کد خبر 1273075
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
صدری: پرسپولیس قدرت اول غرب آسیا است/ توانایی های ما برای سایر باشگاه‌ها آرزو به حساب می آید

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما، قدرت اول منطقه غرب آسیا است و توانایی‌هایی دارد که برای سایر باشگاه‌ها، آرزو به حساب می‌آید.

به گزارش مشرق، سید مجید صدری درباره شرایط قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و تقابل پرسپولیس با الهلال عربستان در این مرحله، اظهار داشت: تنها سه تیم غیر از پرسپولیس در منطقه غرب آسیا باقی مانده بودند و طبیعتا ما باید به مصاف یکی از آنها می‌رفتیم. قرعه‌کشی انجام شد و حالا الهلال عربستان حریف ماست. 

وی ادامه داد: معتقدم تیم ما، قدرت اول منطقه غرب آسیاست و توانایی‌هایی دارد که برای سایر باشگاه‌ها، آرزو به حساب می‌آید. می‌توانیم با توجه به پتانسیل هواداران در فضای مجازی، دانش مربیان و تلاش خالصانه‌ای که بازیکنان نشان می‌دهند، به همه اهداف‌مان برسیم. انگیزه اصلی پرسپولیس، صعود به فینال است و برای این هدف، تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم. این موضوع می‌تواند همه پرسپولیسی‌ها را به افزایش میزان حمایت‌ها از تیم، دلگرم کند. 

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس چگونه می‌تواند الهلال را شکست دهد؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بعد از قرعه‌کشی، فضای جالبی را شاهد بودیم و هواداران پیام‌های زیادی برای من ارسال کردند. این موضوع نشان از اهمیت بالای رقابت‌های بین‌المللی برای هواداران پرسپولیس دارد. باید به خودمان افتخار کنیم که طرفدار چنین تیم قدرتمندی هستیم؛ تیمی که هر سال، هیجان بازی در بالاترین سطح قاره را تجربه می‌کند.

صدری اضافه کرد: در بخش مدیریت باشگاه، تلاش‌های خود را به کار می‌بندیم تا از پرسپولیس بهترین حمایت‌ها را داشته باشیم و از سوی دیگر، بازیکنان، مربیان و همه اعضای تیم هم نسبت به ادامه رقابت‌ها انگیزه و هدف مشترکی برای کسب افتخارات جدید دارند. امیدوارم بهترین اتفاقات برای پرسپولیس رقم بخورد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حبیب IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 9
    همین یک سال قبل پرسپولیس از الهلال رفت و برگشت شش تا خورد نمی دانم چطوری قدرت اول هستید
    • علی IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      7 2
      ببین آقا حبیب آقای صدری اشتباه کردند پرسپولیس بزرگ قدرت اول آسیا است نه قدرت اول غرب آسیا چون تا حالا قدرتشو نشون داده
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      2 1
      ببین علی آقا حبیب آقا درست گفتن، چطور قدرت اول آسیا هستین ولی حتی یه نصفه جامم نگرفتین؟ باز خوبه تا قدرت اول آسیا پیش رفتی قدرت اول جهان رو گذاشتی برا تیمهای اروپایی و...
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      2 0
      حبیب خان تو دوتا بازی 6 تا زیاده اونوخ شما که تو یه بازی 6 تا از العین خوردین طوری نیست؟
  • دلپذیر DE ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    0 2
    شما بدون کمک وزیر مخلوع نیمتونیت قدرت منطقه باشید به شکم خودت صابون نمال جام آسیا هیچ وقت به دست پرسپولیس نخواهد رسید مطمئن باش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس