کد خبر 1271979
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
۵۰ میلیون دوز واکسن دیگر در راه ایران

رئیس اتاق مشترک ایران و چین گفت: قرار داد ایران با چین برای واردات واکسن ۹۰ میلیون دوز بود که تاکنون ۴۰ میلیون وارد شده است.

به گزارش مشرق، مجیدرضا حریری در خصوص واردات واکسن از چین اظهار کرد: از ابتدا گفتگوهای اولیه با کشور چین برای واردات واکسن سینوفارم ۹۰ میلیون دوز بوده که تاکنون بیش از ۴۰ میلیون دوز از آن وارد شده است.

بیشتر بخوانید:

گروگان گرفتن سلامت مردم برای تصویب FATF

وی افزود: در حال حاضر نیز رایزنی‌هایی با کشور چین انجام داده ایم که این ۵۰ میلیون دوز باقی مانده را زودتر زمان موعد تحویل ایران دهد.

بیشتر بخوانید:

چه کسانی مانع ورود واکسن کرونا شدند؟

رئیس اتاق مشترک ایران و چین بیان کرد: طی دو سه هفته گذشته هر هفته ۵ میلیون دوز واکسن از کشور چین به ایران وارد شده و این مورد نیز قابل ذکر است که ناوگان هوایی ایران توانایی حمل بیش از ۵ میلیون در هفته را ندارد چرا که حمل واکسن به خصوص واکسن کرونا از حساسیت بالایی برخوردار است.


 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 2
    پس تکلیف واکسن های خودمون چی میشه؟! ظاهرا بیشتر در پی کسب رضایت اهل نق هستید که البته این جماعت سنگر دیگری برای تخریب پیدا خواهند کرد و این وسط فقط توانائیهای داخلی خودمان مغفول میماند!
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 0
    بالاخره کشور یه تکانی خورد .
  • DE ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 0
    میلیون دوز واکسن دیگر در راه ایران// احتمالا نمیدونند ما سند 2030 را امضاء نکردیم و اف ای تی اف را امضاء نکردیم و تحریمها هنوز لق!! نشدند وگرنه از ورود واکسن به ایران جلوگیری میکردند. اول لغو تحریمها بعد ارسال "واسکن" !!
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 2
    ایا این واکسن ها واقعا واکسن هستند یا اینکه اب خالی میفرستن ما که نمیتونیم ازمایش کنییم اصغر جوشقونی
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      1 0
      اگر فکرت اینه که هيچ واکسنی واقعی نیست و همه میلیونها واکسن آب مقطره. اصلا چطوره یه تور گردشگری داخل کارخونه های واکسن سازی دنیا راه بندازن و دانشمندان واکسن ساز به حضورتان شرفیاب بشن و مرحله به مرحله ساخت واکسن رو بهتون نشون بدن و توضیح بدن.
    • DE ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      0 0
      اصغر جو شقونی بابا داخل یه چایی چند پهلو منظور یه چایی قند پهلو حسابی نبات بریز هم بزن بخور سردیت کرده هزیون میگی . اگه بازیگوش نبودی و درس خوانده بودی و علم یاد گرفته بودی میتونستی بفهمی که در کل دنیا هر آزمایشگاهی میتونه آب مقطر را از واکسن تشخیص بده.تازه ایران ۱۰۰ ساله یکی از تولید کنندگان معروف واکسن در خاورمیانه است. برو قربونت چای کشمش بزن اون هم برای تقویت قوای عقلانی مخصوصا مواد موجود در هسته انگور سیاه یا مویز خیلی مفیده.آق قربون قدت
  • امیر IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    0 0
    سلام با تشکر از زحمات دولت جدید لطفا واکسن دوز دوم اسپوتنیک هم وارد کنید هزاران نفر دوز اول اسپوتنیک زدند و برای دز دوم حاضر نیستند استرازنکا بزنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس