کد خبر 1271802
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
تشخیص سرطان با ازمایش خون

نظام درمان عمومی انگلیس امروز مراحل یک آزمایش جدید خون را که می‌تواند تا پنجاه نوع بیماری سرطان را پیش از بروز علائم ردیابی کند، آغاز می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از اسکای‌نیوز، نظام درمان عمومی انگلیس امروز مراحل یک آزمایش جدید خون را که می‌تواند تا پنجاه نوع بیماری سرطان را پیش از بروز علائم ردیابی کند، آغاز می‌کند.

کارشناسان می‌گویند، این آزمایش می‌تواند به کشف سریع‌تر تومورهای سرطانی منجر شود، زمانی که هنوز معالجه آنها آسان‌تر است و شاید امکان درمان قطعی سرطان وجود داشته باشد.

سرویس سلامت همگانی انگلیس بزرگترین آزمایش جهانی آزمایش خون برای بیش از ۵۰ نوع سرطان را  به این امید آغاز می‌کند که این آزمایش می‌تواند سرطان را قبل از ظاهر شدن علائم تشخیص دهد و بدین ترتیب سالانه جان هزاران نفر را نجات دهد.

به منظور اجرای این آزمایش که به آزمایش «گالری» موسوم است، بیش از ۱۴۰ هزار داوطلب جذب شده‌اند؛ این آزمایش می‌تواند سرطان‌هایی را که به طور معمول غربالگری نمی‌شوند تشخیص دهد.

آماندا پریچارد، رئیس سرویس ملی بهداشت و درمان انگلیس می‌گوید: «این آزمایش سریع و ساده خون می‌تواند آغاز انقلابی در تشخیص و درمان سرطان در  انگلیس و سراسر جهان باشد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 0
    بفکر درمان مردم و جلوگیری از مرگ مردمشون هستند!!!!نه اینکه پول 140 میلیون دز واکسن رو به شرکتی پرداخت کنند که واکسنی تولید نکرد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس