کد خبر 1271856
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

بسیاری از افرادی که در زمینه خرید و فروش ملک فعالیت می‌کنند حتما نام پروژه ستین شرکت آرین سازه را که در محدوده غرب تهران و در منطقه چیتگر و نزدیک به دریاچه در حال اجراست شنیده‌اند. می‌دانید که یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری، خرید ملک است و اگر شما جزء دسته افرادی هستید که مایل به انجام این سرمایه‌گذاری در شهر شلوغ تهران نیستید و مایلید سرمایه خود را در منطقه‌ای خوش آب و هوا و با تراکم کم تبدیل به ملک نمایید ما پیش خرید خانه از پروژه ستین را پیشنهاد می‌کنیم. چنانچه تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، می‌توانید به اطلاعات کاملی در مورد موقعیت قرارگیری پروژه ستین، شرایط فروش پروژه و همچنین شرکت آرین سازه دست یابید.

http://file.tesmino.ir/content/35493105/image_a1658df16ea7db58cf4808721c818d9329925792.png

پروژه ستین در کدام محدوده تهران در حال اجراست؟

محل ساخت این پروژه بزرگ در منطقه 22 تهران واقع شده و اگر بخواهیم از چهار سو موقعیت جغرافیایی پروژه ستین شرکت آرین سازه را بررسی کنیم می‌توان گفت این پروژه از سمت شمال به اتوبان حکیم، همت و شهربازی هزار و یکشب منتهی می‌شود و شما نمایی از رشته کوه البرز را از این سمت مشاهده خواهید کرد.

پروژه ستین شرکت آرین سازه از سمت شرق نیز به پارک بزرگ چیتگر، بازار بزرگ ایران مال، مجموعه بام لند و دریاچه چیتگر منتهی می‎شود و شما نمایی ابدی از باغ گیاه شناسی را همیشه پیش رو خواهید داشت. این پروژه از سمت غرب نیز به ایستگاه مترو وردآورد و از سمت جنوب به اتوبان تهران کرج دسترسی دارد و در 12 بلوک در حال ساخت است.

چرا بهتر است در منطقه 22 سرمایه‌گذاری کرد؟

پیشتر اشاره کردیم که بسیاری از افراد آینده نگر مایلند تا میزان سرمایه‌ای که در دست دارند را تبدیل به ملک نمایند، پس چه تصمیمی بهتر از این که این سرمایه‌گذاری در یکی از مناطق تهران که رو به رشد است و از آینده بسیار خوبی بهره‌مند است انجام شود؟

منطقه 22 تهران یکی از این مناطق است که می‌تواند در زمانی کوتاه سرمایه شما را به همراه سود به شما باز گرداند. سایر مناطق تهران این رشد را داشته‌اند و اگر شما به دنبال منطقه‌ای هستید که این فضا را در اختیار شما قرار دهد و از نظر موقعیت قرارگیری در جایی با آینده‌ای بهتر قرار گرفته باشد منطقه چیتگر همانی است که می‌توانید روی آن حساب کنید. جدا از سرمایه‌گذاری در پروژه ستین شرکت آرین سازه که موضوع ما در این مطلب است از جمله مزایای خرید ملک در منطقه 22 تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

این منطقه توانسته در طی مدت کوتاه ساخت و ساز در آن گواهی‌نامه‌های مخصوصی را کسب نماید که گواهی‌نامه رضایت مشتری، مدیریت محیط زیست، مدیریت ایمنی و همچنین گواهی‌نامه کنترل کیفیت ساخت و .. را از آن خود کرده است.

http://file.tesmino.ir/content/35493105/image_93e935a91177f923c093bbe9bfadf4b1b0b55564.png

این منطقه به چندین بوستان مختلف از جمله بوستان جوانمرد، خرگوش دره و مجتمع‌های تجاری مختلف مانند رزمال، ایران مال و تهران مال و .. دسترسی و نزدیکی دارد که پاسخگوی نیاز ساکنان این منطقه خواهد بود. همچنین در این منطقه با ساخت چند هتل و وجود دریاچه چیتگر که از فاکتورهای مهم این منطقه به شمار می‌آید، آینده‌ای منحصربفرد را می‌توان برای آن توصیف کرد.

پیش فروش واحدهای پروژه ستین به چه صورت انجام می‌گیرد؟

پیش از آن که به مبحث پیش خرید واحدهای مسکونی در پروژه ستین بپردازیم، لازم است این موضوع را یادآور شویم که اصولا طرح‌های عمرانی که با این وسعت در مناطق مختلف انجام می‌شود شرط واگذاری و خریدشان تنها از طریق پیش خرید ممکن می‌شود. در مورد طرح‌های عمرانی و پروژه‌های منطقه 22 تهران نیز همین شرط وجود دارد که البته به دو روش زیر صورت می‌گیرد.

  • پیش فروش از طریق تعاونی‌ها: در این منطقه بسیاری از ارگان‌های دولتی اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند که از این ارگان‌ها می‌توان به ارتش، سپاه و بانک‌ها و .. اشاره کرد. پیشرفت این پروژه‌ها به تأمین بودجه مالی توسط اعضا بستگی دارد و هنگامی که اقساط در زمان مقرر توسط اعضا واریز شود، فرد در اولویت قرار خواهد گرفت.
  • پیش فروش از طریق شرکت‌های شخصی‌ساز: در این روش شرکت‌های شخصی ساز بسته به متراژ هر واحد و موقعیت قرارگیری آن شرایط پیش خرید و پرداخت اقساط را مشخص می‌کنند. پروژه ستین شرکت آرین سازه یکی از پروژه‌های شخصی‌ساز منطقه 22 تهران است که در آخرین شرایطی که این شرکت برای فروش پروژه ستین ذکر کرده شرایطی برای پیش خرید واحدهای 60 تا 180 متری این پروژه در نظر گرفته شده است که می‌توانید در جدول زیر موقعیت مکانی قرارگیری پروژه، امکانات و قابلیت‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده و سایر شرایط را مشاهده نمایید.

همچنین لازم است این نکته را متذکر شویم که آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون پیش فروش پروژه ستین را تنها از طریق دفتر فروش این پروژه کسب نمایید و به سایر آگهی‌هایی که از طریق منابع غیر رسمی شامل دفاتر و سایت‌های خرید و فروش املاک و .. منتشر می‌شود، اعتماد نکنید.

درباره شرکت آرین سازه

http://file.tesmino.ir/content/35493105/image_c4c3930590923ed678952255f14d9e36c8486934.png

شرکت ساختمانی و مهندسی آرین سازه رابین فعالیت خود را از سال 1384 و با ثبت شرکت به صورت سهامی خاص آغاز کرده که از اهداف این مجموعه می‌توان به ارائه خدمات با کیفیت در حوزه ساختمان و انبوه سازی اشاره کرد. مجموعه آرین سازه ساخت صدها هزار متر پروژه‌های ساختمانی بزرگ اعم از تجاری، مسکونی و اداری را در کارنامه خود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به پروژه کانتراست مال 23 طبقه 176 واحدی، پروژه آبشار 4 برج 21 طبقه، پروژه پردیس شرق و پروژه افرا اشاره کرد. پروژه اخیر این شرکت نیز پروژه ستین می‌باشد که توانسته اثربخش‌ترین بازدهی را در این حوزه برای سرمایه‌گذاران فراهم نماید.

شرکت آرین سازه دارای رتبه پایه یک حقوقی انبوه سازی مسکن از وزارت راه و شهرسازی، رتبه 1 در رشته ابنیه و رتبه 3 در تاسیسات و رتبه 5 آب و راه می‌باشد. مشتریانی که مایلند از طریق پیش فروش پروژه ستین، در منطقه 22 تهران سرمایه‌گذاری نمایند لازم است با دفتر فروش این شرکت و با شماره همراه 09120872537 و شماره تماس‌های 02144719129 و 02144718398 ارتباط برقرار نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این پروژه به آدرس الکترونیکی https://www.setin22.ir/ مراجعه نمایند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس