کد خبر 1273333
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز به هزار و ۹۰میلیارد تومان می‌رسد، برتری سمت تقاضا در «فلزات اساسی» بیش از سایرین بود و حجم صف حجم صف ثقزوی به ۶.۴۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۵۴۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۵۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۹۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «فسبزوار»، «کیمیاتک» و «فجهان» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پارس فولاد سبزوار حدود ۵۱۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وشمال»، «ثقزوی» و «ددامح» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۴۷۰میلیارد تومان (۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۲۰میلیارد تومان (۴۸درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هفت نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) به ۶.۴۴درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فلزات اساسی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۸۵۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات شیمیایی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۴۳۵میلیارد تومان می‌شود. از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با فشار فروش ۷۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۷۸درصد از هزار و ۹۹۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۶۲۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۲۳درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به سه هزار و ۶۲۵میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام +جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 0
    هیچکس بدادبورس نمیرسه بعدازیکسال تقریبااکثرحقیقی ها تو50تا80درصدزیانوهستن. یعنس نبایدیه سهام مامثبت باشه؟ ازبنیادی گرفته تا...... 19یا20نمادسهم دارم دریغ ازیدونه سود مثلاحآسا. کاما.غدام.پالایشی یکم. ثتوسا... حداقل پالایشی یکم دولت هواشوداشته باشه بیش ازاین بیچارمون نکنید.پس کو کمکی ک قراربودبکنن به بورس خصوصاپالایشی یکم؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس