کد خبر 1271957
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۰
اینستاگرام

جستجو در اینستاگرام نسبت به گذشته، هوشمندتر شده است.

به گزارش مشرق به نقل از khalijgazette، تغییرات بزرگی در سال‌های اخیر در شبکه اجتماعی اینستاگرام رخ داده که این بار برای خدمات رسانی بهتر به کاربران، اعلام کرده است روند جستجو را آسان‌تر می‌کند. مالکان فیسبوک در سال ۲۰۱۲ با مبلغ یک میلیارد دلار این برنامه را خریداری کرده و آن را برای اشتراک گذاری عکس‌ها و ویدئوها اختصاص دادند. استفاده از نسخه مرورگر این برنامه به عنوان یک پلتفرم یکپارچه که ویژگی‌های مناسب ارتباط بین کاربران را دارد در سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است. علاوه بر همه موارد فوق، اکنون براساس گفته‌های «آدام موسری» مدیر اینستاگرام ویژگی‌های جستجو و اکتشاف در این شبکه اجتماعی بسیار بهبود یافته و هوشمندتر شده است.

جستجو در اینستاگرام هوشمندتر شد!

تغییرات قسمت جستجو در اینستاگرام

آخرین به روز رسانی اینستاگرام در قسمت جستجو از کاربران در برابر هرگونه محتوای جعلی یا نامناسب محافظت می‌کند. هنگام جستجو یک کلمه در اینستاگرام، اولین چیزی که اتفاق می‌افتد این است که نتایج جستجو براساس رابطه آن‌ها با همان کاربر تنظیم می‌شود. این پلتفرم برای بهبود این ویژگی به داده‌های زیادی درمورد کاربران خود متکی است. عوامل زیادی در ترتیب نتایج جستجو تاثیر دارند که اولین و مهمترین آن عبارتی است که توسط کاربر در کادر جستجو نوشته می‌شود. به محض شروع تایپ، اینستاگرام شروع به تطبیق متن تایپ شده با نتایج جستجوی مختلف از جمله نام کاربری، مکان، متن در پست‌های روی پلتفرم و موارد دیگر می‌کند.

جستجو در اینستاگرام هوشمندتر شد!

همچنین نتایج مشابه به عوامل دیگری مانند فعالیت کاربران در بستر فضای مجازی نیز بستگی دارد. یعنی ممکن است نتایج جستجو براساس نوع حساب‌های دنبال شونده توسط مخاطب، عکس‌های مشاهده شده و موارد دیگر متفاوت باشد. به روز رسانی‌های جدید در ویژگی‌های جستجو موارد دیگری مانند محبوبیت محتوای مورد جستجو را نیز در نظر می‌گیرد. بنابراین اگر کاربر یک نام معروف مثل یک باشگاه فوتبال یا برنامه تلویزیونی را جستجو کند، این پلتفرم سریع‌تر او را به آنچه می‌خواهد، متصل می‌کند.

لزوم وارد کردن نام کامل کاربری برای جستجوی بهتر

اینستاگرام با جلوگیری از ظاهر شدن حساب‌هایی که محتوای گمراه کننده یا تصادفی ارسال می‌کنند، ویژگی هوشمند جدیدی را در به روز رسانی موتورهای جستجو خود معرفی کرده است. برای دسترسی کاربر به حساب‌های اصلی و مفید باید نام کاربری به طور کامل و درست تایپ شود. اینستاگرام سعی در تعدیل نتایج جستجویی دارد که موضوعات و محتوای آن‌ها برای برخی از کاربران مضر است. به طور کلی، این برنامه حساب‌ها، پست‌ها و هشتگ‌هایی را که قوانین استفاده از آن را نقض می‌کنند، حذف خواهد کرد و کاربران باید از برچسب‌ها و کلمات کلیدی مناسب در قسمت Bio در همه حساب‌ها استفاده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    0 0
    اینستاگرام اگر بداند در این شغلی بنام امنیت پیج داریم بعد از کلی خندیدن به حماقت این افراد کودن هم فرضمان میکنن !!امنیت پیج فقط با شماره ی تلفن و ایمیل معتبر است پیج ها را به فرصت طلبان ندهید برایتان امنیت ایجاد کنن
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    0 0
    واقعا اینستاگرام لجن‌زاری بیش نیست. مصداق استفاده بد از ابزار، خود خودشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس