کد خبر 1273158
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۰

به گزارش مشرق، احمد نادری، نماینده مجلس در توییتر نوشت: ‏عضویت دائم ایران در گروه شانگهای، اقدامی در راستای تغییر نظم جهانی و آغاز دوران آسیایی است. 

بارها نوشته ام که از سال ۲۰۱۱ و با آغاز انقلابهای بیداری و سپس به انحراف کشاندن آنها و درگیری ها و خونریزی های منطقه، تغییر نظم آغاز شده. 

ایران یکی از قدرتهای اصلی در نظم چند قطبی آینده است.

نشانه‌های تغییر نظم جهان چیست؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    6 7
    بارها نوشته ای!!!! برای کی نوشتی؟ شما دنبال اثبات چی هستی؟ ما و بالاخص شما که مسئولیت دارید وظیفه داریم امروز را بشناسیم و وظابف امروزمون را انجام بدیم. شما فرض کن که قراره ده سال دیگه ما جای امریکا باشیم،تکلیف امروز را کی انجام بده. آینده مال آیندست،بچسب به امروز و اقتصاد فلج و مردم بی اغتماد تا تونسته باشی در مسیر آینده سهیم باشی.با غیب گویی فقط توهم و خودبزرگ بینی ایجاد میشه. اگه رهبر چیزی از آینده میگه بخاطر اینه که سکانداره. مشکل شماها توییت زدن و دیده شدنه...
    • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      5 3
      غربگدا جان، از نوشتت معلومه که از افول غرب خیلی ناراحت شدی و بوی سوختگیت تا اینجا میاد و بدون که با آوردن اسم رهبری نمیتونی کسی رو گول بزنی!!! ایشون وظیفش مطرح کردن اون مطالبیه که فکر میکنه مردم باید بدونن و وظیفه دولت رسیدگی به وضعیت مردمه که دولت شماها هشت سال انجامش نداده، حالا باید صبر کنیم تا ان شاء الله این دولت هم گندکاری های شماها رو پاک کنه هم به وضع مردم و گرونی و اینها برسه که خوب طبیعتا زمان میبره!!!
  • FR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    1 0
    صد در سد همینطور است در اوج خیانت های داخلی هم به پیروزی نهایی انقلاب و جمهوری اسلامی آن ایمان داشتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس