کد خبر 1271782
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
سارق موتور

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که کمتر از یک دقیقه موتورسیکلت‌های شهروندان را در پارک جمشیدیه سرقت می‌کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمد کالوسی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت موتورسیکلت‌های گرانقیمت شهروندان در پارک جمشیدیه پایتخت، ماموران کلانتری ۱۲۳ نیاوران نسبت به بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم موتورسیکلت شهروندانی که برای سپری کردن اوقات فراغت خود به پارک جمشیدیه می‌آمدند، را در فرصتی مناسب سرقت می‌کند.

سرهنگ کالوسی تصریح کرد: پس از رصد این منطقه توسط همکارانم، متهم پرونده حین سرقت موتورسیکلت پارک شده در حاشیه پارک مذکور شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

وی افزود: متهم در اعترافات خود اعلام کرد که موتورسیکلت‌های گران قیمت را مورد هدف خود قرار داده و در یک فرصت مناسب آن‌ها را به سرقت می‌برده و پس از آن نیز اموال مسروقه را به یک واسطه با قیمت ۲ الی ۳ میلیون تومان به فروش می‌رسانده است.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه رابط خریدار این پرونده نیز دستگیر شد، بیان کرد: ارزش مالی موتورسیکلت‌های مسروقه هر کدام حدود ۸۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه متهم این موتورسیکلت‌ها را کمتر از یک دقیقه به سرقت می‌برده است، گفت: شهروندان نسبت به ایمن کردن موتورسیکلت‌های خود دقت بیشتر داشته باشند و از قفل دیسک، ردیاب، قفل چرخ و ... استفاده و وسیله نقلیه شان را در معابر عمومی به حال خود رها نکنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس