کد خبر 1273036
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
پیروانی: فدراسیونِ بدهکار برای تیم امید مربی خارجی می‌آورد، اما به ما اجازه نمی‌دهد/ لیگ ایران «لیگ سرمایه‌داری» است!

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از فدراسیون فوتبال گفت: خواهش من این است که اسم لیگ برتر ایران را عوض کنند و «لیگ سرمایه‌داری» بگذارند.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی در خصوص قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی پرسپولیس با الهلال در این مرحله گفت: در یک بازی سخت مقابل استقلال تاجیکستان در شرایط سخت و روی چمن مصنوعی توانستیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم و به مرحله بعد صعود کنیم. جا دارد به کادرفنی، بازیکنان،‌ باشگاه و هواداران تبریک بگویم. امروز هم قرعه‌کشی انجام شد و برای ما فرقی نمی‌کرد با چه تیمی بازی کنیم. فینالیست فصل گذشته هستیم و مقابل هر تیمی قرار بگیریم کار سخت است. تیم‌ها قوی هستند که به این مرحله رسیدند. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نمایش را داشته باشیم.

وی در مورد گلایه‌اش از عدم جذب بازیکن خارجی و جلوگیری کردن فدراسیون از این موضوع تصریح کرد: تیم حریف پر ستاره است و در تیم ما هم همه ستاره هستند. سال گذشته قانونی گذاشتند که همه از آن تبعیت کردیم، ولی امسال به یک‌باره آمدند و به تیم‌هایی که پول دارند گفتند می‌توانند بازیکن خارجی بگیرند. دیدیم که مربی و بازیکن خارجی هم آوردند. در این مورد در حق تیم ما اجحاف شده است. خواهش من این است که اسم لیگ ایران را عوض کنند و بگذارند «لیگ سرمایه‌داری»! پرسپولیس با این همه هوادار چطور نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند؟ بحث‌شان آبروداری و پرونده در فیفا بود، اما سوال من این است آقایانی که این تصمیم را گرفتید؛ مگر فدراسیون فوتبال الان به ویلموتس بدهکار نیست و پرنده ندارد؟ آنجا چطور آبرو کسی نرفته است؟ چطور خودشان برای تیم ملی بزرگسالان سرمربی خارجی آورده‌اند و برای تیم امید هم قرار است مربی خارجی بیاورند؟

بیشتر بخوانید:

واکنش مربی پرسپولیس به رویارویی با الهلال

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: می‌توانستیم با تمام قدرت به مسابقات برویم. گل محمدی گفت که حداقل اجازه بدهند ما یک بازیکن خارجی جذب کنیم ولی این کار را هم نکردند. فدراسیون گذشته که نتوانست از حق میزبانی ما دفاع کندما دو سال است بدون میزبانی به مسابقات می‌رویم. الان هم رقابت یکسان نیست. تیم‌هایی که پول دارند خوب بازیکن می‌گیرند. شما تیم‌های صنعتی را نگاه کنید.

پیروانی که با اخبار ورزشی شبکه سه سیما صحبت می‌کرد، در مورد برنامه‌ریزی پرسپولیس برای حضور در مرحله بعد لیگ قهرمانان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی خوبی که شده ما نه در بازی با استقلال تاجیکستان با بازی رسمی به مصاف حریف رفتیم و نه در بازی با الهلال به دیدار این تیم می‌رویم. کادرفنی نسبت به شرایطی که دارد به دنبال دو، سه بازی تدارکاتی خوب با تیم‌های لیگ برتری است. امیدوارم از حق فوتبالی‌مان دفاع کنیم و به نتیجه خوبی برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    2 2
    یعنی از مسعود لیگ( جام )تغییرش بدن؟؟؟؟
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      2 1
      عالی گفتی
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    یا شایدم اسنپ لیگ رو میخوان تغییر نام بدن
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    2 1
    از الان نق زدنشون شروع شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس