و با انگیزه ادامه دهیم.
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      1 1
      اونا کلا سیر شده بودند ، از سرویس هایی که توی تور میزدن و میخندیدن معلوم بود .
    • IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      1 0
      همین معروف و موسوی و غفوری که دربارشون حرف میزنین خیلییی بیشتر از چیزی که باید برای والیبال ایران زحمت کشیدن لبخند روی لب ایرانی ها آوردن و اصلا شایسته این انتقاد ها نیستند
    • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      1 0
      همین معروف و موسوی و غفوری محمودی که دربارشون حرف میزنین خیلییی بیشتر از چیزی که باید برای والیبال ایران زحمت کشیدن لبخند روی لب ایرانی ها آوردن و اصلا شایسته این انتقاد ها نیستند
    • IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      1 0
      معروف و موسوی و غفور و محمودی اسطوره های والیبالن و خیلییی خیلی برای قهرمانی و پیشرفت والیبال ایران زحمت کشیدند و لبخند روی لب ما آوردن و اصلا این انتقاد ها شایستشون نیست
  • حکیم IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    4 12
    ولی عبادی پور که جز خراب کردن کاری نکرد چطوری انتخاب شده
    • مارلون IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      5 0
      تا حالا توپ والیبال دستت گرفتی که از عبادی پور حرف میزنی !! میلاد عبادی پور بین 4 5 دریافت کننده برتر جهانه که تو این مسابقاتم برترین شد.
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      0 0
      قول میدم تو حتی پست های والیبالم نمیشناسی و با پررویی تمام داری درمورد ی بازیکن ب بزرگی میلاد عبادیپور حرف میزنی بر اطلاعت بهتره بگم ک میلاد تو المپیک ک بهترینای دنیا توش حضور داشتن از لحاظ درصد دریافت موفق نفر دوم شد یعنی دوم جهان، اسیا ک جای خود داره. تو اصن میفهمی این یعنی چی؟
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    6 19
    با این تیم و این کادر فنی تو مسابقات جهانی به هیچ جایی نمیرسیم
    • محیا IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      4 2
      استاد اگر شما لیگ ملت ها و المپیک رو دیده بودید متوجه می شدید که ما با سرمربی روس پر هزینه بازی ها رو، هم میباختیم هم با حالت روانی عصبی بازی می کردیم ولی چی شد؟ توی قهرمانی آسیا، نه تنها مقام اول رو گرفتیم بلکه پنج نفر هم عنوان بازیکن رویایی رو گرفتند برای همه کسایی هم که فکر می کنند سرمربی روس دلسوز ما هست و واقعا با تمام وجودش کار کرده متاسفم ...
    • حسن IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
      3 0
      لطفاً جای انتقاد روحیه بده واقعا خجالت داره خوبه که قهرمان شدیم اگر می‌باختند چی میگفتی عبادی پور خیلی عالی بود .
  • علی اکبر JP ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    4 0
    نمی‌دونم چطور تونستن مافیای والیبال رو بشکنن ولی هرکس این کارو کرده دمش گرم این موفقیت نتیجه کنار گذاشتن تعارف در انتخاب بازیکنان بود چیزی که تمام کشور در همه زمینه ها بهش نیاز داره . طرف تو هر سمت یا شغلی بعد از یکی دوتا کار درخشان طوری برخورد می‌کنه که اونجا دیگه ارث پدریشه و کسی نباید جای اون بشینه . دمش گرم هرکس این تفکر رو تو والیبال زمین زد شاید الگویی بشه برای همه نهادها
  • احمد رهنما DE ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 0
    باتبریکات فراوان به بلند فامتان والیبال ایران وبخصوص به جناب اقای عطایی پور وکادرفنی سلامت وتندرست باشید به امید پیروزی های بیشتر درسطح بین المللی
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 2
    پيروزي در آسيا كاري نداره پيروزي در جام جهاني و المپيك سخت و مهم است بايد ديد اين تيم برابر آمريكا و لهستان و ايتاليا و ...چه خواهد كرد ولي بهرحال اين پيروزي رو به تيم ملي تبريك مي گيم و براشون آرزوي موفقيت داريم
  • ایرانی ستم دیده IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 1
    واقعن حسادت یک نوع بیماری است من نمی دانم یک عده چگونه با زبان فارسی با هم وطنان خود دشمنی می کنند اینها یا بیمارند یا ایرانی نیستند وبا زبان ایرانی کا منت می گذارند تبریک به تیم ملی ایران که ایرانی‌ها واقعن اگر تلاش کنند به هر چیزی که بخواهند می‌رسند این ژنتیک و اصل ایرانی است
  • امیر IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 0
    تیتر بدون بچه معروف ها خیلی بامسمی بود. من به عنوان یک طرفدار و یک وطن دوست از اینکه شنیدم معروف با آن همه زحمتی که برایش کشیده شد و هزینه‌هایی که شد تا ایشان جمع کردو ساکن آمریکا شد مجانی برای یانکی‌های آمریکایی کلاس والیبال گذاشته دلگیر بودم ولی غیور مردان تیم واليبال نشان دادند بدون بچه معروف هم باغیرت و همت والا می توان فاتح قله‌های افتخار بود فقط کافیست بدانی که ایرانی هستی .
  • جاسم AE ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اكر قصدتون نامداران سابق تيم ملى هست بايد بكيم كه خيلى بى ادبيد
  • مهدی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    20 1
    اولا که والیبال ایران با همین بچه معروف ها به قول شما معروف شد و الان ادعای والیبال داریم. دوما این تیم با این مربی انشاالله آینده ای درخشان برای والیبال ما میشه و یه عده اجنبی به اسم ایرانی میان نظر میدن که کشورهای دیگه تیم دوسشون را آورده بودن خخخ همین که ژاپن رو بردیم مشخصه که تیم چندمشون بود
  • فرامرز IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 3
    عامل ناکامی والیبال ایران در چند وقت گذشته،بازیکن سالاری و باند بازی حاکم بر تیم بود.با کنار رفتن عوامل این ناکامی‌ها والیبال حتما پیشرفت خواهد کرد
  • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 0
    این تغییرنسل باید انجام بشه حالافوقش یه دوره نتیجه نمیگیرن ولی باید زودترازاینا این کارانجام میشد توالمپیک ولیگ جهانی چی کارکردن همین معروف ها یعنی همین بچه هانمیتونستن این نتیجه ای که باتجربه نامه توالمپیک ولیگ جهانی گرفتن بگیرن
  • Aysall IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 0
    مرسی از همه بازیکنان خوب کشورمون عالی بودین
  • Gompachiro IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 2
    بچه معروف ها ؟ منظورت افتخار افرینان هس نه ؟ بعد این همه سال تلاش و زحمت ؟! واقعا ک چقدر قدرنشناس هستید .
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 0
    الان قهرمان شده قربان صدقه کادر ایرانی ،دل می‌دیم تعریف و تمجید ،حالاذیکی پیدا نیست بگه ،صابر کاظمی و میثم صالحی ،با پای لنگ بازی میکردند ،حتی ریسک اینکه جایگزین شوند در بازیهای گروهی دوراول ،دوره دوم ،را نکردند ،میدانید چرا،چون اگر باخت میدادند ،الان خون به پا میشد
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 0
    فقط می توان گفت آفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرین
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 0
    واقعا تیم منسجمی و خوبی بودن انشا... در اینده خوب بدرخشن مربی تاثیر زیادی داره النکو واقعا خیلی ضعیف بود
  • علی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    4 2
    ما به ژاپن بازنده نیستیم.سعید معروف که دل به آمریکا سپرده شهروند آمریکا شده بود ' دیگر دل به ایران نداشت.کاپیتان حضورش در زمین و بیرون آوردنش'که خوب بازی نمی کرد 'برای تیم تبعات میآورد.خوشبختانه 'کریمی' جایگزین' دارای قدی بلندتر و سرویس زنی بسیار با کیفیت تر از معروف است.کریمی مانند معروف حاشیه هم نداشت. خدا با ملت ایران است.
  • جواد IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    5 0
    احسنت همینجوری بتازید
  • سوسان IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 3
    تیم در بازی سرعتی و رسوندن توپ مشکل داشت پاسها به شکل بلند به پاسور و پشت خط زن میرسید و در دریافت اول توپ از سطح فاصله زیادی میگرفت دفاع روی وسط و کناره ها متمرکز نبود و پراکندگی در پشت تور به وضوح ضعف تیم رو نشون میداد فرانسه و برزیل این تیم رو درسته قورت میده
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
      0 0
      وقتی کابوس این تیم ها شدیم ان وقت می فهمید عیار این تیم چقدر بالاست
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 0
    ناشناخته تر از اونی که درباره ی معروف و معروف ها حرف بزنی، داری درباره ی تاریخ والیبال مدرن ایران قلم فرسایی میکنی، با حرف شما حقیقت پوشیده نمیشه، ضمن خوشحالی از کسب این عنوان و افتخار به بچه های جوون تیم ملی میگم که صبر کنید، ایشالا آخر پاییز افتخارات شمرده میشه، قضاوت رو بزارید اون موقع، مثل گزارشگری نباشید که مسابقه شروع نشده هزارتا هندونه میزاره زیربغل ورزشکار ایرانی و بعد باخت یه معذرت خواهی ساده از مردم نمیکنه، اینقدر قدرنشناس نباشید
  • علی محمدی DE ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    2 0
    دستشون درد نکنه ولی بعضی کشورها این بازیها و تدارکاتی می‌دونن ایران معمولا تو این تورنمنت‌ها همه جانبه بازی می‌کنه اعتمادبه‌نفس کاذب میگیره مغرور میشه بلای المپیک میاد سرش
  • نارسیس IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    3 0
    یه سری بیشعور که از والیبال هیچی حالیشون نیست بچه معروف و هیچ کاری نکردن ببخشیدها مشکل از مافیای والیبال بود ما نمیدونیم دلشون چی بوده زر مفت نزن اینقدر الکی خیلی نمک نشناس و نفهم هستید خطاب به اونایی که منتقد هستند است الانم جوونامون اومدم بهترین شدم چون استحقاقشو داشتن جای اینکه بیان خوشحالی کنید میشید حرف منفی میزنید واقعا براتون متاسفم و جالبه بدونید که نسل آقای معروف اولین قهرمانی ها را برای ما آورد خیلی زود خوبیها را فراموش می کنید واقعا متاسفم براتون
  • سامان IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    این خرفها نمک نشناسی است و تفکرات و شیوهای سعید معروف سالها با تیم ملی هست. و والیبال ایران مدیون چنین قهرمانانی هست و خواهد بود
  • IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
    1 0
    کسی که این مقاله را نوشته چیزی از والیبال و ورزش سرش نمیشه امسال معروفها استخوان بندی والیبال ایرانند زود فراموش کردیم این عزیزان را همین خرفهاست که قهرمانان از مملکت کوچ میکنند این حرفها خیانت به ورزش است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس