کد خبر 1272152
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
پرواز گسترده پهپادهای صهیونیستی برای یافتن دو اسیر فراری زندان «جلبوع»

منابع محلی فلسطین از پرواز گسترده پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی «الناصره» برای برای یافتن دو اسیر فراری زندان «جلبوع» خبر دادند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی برای جستجو و یافتن دو اسیر فلسطینی فراری از زندان اسرائیلی «جلبوع»، پهپادهای خود در شهر الناصره واقع در شمال فلسطین اشغالی ۱۹۴۸ را به صورت گسترده به پرواز درآورده است.

بیشتر بخوانید:

زخمی شدن ۲۲ نفر در درگیری‌های نابلس

همزمان، نظامیان اسرائیلی عملیات گسترده‌ای را در منطقه «جبل القفزه» در اطراف شهر الناصره برای یافتن دو اسیر فراری از زندان جلبوع آغاز کرده‌اند.

منابع محلی فلسطین می‌گویند که گشتی‌های اسرائیلی یک خودرو را در این منطقه که با سرعت بالایی در حرکت بوده، تحت تعقیب قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

فشای رسوایی جدید در ساختار امنیتی اسرائیل

پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (۱۵ شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهم‌ترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

اما چند روز بعد رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که چهار تن از شش اسیر فلسطینی که دوشنبه گذشته از زندان این رژیم فرار کردند، دستگیر شدند و اکنون قصد دستگیری دو اسیر فراری دیگر را دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    1 0
    این همه شیرینی پخت کردن و پخش کردن براشون آخر دوباره رسیدن زندان
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    0 0
    این مساله حیثیتی شده. اینجا بهترین صحنه زور ازمایی اطلاعاتی ایران و صهیونیستهاست. اگه بشه این دوتا را اورد ایران،شمست اسراییل ۱۰سال جلوتر میفته. فرصت و نعمت بی نظیریه برای ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس