کد خبر 1273922
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
فوتی‌های کرونا در تهران به عدد ۱۰۰ رسید

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از کاهش آمار متوفیان ناشی از کرونا به عدد ۱۰۰ نفر در روز در شهر تهران خبر داد و گفت: با این شرایط در هفته‌های آتی امکان دارد عدد متوفیان دو رقمی شود.

به گزارش مشرق، در حالی در روزهای پایان پیک پنجم کرونا قرار داریم که آمار مبتلایان و متوفیان ناشی از کرونا رو به کاهش قرار دارد. در همین ارتباط آمار متوفیان ناشی از کرونا در شهر تهران که در هفته‌های گذشته قابل توجه بود و روزانه بالغ بر ۲۵۰ نفر بود این آمار رو به کاهش قرار دارد.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) درباره کاهش آمار متوفیان ناشی از کرونا گفت آمار متوفیان در تهران ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده و این روند امیدواریم ادامه پیدا کند.

وی گفت: در حال حاضر آمار متوفیان شهر تهران به حدود ۱۰۰ نفر رسیده است و امیدواریم این آمار در روزهای آتی دو رقمی شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 1
    عقلم خوب چیزی باید تمرکز روی تهران بزارید تا سریعتر روزی پونصد هزار نفر واکسینه کنید چو ن تهران قلب ایران است و از همه جا به تهران میروندباید سریع واکسن بگیرند شهرهای مرزی و وشهرهای شلوغ مسافر پذیر درخطر بیشتر هستند
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    18 1
    دمت گرم اقای ریسی زنده باشی شیر مادرت حلال جونت اگر این اتفاق افتاده فقط و فقط کار امدی و تسلت کامل شما به اوضاع نابه سامانی بود که اقای روحانی ایجاد کرده بود زنده باشی حرف نداری تو این دوماه گل کاشتی خوشحالم که به شما رای دادم و از انتخابم رازیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس