کد خبر 1272350
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
خودرو

مدل‌های مختلفی با نام تجاری هاموی از سال ۱۹۸۰ به بازار عرضه شده‌اند و همچنان می‌توان نسخه‌های جدید این خودرو را مشاهده کرد. خودروی هاموی بعدها به پایه‌گذار محصولات هامر تبدیل شد.

به گزارش مشرق، نام هاموی از گذشته‌های دور با وسایل نقلیه نظامی گره خورده است. مدل‌های مختلفی با نام تجاری هاموی از سال ۱۹۸۰ به بازار عرضه شده‌اند و همچنان می‌توان نسخه‌های جدید این خودرو را مشاهده کرد. خودروی هاموی بعدها به پایه‌گذار محصولات هامر تبدیل شد.

هاموی NXT ۳۶۰ با سلاح‌های کنترل از راه دور +عکس

خودروهای هاموی توسط شرکت AM General به تولید می‌رسند که از یک سازنده خودروهای نظامی ارتش به تولیدکننده خودروهای خاص تبدیل شده است. هاموی NXT ۳۶۰ جدیدترین محصول این شرکت است که به زودی وارد بازار اروپا می‌شود و مدتی پیش در نمایشگاه و کنفرانس بین المللی دفاع (IDEX) در ابوظبی به نمایش درآمد.

هاموی NXT ۳۶۰ با سلاح‌های کنترل از راه دور +عکس

هاموی NXT ۳۶۰ به سلاح‌های کنترل از راه دور و سیستم تشخیص تیراندازی بومرنگ مجهز است. زیر کاپوت آن نیز موتور ۶.۵ لیتری دیزلی با قدرت ۲۵۰ اسب‌بخار قرار دارد. این خودرو در دو تیپ پایه و ES توسط مشتریان قابل سفارش است.

هاموی NXT ۳۶۰ با سلاح‌های کنترل از راه دور +عکس

هاموی NXT ۳۶۰ در آرایش دو صندلی، چهار صندلی و شش صندلی قابل انتخاب است و مشتری می‌تواند دوربین‌های نظارتی مختلفی را برای آن انتخاب کند. همچنین می‌توان این خودرو را با زره مخصوص ضد انفجار سفارش داد.

منبع: خودرو بانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    5 4
    ما هم ماشین نظامی زدیم، داشبوردش و داخلش تویوتا است، موتورش نیسان آبی، بدنه اش هم بومی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس