ظریف

تبدیل وزارت امور خارجه به دژ مستحکم مقاومت در برابر زیاده‌خواهی غربی‌ها هم‌زمان سه جبهه دولت‌های غربی، رژیم صهیونیستی ، لیبرال‌های داخلی و عوامل نفوذی را با یکدیگر متحد کرده است.

سرویس سیاست مشرق- اولین نشانه‌های نگرانی غربی‌ها از خانه‌تکانی گسترده در وزارت امور خارجه هویدا شده است.

بنی گانتز، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در گفتگو با مجلهٔ آمریکایی «فارین پالیسی» گفته است که دولت ایران دچار تحولات عمیق سیاسی شده است و باید دولت بایدن راه‌حلی دقیق در جلوگیری از همکاری تهران با کشورهای شرق آسیا پیدا کند.

عضو کابینه رژیم اشغالگر قدس ادامه داده است؛ دولت جدید ایران به‌مانند دولت قبلی اهل تعامل نیست و باید گزینه جنگ روی میز مذاکرات باشد! علاوه بر وزیر دفاع رژیم صهیونیستی؛ اروپایی‌ها نیز اعلام کرده‌اند که از گفتگو با امیر عبداللهیان حس خوبی پیدا نکرده‌اند، آن‌ها کنار رفتن عراقچی را پایان مذاکرات و تعامل با ایران تفسیر می کنند.

روزنامه لوموند چاپ فرانسه در تحلیلی دراین‌باره می‌نویسد: امیر عبداللهیان با برکنار کردن عباس عراقچی که تاکنون سرپرستی مذاکرات اتمی ایران را بر عهده داشته عملاً خوش‌بینی اندک نسبت به سرانجام مذاکرات وین را ضعیف‌تر کرده است، به‌ویژه این‌که علی باقری کنی، از منتقدان سرسخت برجام، اکنون جای عباس عراقچی را به‌عنوان معاون سیاسی وزیر امور خارجه گرفته است و می‌تواند به این عنوان هدایت مذاکرات اتمی در وین را نیز بر عهده بگیرد.

البته فقط دشمنان نظام از تغییرات گسترده در وزارت خارجه دلواپس نشده‌اند؛ وب‌سایت انتخاب نزدیک به اصلاح‌طلبان از قول یک کارشناس مدعی شد: «حضور احتمالی آقای باقری در رأس تیم مذاکره‌کننده ممکن است مشکلات و سختی‌هایی در چانه‌زنی‌ها ایجاد کند، مشکل می‌توان تصور کرد که اگر کسی غیر از آقای ظریف با توجه به مهارت و سوابقشان در امور حقوقی و بین‌المللی ریاست تیم ایران در مذاکرات منتهی به برجام را داشته باشد، در متون حقوقی بین‌المللی، معنی هر واژه و هر عبارت با توجه به سابقه و تاریخچه آن و ابعاد تکنیکی مربوطه که طی ده‌ها سال اصطکاک و مذاکره حاصل‌شده، فهمیده می‌شود. تا حدی که اغلب بدون اغراق حتی هر کلمه و هر نقطه و هر ویرگول می‌تواند بر سمت‌وسوی متن و درک از آن تأثیر داشته باشد. سابقه همکاری آقای باقری با آقای جلیلی فاکتور مهمی است و اگر او عهده‌دار مذاکرات شود، سایه این سوابق حداقل تا مدتی ممکن است سنگینی و ایجاد حاشیه کند. ایشان و آقای جلیلی همیشه نسبت به توافق برد - برد با غرب اکراه داشته و مخالف برجام بودند».

در روزهای اخیر اصلاح‌طلبان و رسانه‌های زنجیره‌ای آن‌ها در سلسله تحلیل‌هایی پیوسته تحولات زیربنایی در وزارت خارجه را خطرناک توصیف کرده و ادعا می‌کنند، طرف غربی چهره‌های جدید در تیم مذاکره‌کننده را نمی پسندد! محسن امین زاده معاون پیشین وزارت خارجه دولت اصلاحات و از عوامل اصلی شورش خیابانی در فتنه ۸۸ در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته بود که برای حفظ رابطه و تعامل با غرب بهتر است افرادی چون ظریف و تیمش برای همیشه در وزارت خارجه باقی بمانند تا سیگنال اشتباه به آمریکایی‌ها ارسال نشود!

دلواپسی گاندوها از خانه‌تکانی در وزارت خارجه/ جاسوس انگلیسی: برجام دود شد و به هوا رفت!

دلواپسی گاندوها از خانه‌تکانی در وزارت خارجه/ جاسوس انگلیسی: برجام دود شد و به هوا رفت!

نمایی از دو روزنامه در تهران و پاریس که دلواپس تغییرات در وزارت امور خارجه شده اند!

ناله‌های گاندو بلند شد!

هم‌زمان با نگرانی مقامات رژیم صهیونیستی؛ اروپایی ها، لیبرال‌های داخلی و نیز چپ‌های ستادی از تغییرات انقلابی در وزارت امور خارجه صدای یک جاسوس انگلیسی نیز درآمده و او نیز مانند رفقایش نگران تغییرات دیپلماتیک در ایران است!

محمدعلی شعبانی جاسوس معروف و فراری در یادداشتی بلند و بالا در «وب‌سایت امواج نیوز» نوشته است: تغییرات امیر عبداللهیان در وزارت خارجه باعث تغییر رویه در مذاکرات می‌شود. او ادامه داده است: پس از آن‌که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در اردیبهشت ۱۳۹۶ از برجام خارج شد، ایران به‌تدریج از تعهدات برجامی خود پا پس کشید.

 شعبانی در تشریح ماجرا می‌نویسد: در آذرماه ۱۳۹۹، مجلس ایران مصوبه‌ای را تصویب کرد که دولت را به کاهش پایبندی به محدودیت‌های برجام ملزم می‌کرد؛ مگر این‌که جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب وقت آمریکا، ایالات‌متحده را ظرف یک ماه پس از آغاز ریاست‌جمهوری‌اش به توافق هسته‌ای بازگرداند. با توجه به این‌که بایدن این امر را در مهلت تعیین‌شده محقق نکرد، دولت روحانی در اسفندماه با اکراه اقدامات بازرسی و نظارتی مربوط به برجام، ازجمله اجرای پروتکل الحاقی را لغو کرد.

نقطه دراماتیک این تحلیل درجایی است که جاسوس انگلیسی با عصبانیت می‌نویسد: «بوروکراسی پارلمانی» مانع از لغو تحریم‌های آمریکا شده است، حسن روحانی در ۳۱ تیر ضمن انتقاد صریح از مجلس تحت سلطه محافظه‌کاران مدعی شد که اگر «قانون مجلس جلوی ما را نگرفته بود» در اسفندماه برجام احیاشده بود.

شعبانی در پایان یادداشت خود کنار گذاشته شدن عراقچی از مذاکرات را علامت دود شدن برجام خوانده است! شعبانی مدتی قبل نیز مدعی شده بود امیر عبداللهیان مهره‌ای سرسخت است و اگر در نشست بغداد کنار وزیر خارجه سعودی عکس یادگاری می‌گرفت، قطعاً ریاض و تهران با هدایت بغداد (بخوانید آمریکایی‌ها) پای میز مذاکره می‌آمدند! این خبر جالب‌توجه نشان می‌دهد که تیم جدید در وزارت امور خارجه و سربازان گمنام میدانی با درایت و هوشیاری نقشه دشمن در بغداد را بر هم زده اند.

دلواپسی گاندوها از خانه‌تکانی در وزارت خارجه/ جاسوس انگلیسی: برجام دود شد و به هوا رفت!

تحلیل وب سایت امواج مدیا به سردبیری محمد علی شعبانی که دسترسی ویژه به اخبار محرمانه وزارت خارجه دارد!

این روزها مردم محمدعلی شعبانی را به‌خوبی می‌شناسند؛ در سریال پخش‌شده از رسانه ملی (گاندو) شعبانی با نام مستعار موسی پور معرفی‌شده و اقدامات خیانت بار او به تصویر کشیده شد.

محمدعلی شعبانی، از مشاوران سابق محمدجواد ظریف و یکی از افراد دو تابعیتی تیم مذاکرات هسته‌ای در سال ۲۰۱۵ بود که البته رابطه‌اش با دولت به حضور در مرکز بررسی‌های استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و همکاری با حسن روحانی برمی‌گردد.

او همان فردی است که وقتی نمایندگان مجلس از ظریف درباره چهار نفر دو تابعیتی در تیم مذاکره هسته‌ای سؤال کردند با این پاسخ عجیب وزیر امور خارجه روبه‌رو شدند که: «جز خدمت چیزی از این افراد ندیدم، وطن‌پرستی و حمایت آن‌ها از منافع ملی جای تردید ندارد!»

شعبانی سال ۱۳۹۰ با وجود سفر به سرزمین‌های اشغالی و همکاری پیچیده با گروهک نایاک به ایران آمده و کارمند حسن روحانی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت و سردبیر نشریه انگلیسی این مرکز شد. شعبانی پس از انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری توانست اعتماد افراد بسیاری ازجمله درونی‌ترین حلقه‌های اطراف روحانی و ظریف را به‌واسطه سابقه خود در همکاری باروحانی و سردبیری مجله مرکز تحقیقات جلب کند.

جیسیون رضائیان دیگر جاسوس دوتابعیتی و همکار با دولت روحانی در وصف نفوذی ها می‌گوید: ما آنچنان به دولت نزدیک شده بودیم که حتی مزه آدامس آنها را نیز می دانستیم.

تمامی اعضای این گروهک خطرناک(معروف به باند ۲۶ نفر) توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه دستگیر و شبکه آن ها منهدم شد.

دلواپسی گاندوها از خانه‌تکانی در وزارت خارجه/ جاسوس انگلیسی: برجام دود شد و به هوا رفت!

دلواپسی گاندوها از خانه‌تکانی در وزارت خارجه/ جاسوس انگلیسی: برجام دود شد و به هوا رفت!

جیسون رضائیان یکی از اعضای گروه نفوذی ها به دولت (معروف به باند۲۶ نفر)

شعبانی بعداً تلاش زیادی برای فروش سرویس و خدمات و اطلاعات خودش به موسسه واشنگتن یا WINEP برای خاور نزدیک کرده است WINEP به‌صورت رسمی از نزدیک‌ترین مؤسسات به لابی اسراییل یا AIPAC است. شعبانی در مذاکرات هسته‌ای نقش مسئول رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی تیم مذاکرات را بر عهده داشته و در زمان مذاکرات هسته‌ای نیز از برجام در رسانه‌های غربی دفاع می‌کرد.

به گفته جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس، شعبانی در طول مذاکرات هسته‌ای جریان رسانه‌ای داخل و دیگر کشورها را هماهنگ می‌کرده و هم‌اکنون فراری است. وی چندی پس از رصد اقداماتش توسط نهادهای امنیتی از دستگاه‌های دولتی اخراج شده بود.

وی در سال ۲۰۱۲ به انگلیس بازمی‌گردد و در مجدداً در دانشگاه «سوآز» که یکی از مراکز عضوگیری سرویس اطلاعاتی انگلیس است، در مقطع دکترا مشغول به تحصیل می‌شود. دانشگاه محل تحصیل شعبانی که با عنوان «مرکز عالی مطالعات شرقی- آفریقایی دانشگاه لندن» فعالیت می‌کند، بیشتر کارکردی استعماری در کشور انگلستان دارد و همچنین محلی است برای تربیت دیپلمات‌ها و نیروهای امنیتی انگلیسی در حوزه‌های فرهنگ، زبان، سیاست و تاریخ کشورهای مستعمره انگلستان، که رابطه پنهانی با نهادهای امنیتی انگلستان بالأخص MI۶ دارد.

گفته‌شده است که علت انتخاب نام موسی پور برای محمدعلی شعبانی در سریال پرطرفدار «گاندو» نسب یهودی وی بوده است، شعبانی بعدها و پس از پخش اقدامات خیانتکارانه‌اش از تلویزیون به‌جای تکذیب یا دفاع از خود نوشت: همه‌چیز خوب بود فقط بازیگر نقش من چاق است! مئیر جاودانفر همکار شعبانی در سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی ارتباط با شعبانی را تائید کرده تا به‌گونه‌ای بر نقش تشکیلاتی دوطرفه صحه بگذارد.

دلواپسی گاندوها از خانه‌تکانی در وزارت خارجه/ جاسوس انگلیسی: برجام دود شد و به هوا رفت!

پس‌لرزه‌های حذف نفوذی‌ها در لندن و تهران

دو روز قبل وزیر خارجه کشورمان از موضعی بالا با وزیر انگلیسی گفتگوی تلفنی کرده و در پاسخ به تهدید لندنی‌ها در بازگشت ایران به میز مذاکرات گفته است که انگلیس به‌جای رجزخوانی بدهی خود به تهران را پرداخت کند.

حالا برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارد که دومینیک راب در آستانه برکناری قرارگرفته است، رسانه‌های انگلیسی دلیل این اقدام را رو دست خوردن لندن در افغانستان عنوان کرده و گفته‌اند، درست در روزهایی که ایرانی‌ها؛ روس‌ها و چینی‌ها به‌شدت مشغول کار درباره مسئله افغانستان بودند؛ راب به تعطیلات تابستانی رفته و قافیه را باخته است! به نظر می‌رسد انگلیسی‌ها وزیر خود را مناسب برای تحولات عمیق میدانی و اطلاعاتی در منطقه ندانسته و برای اقدامات بعدی دست به تغییرات اساسی خواهند زد؛ این جابه‌جایی مهره‌ها هزینه سنگین برای انگلیسی‌ها و رابطین آن در منطقه دارد.

تبدیل وزارت امور خارجه به دژ مستحکم مقاومت در برابر زیاده‌خواهی غربی‌ها هم‌زمان سه جبهه دولت‌های غربی، رژیم صهیونیستی، لیبرال‌های داخلی و عوامل نفوذی را با یکدیگر متحد کرده است.

اکنون در تهران به‌خوبی صدای تحقیر دشمن را می‌شنویم، ضربات آینده به این شبکه هیمنه دشمن را خواهد شکست. این روزها وضعیت دشمن به حدی وخبم است که سفیر انگلیس در تهران مجبور است علنی با آتش بازی کرده و از آن لذت ببرد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 73
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    28 5
    گاندوها !!!! خخخخخخخخخخخخخ. یعنی خیلی عنوان بامزه ای خلق شد و به دامنه لغات طعنه های سیاسی اضافه شد . هم با مسما و هم با مزه.
    • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      29 0
      این یک عنوان درست و واقعی است. البته باید دقت کنیم گاندوها فقط انگلیسی نیستند. میتوانند برای کشورهای دیگر هم باشند. الان انفعال دولت ایران در مقابل راهزنی های جاده ای ترکیه و حکومت باکو در جاده های ارمنستان ، این تفکر را پیش میاورد که شاید این اتفعال نتیجه فعالیت گاندوهای ... باشد.
    • علیرضا IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      4 0
      گاندو عنوان یک تمساح پوزه کوتاه بومی استان سیستان و بلوچستان و در حقیقت یک گونه بومی وایرانی است که از افتاخارات محیط زیست کشور است و باید برای بقا و حفظ آن کوشید. این عنوان برای نفوذی ها و جاسوسان که سر در آخور خارجی ها دارند عنوان خوبی نیست ، بنظرم نام زالو نام مناسبتری برای خائنین است.
    • ؟!!!! IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      9 1
      هنوززززززززز که عوامل و عناصر اصلی برجام و حلقه اووووووووول یاران و حواریون ظریف در مناصب کلیدی وزارت خارجه ( چه در مرکز و چه در سفارتخانه های بسیار مهم و حساس شرق و غرب ) تکیه زده اند و مدیریتهای ارشد و مناصب کلیدی این وزارتخانه حساس را بر عهده دارند !!! و همچنان همه امورات مهم و حساس بین همان افراد سابق در حال مدیریت و راهبری می باشد!!!!
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 32
    دژ مستحکم؟! اگه قبلی منفعل بود شما فعلا معلقید و هر دوش برای کشور ضرر داره
    • ناشناس IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      5 2
      در یک جمله هم نمی تونید سوزش خودتون رو نشون ندید.
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    27 3
    ظریف همون نیست که توی مجلس اعلام کرد تا به حال کلمه تعلیق رو در متن برجام ندیده، وقتی نشونش دادند با تعجب کرد این کجابوده که من ندیدم. خجالت بکشید ای پادوهای غرب. مملکت رو بیچاره کردید باید محاکمه شوید.
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      28 2
      درود بر امیرعبداللهیان عزیز. درود بر باقری عزیز . خدا ججججججججججججون شکرت
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    14 1
    نمی دونم اسمش را باید سادگی گذاشت اگر سادگیه چه جوری این همه مدرک تحصیلی دارند و مقامات ارشد کشور شدند اگر اسمش خیانته که قوه قضاییه باید ورود کند اگر غرب از این ها گرویی گرفته مالی پولی زمینی ملکی امکانی اقامتی چیزی برای خودشان یا اطرافیانشان تا اهدافش را پیاده کند این هم باید دقیق مشخص بشه به شفافیت و اخبار واضح نیاز داریم و الا همین افتضاحات به عنوان دستاورد تاریخی جا می خورد و می بینید که متاسفانه هنوز بخشی از مردم نفهمیدند واقعیت ها چیه و بدبختانه تحت تاثیر غربن گاندو این وسط در یک قالب شیک و جذاب خیلی از واقعیت ها را گفت و روشنگری کرد کشور به ادامه چنین جریانی نیاز داره باید با ملت راحت صحبت کرد و با ارائه اسناد واقعیت ها را گفت بعضی مردم گیج شدند .
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    6 33
    فعلا که آقا رییسیتون همون راه و همون قراردادهای قبلی رو داره تمدید میکنه. فقط قبلا چون حسن با شما نبود(البته به ظاهر) بد بود الان چون رییسی هست خوبه
    • DE ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      17 1
      ۱۶:۳۳0 فعلا که آقا رییسیتون همون راه و همون قراردادهای قبلی رو داره تمدید میکنه....سواد نداری داداش. مجلس تصویب کرد دوربین ها بمانند ولی فیلمهاش را نمیدهیم تا تحریمها لغو نشوند.سواد داری که هر دوربینی در این اشل معاینه فنی سالانه داره این ربطی به تمدید نداره. برای گیر دادن مطلب بهتری پیدا کن بی بی سی یادت میده
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      11 1
      کدوم قرار داد باید لغو می شد که حالا تمدید شده ؟
    • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      3 1
      ساکت شو بیسواد اولا که مجلس تصویب کرده پس حرف زیادی نزن دوما درست صحبت کن
    • افشین IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      4 1
      آره .به همین هوا باشید تفاله های اصلاحات.معلومه یک قاق هم از،سیاست چیزی،نمی فهمید.دولت جدید هنوز یکماه هستکه امور را تحویل گرفته و اولویت اولی هم سلامت ملت هست و واردات واکسن.همان واکسنهايي که دولت قبل بخاطر اف ای تی اف نميتونست واردکنه!!! این دولت پنج میلیون پنج میلیون دوز داره وارد میکنه . در مورد فرجام هم خیلی خونسرد هر وقت که تعهدات طرف مقابل انجام شد و راستی ازمايي شد و درست بود دولت هم به تعهداتش بر میگردد. در غیر اینصورت خواهیم دید که سانتريفوژهاي ای ار ۹ چند صدتا چند صدتا در مدار خواهد آمد. زبان غربیها فقط همینه.گزینه جنگ هم یک جواب دارد.شخم زدن اسقاطيل.بعد ببینید جرات میکنند دوباره از این رجزها بخوانند.
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    5 2
    البته زمزمه هایی مبنی بر دولت وفاق ملی از درون دولت سیزدهم شنیده میشود که بسیار خطرناک هست. با جناح لیبرالی که خیانت جاسوسی و...در کارنامه ان است نباید وفاق ملی کرد.
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    18 4
    امیر عبداللهیان بهترين تصميم گرفته که افراد غرب گرا امثال عراقچی را کنار گذاسته است دوران انفعال به‌ سر آمده‌
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    11 0
    خداقوت به سربازان گمنام میدان و پشت صحنه میدان. وگرنه معلوم نبود وحشی های یهودزاده صهیونیست چه خشونت هایی رو علیه ما ایرانی ها اجرا می کردن. خدا رو شکر بابت لطفش به این سربازان و ما
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    9 0
    دیگه اگه کسی حرفی از توهم توطئه دشمن علیه ایران بیاره نزدیک صددرصد خودش جاسوسه.
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 5
    تیم سیاسی مشرق هر وقت یه مطلب میزنه فردا پس فرداش یه زلزله راه می افته
  • DE ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    11 0
    ...اگر کسی غیر از آقای ظریف با توجه به مهارت و سوابقشان در امور حقوقی و بین‌المللی ریاست تیم ایران در مذاکرات منتهی به برجام را داشته باشد، در متون حقوقی بین‌المللی، معنی هر واژه و هر عبارت با توجه به سابقه و تاریخچه آن و ابعاد تکنیکی مربوطه که طی ده‌ها سال اصطکاک و مذاکره حاصل‌شده، فهمیده می‌شود. تا حدی که اغلب بدون اغراق حتی هر کلمه و هر نقطه و هر ویرگول می‌تواند بر سمت‌وسوی متن و درک از آن تأثیر داشته باشد.. خخخخخ همون چندتا ویرگول بود که برجامی ها را گول زد چنان سندی امضاء کردند که راحت امریکا زد زیرش بدون پرداخت یک سنت و اروپایی ها هم‌یک پاپاسی خرج نکروند و فقط نچ نچ نچ کردند و ایران بود که میلیاردها ضرر داد و ۸ سال ترمز همه چیز کشیده شد این بخاطر همون مهارت برجامیان در و ویرگول و پرانتز نقطه سر خط بود خخخخخخ چه ظریف گفته طرف!!
    • افشین IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      3 0
      طرف از،بچکی بین یانکیها بزرگ شده و معنی تعلیق رو وميفهمه بعد میگن وارده و حتی ویرگول شناسه!!! اگه تونستيد در دنیا جناح سیاسی به پررویی اصلاح طلبها پیدا کنید باید از،سازمان ملل بشما جایزه بدن. وقاحت این جماعت درست مثل اختلاسشون هست. با بی حیایی کامل.
  • FR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    8 0
    سالها خباثت اصلاح طلبها دود شد رفت هوا ....بیچاره ها چی فکر کرده بودند چی شد ؟! حالا مجبورند به افغانستان هم بپردازند .......
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    6 0
    خدا نگذره از ظ.... ودارودسته ی خبیثش
  • Sara LV ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 5
    جیسیون رضائیان جاسوس شما چرا ازادش کردیید، جاسوس حکمش اعدام یا حبس ابد ه
    • افشین IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      3 0
      شمادقاضي هستی که حکم صادر میکنی؟ البته قانون ما برای جاسوسها باید بروز بشه ولی در مقابل جیسون برو تحقیق کن ببین چقدر از طلب کشور مربوط به قبل از انقلاب رو سپاه پس،گرفت که البته با پررویی زدن پای دستاوردهای برجام. نون خور اضافه که نمی خوایم. کل هیکل اون گامبو مگه چه سودی برای ما داره وقتی میتونیم عوضش پول هنگفتی که چهل ساله ندادن رو بگیریم. البته فشار گاندوهاي وزارت هم جای خودش.ولی معامله خوبی بود.
  • SE ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    7 0
    اراقچی باید محکمه شود
  • علی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    6 0
    طبیعیه که اروپا ییها از برکناری عراقچی ناراحتند چرا هیچ اراده و تعصبی از خود نسبت به کشورش نداشت غربیها دوستش دارند چون هر چه میگفتند اجرا میکرد . البته این شخص معاون ظریف هستش که در انفعال و حرف شنوی از دشمن بسیار بدتر از عراقچی میباشد . امیدواریم با تغییرات صحیح در این وزارتخانه مهم که پیشانی نظام در عرصه بین المللی میباشد عزت وبزرگی نظام در فعالیتهای سیاسی بین المللی به کشور باز گردد البته باید مراقب باشیم از این طرف بام سقوط نکنیم و در دام روسها یا چینیها نیفتیم که آن از این یکی بدتره .سیاست ما باید براساس منافع کشور وانقلاب وارزشهای ناب اسلامی استوار گردد.
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    11 0
    سفیر جاسوس، خرابکار و تفرقه افکن انگلیس خبیث، سایمون شرکلیف را اخراج کنید و سفارت انگلیس را برای همیشه از لوث وجود این نجاسات پاک کنید.
    • حقایق پنهان! IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      12 0
      سفیر ظریف و روحانی همون روزها و لحظات آخر دولت قبل خیلیییی باعجله و هول هولکی بدون انجام تشریفات و پروتکل های دیپلماتیک با سرعتی شگفت انگیزززززز و رفتاری مشکوک و مبهم!!!! سریع رفت لندن و مستقر شد...... و راه برای اومدن این خبیث به تهران هموار شد !!!! پیدا کنید پرتقال فروش رااااااااااااااااا
  • DE ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 0
    ببین منو آقا محمد شما چقدر شبیه من هنرپیشه درست کردید. خیلی ناقلا هستید .از کجا زاغ مارا چوب سیاه زدید؟ من فک میکنم باید اف بی ای بیاد پیش شوما ایرونی ها درس بگیره یاد. چی میگین شما ایرونی ها یاد درس بگیره یا درس یاد بگیره نمیدونم . آخه یو اس ای تازه کاره ۲۵۰ سال پیر شده شما ایرونی ها چند هزار سال نصف کُره داشتید.باستان بودید. اسمتون میاد نعشه می افته به بدن مامورهای اونجوری. خخخخخ دمش گرم کلی حال کردیم انگار ۱۰۰ سال جیسون بوده
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    9 0
    برجام= خسارت محض
  • امیر IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 8
    کاش انقلابی ها اینقدر مسئله مذاکره را تبدیل به چالش انقلابی گری نمیکردن ، مذاکره برای منافع ملی هست نه برای تست اعتقادات
    • افشین IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      4 0
      کسی،از مذاکره فرار نمی کنه.ولی مذاکره باید بر اساس منافع ملی باشه و با اقتدار و عزت همراه بشه. نه اینکه هنوز،نرفتی پالس،ضعف بفرستی. ضمنا برای یک موضوع چهل بار مذاکره نمیکنند.
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 0
    صراط مستقیم
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    10 0
    برجام = خسارت محض موافقم شدییید
  • احد IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    10 0
    تبریک به نیروهای جدید وزارت خارجه
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    9 0
    برجام دود بود از اول. شماها اشتباه برداشت کردین.
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    5 0
    خوشحالم
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    5 0
    بر همه شما وظیفه شرعی است که در هرکجا که باشید از اسلام و جمهوری اسلامی دفاع کنید..... از ولایت فقیه و روحانیت مبارز اطاعت و پشتیبانی کنید که هردو ضامن پیروزی و پشتوانه اسلام هستند"
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    7 0
    الحمدلله
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    5 0
    یعنی کار درسته
  • سعید IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 0
    این برجام هم شده حکایت ضرب المثلی که میگه << مثل شش گردن قصاب مونده >> . برجام و البته ارز دولتی ارثیه توفیق اجباری دولت پیش هست که گردن دولت تازه مونده . مقدمه راحت شدن از شر ارز دولتی که در صدا و سیما از طریق آماده کردن دیدگاه مردم در حال آماده شدنه، امیدوارم دولت برنامه ای هم برای رها شدن از شر بزرگتر که برجام باشه چیده باشه چون واقعیت اینه که امریکا حاضر به حذف تحریم ها نیست چون با فرار امریکا از افغانستان دیگر ثابت شده که تنها سلاح باقی مانده در دست امریکا برای زورگویی به دیگران تحریم هست. برداشتن تحریم ایران به معنی مقدمه فشار سایر کشورهای تحت تحریم برای حذف تحریم هست و این یعنی فاتحه امریکا خوانده است. پس امریکا حاضر نیست این علف هرز لب پرتگاه (تحریم) که به آن چنگ زده تا خود را از سقوط نجات دهد را رها کند./// رفتار مقتدرانه آقای عبد اللهیان در عکس یادگاری در بغداد هم ما را به سیاست خارجی کشور بسیار امیدوار کرد.
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    5 0
    چه گاندو های درشتی آن‌ها به تور بيندازيد
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    5 0
    یعنی میشه این آرزو تبدیل به خبر بشه: جلسه دادگاه برای رسیدگی به خیانت و سوء مدیریت رو.... برگزار شد
  • سهند IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    6 0
    سیاست و عملکرد دولت رئیسی اگر جز این بود رایمون را پس میگرفتیم
  • نادر سطوت IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    4 0
    اگر حسن روحانی و اطرافیانش بخاطر ضربات مهلکی که طی ۸ سال به اقتصاد و امنیت و حتی فرهنگ کشور زدند محاکمه و مجازات نشوند ، چه بسا چهار سال دیگه با کمک تلگرام و اینستاگرام و شبکه های ماهواره ای مزدور دشمن ، دوباره مردم را فریب داده و به مسند قدرت بر خواهند گشت !
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 6
    مشرق کجایی؟؟!
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 8
    عادت کردید حرف مفت بزنید توهم زدید
    • افشین IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      0 0
      شما هم عادت کردید که از بدو تولد وا بدید و تا دم مرگ خودتون رو به حماقت بزنید. هشت ساله مملکت هوا شده تازه ما توهم داریم و شما وطن فروشهای واداده عقلانیت.وقاحت و بی حیایی جزو احکام اصلاحات هست.
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    9 0
    برجام دولت بنفش بعد از دود کردن ۸ سال از عمر و زندگی یک ملت بخاطر اعتماد احمقانه یک سری مسئول غربگدا به دشمن دود شد و هوا رفت
  • مهدی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    6 0
    دوران اصلاح طلبان دیگه تمام شد دوران لیبرالیسم به پایان رسید غرب گدایی و خود تحقیری رو به اتمام است
  • ترابیان NO ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    6 0
    فقط باید ...... مکار حیله گر وطن فروش و .....بی سواد غربگدا که به پخش نوار صوتی وی بر علیه سردار دلها رسوا شد محاکمه واقعی شوند
  • علی عفتی IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    6 0
    روحانی.ظریف‌ وعراقچی بایدمحاکمه شوند.
  • اکبر IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 5
    به فکر ملت باشید با درست کردن سریالهای بی معنی نه خودتان را خسته کنید نه ملت را اگر شهامت دارید اقتصاد کشور را درست کنید
    • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 0
      خودت برو کار کن چرا فکر کردی همه باید در اختیار تو باشند اولا مگه وظیفه کارگردانه اقتصاد دوما تو غلطی میکنی با ادبیات چاله میدونیت احمق
  • محمد IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 2
    به هر فردی نگید لیبرال،
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 1
    ما شیاطین نگزانی خود را از تغییرات در وزارت خارجه فعلی وجاسوسخانه وسینه خیز روهای قبلی که دنبال رضایت ما رفع تنش ورقصیدن با اهنگ مارا داشتند ابراز کرده وگرایش جدید ایران بطرف شرق را محکوم کرده منزوی شدن دوستانما وسرمایه های دردانه اسراییل را موجب خسارت میدانیم
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 0
    گاندوها را سربه نیست کنید وگرنه دوباره زیرآبی برمی گردند و جمله خائنانه می کنند
  • CA ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    1 5
    بابا برید توافق کنید انقدر بچه پررو بازی در نیارید، این مردم بینوا خم شدن به خدا زیر فشار
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 0
      اولا که از طرف مردم حرف نزن شما آلبانی نشین ها عادت کردید به دروغگویی و استفاده ابزاری از ملت دوما مشکلات بخاطر سو مدیریت هست و نه تحریم سوما تحریم رو میشه بی اثر کرد و شما فقط مذاکره میخواید این نشون میده شما عاشق نوکری برای آمریکا هستید و در پایان هم بگیم : شما تو کانادا هستی خوش بگذرون برو پیش خاوری نمیخواد دغدغه ملت ایران رو داشته باشی
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 0
      مگه قبلا باهاشون توافق نکردیم ؟؟ ساکت شو
    • افشین IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      0 0
      آدم بی غیرت برای توجیح بی غیرتی خودش از هر بهانه ای استفاده میکنه. سر چی توافق،بکنند؟ سر اینکه فردا بشی لیبی ؟ دفعه قبل که توافق کردند چه غلطي،کردند و چه اتفاق،خوبی افتاد؟؟ شماها چرا درس،عبرت نميگيريد؟؟ کم دفعه قبل رقصیديد؟ اقتصاد ما مشکلش توافق نیست. مشکلش تحریم هم نیست.همانجوريکه مشکل واردات واکسن اف ای تی اف نبود. با مدیریت درست اقتصاد به جایگاهش خواهد رسید. اما واقعا آدمهایی مثل شما که اینقدر ساده لوح هستند در زندگی شخصيتون چکار میکنید؟ اگه یه گردن کلفت سر،راهت رو بگیره و ...... اصلا با همچین آدمی سر همچین خواسته هایی مذاکره یا توافق ميکني؟؟ خدا شفاتون بده که حتی عبرت هم نميگيريد
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 5
    قیمت تخم مرغ افزایشی بوده تو این دو ماه قیمت شیر ماستو.. اینا نیز افزایشی بوده تو این دو ماه.یه سوال کسی هست الان که این پیامو میخونه بگه چیزی بوده که تو این دو ماه افزایشی نبوده باشه؟؟؟ پس یه سواللللللللللللللل:جناب رییسی اون همه قول و قرار چی شد؟؟؟؟یعنی واقعااا این یکی رییس جمهورم مثل قبلیاست؟؟؟؟یعنی همه امیدهااااا نامید شد دوباره؟؟؟؟
    • افشین IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
      0 0
      خودت میگی در دوماه گذشته. دولت جدید یکماه هست اومده و شما توقع داری هشت سال فاتحه خوانی در مملکت رو یکماهه درست کنه.؟ اقتصاد باد بادک هست بادش کنند؟
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    3 0
    بهشون ارابه ببندید
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    حالا که ازشر افساد طلیها ونجومیبگیرها وجاسدسها خایینین ووابسته ها راحت شدیم بازهم باید عکسشونو ببینیم!؟حدلقل محاکنهشون کنید که دلیلی برای دیدن داشته باشیم
  • حسين DE ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    2 1
    آقاى امير عبداللهيان بايد تمامى عزل و نصب هاى ظ رو تجديد نظر كنه،در طول دوران سيطره اصلاح طلبان خائن مزدور وطنفروش وزارت امور خارجه ايران تبديل شده بود به دفتر سياسى اطلاعات
  • یاس IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    1 1
    الحمدلله
  • IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    3 1
    این بی غیرت محاکمه شود
  • صبا IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    1 1
    سلام. فیلم گاندو باید بارها از شبکه های مختلف تلویزیون و رادیو و سینماها پخش شود تا مردم مزدوران صهیونیستی و خائنین به ملت را تک تک بشناسند.
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    1 0
    متاسفم برایتون
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 0
    یعنی حتی جاسوسان مذاکره کننده هم از برجام ناامید شدند اما هنوز نوکران بی جیره ومواجب انرافتح الفتوح می خوانند
  • DE ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    1 0
    دلواپسی گاندوها از خانه‌تکانی در وزارت خارجه// از دوتابیعی های مقیم در خارج که متاسفانه بعضا تابعیت آنها بخاطر ازدواج با خارجی ها و یا طول اقامت و کار نبوده و فقط پناهنده بوده اند شروع کنید نوع اقامت کارمندان وزارت امور خارجه در خارج از کشور و راه و علت رسیدن به این نوع اقامت چه بوده است . بعضا بچه های خانواده های پناهنده الان خودشون خانواده تشکیل دادند و صاحب فرزند هستند و در کارهای دولتی خارج استخدام شده اند ولی وقتی خودشون فرزند بودند والدینشون از ایران در رفتند و پناهنده شدند از همین تحقیق در مورد اجازه اقامت بدون خدشه و مستند شروع کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس