کد خبر 1273777
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
بورس نمایه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در نخستین ساعت بازار حدود ۰.۲درصد افت داشت، شاخص هم‌وزن نیز بیش از ۰.۲درصد نزول کرد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت دو هزار و ۳۳۷واحدی (۰.۲درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۷هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۲درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۶۱نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و۹۹نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۳۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «برکت»، «کیمیاتک»، «شستا»، «سپید»، «خساپا»، «خودرو» و «فملی» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد های «مدیریت»، «وهامون»، «فجهان»، «دی»، «اتکای»، «کرمان» و «گدنا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به هزار و ۱۲۰میلیارد تومان رسید.

نقشه سرخ رنگ بورس +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 1 IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    3 0
    دست پخت وزیر اقتصاد بهش میاد
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    4 0
    مسئولان دعوت كننده به بورس كه امروز روزه سكوت گرفته اند بدانند كه نتيجه اين اقدامات بي اعتمادي مردم به تمام نظرات آنهاست.
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    2 0
    حتما باید ملت دست به کار شود تا به خود بیایید به خدا قسم مردم گناه دارند به این دولت هم بی اعتماد هستیم چون مجددا به امید جبران ضررهای دولت فاسد روحانی برگشتیم اما دیگر تمام شد پولمان در اولین فرصت بر می داریم و خودمان را راحت می کنیم نه شیر شتر می خواهیم نه دیدار عرب مجددا با اعتماد مردم بازی کردید خداوند شما را هلاک کند انشاءالله
  • مال باخته بورس کزایی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 0
    یکسال طول کشیدشاخص ازیک میلیون وصدبرسه به یک میلیون وپانصد.اون وقت ۲روزه برگشت بهتقریبا یک میلیون وسیصد.مملکت به این نانازی آخه کجاپیدامیشه .گل وبلبل.همه چی آرومه مردم پوست کلفت همه جورفشار راتحمل میکنند..ایران فدای اشک وخنده تو
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    1 0
    مشرق ما که صدامون به بالا نمیرسه. به وزیر اقتصاد بگو این رسمش نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس