کد خبر 1271575
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
افکاری

رسانه‌های معاند در ادامه پروژه زنده‌نگهداشتن پرونده نوید افکاری برای فشار به ایران، این بار دست به فتوشاپ زدند.

به گزارش مشرق، روز گذشته سالروز اجرای حکم قصاص نفس نوید افکاری؛ جوان ۲۷ ساله‌ای که نیمه‌شب یازده مرداد ۹۷، کارمند حراست اداره آب و فاضلاب شیراز را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند، بود.

هرچند که در تازه‌ترین اعترافات منتشر شده نوید افکاری به قتل و سلاخی مقتول اعتراف کرد(اینجا) اما رسانه‌های ضدانقلاب و شبکه‌های معاند با مانور روی این پرونده، سعی کردند تا این موضوع را به بحرانی علیه ایران تبدیل کنند.

تلاش ضدانقلاب برای زنده نگه‌داشتن پرونده نوید افکاری

بخشی از تلاش رسانه‌های معاند برای داغ نگهداشتن موضوع نوید افکاری

یکی از ابزارهای فشار جریان معاند در این پرونده، سوءاستفاده از کشتی‌گیر بودن، نوید افکاری است که سعی می‌کنند با توجه به این موضوع مسیر اجرای حکم را زیر سوال ببرند.

این رسانه‌ها در رسیدن به این هدف شومشان از هر ترفندی سوءاستفاده می‌کنند، در تازه‌ترین این اقدامات ایران اینتنرشنال و صفحه توییتر اسرائیل به فارسی، با استفاده از فوتوشاپ عکس نوید افکاری را بر روی تصویری از حسن یزدانی قهرمان نام‌آشنای کشورمان جعل کردند.

تلاش ضدانقلاب برای زنده نگه‌داشتن پرونده نوید افکاری

رسانه‌های معاند عکس نوید افکاری را بر روی تصویر حسن یزدانی در جام جهانی ۲۰۱۷ پاریس جعل کردند

البته این نخستین باری نیست که چنین رسانه‌هایی برای داغ نگه داشتن پرونده نوید افکاری دست به دامن فتوشاپ می‌شوند، مهرماه سال گذشته نیز، من‌وتو و رادیو فردا دیگر رسانه‌های این جریان برای مردمی نشان دادن پرونده قصاص نوید افکاری، دست به جعل دیوارنوشته‌هایی در حمایت از نوید افکاری زدند.

تلاش ضدانقلاب برای زنده نگه‌داشتن پرونده نوید افکاری

دیوارنوشته‌هایی که مشخص شد روی تصاویر قدیمی با استفاده از فتوشاپ جعل شده است(تصاویری که با استفاده از فتوشاپ به دیوار نوشته تبدیل شده دقیقاً همان تصاویری است که سال‌های گذشته منتشر شده بود)

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    7 0
    متاسفانه برانداز و سلطنت طلب و..... چون هیچ غلطی نمیتونن بکنن از فرط فشار عصبی به جنون ادواری دچار شدن. از یک لات چاقوکش لاابالی کثیف چنان پهلوانی ساختن که یکی ندونه فکر میکنه این غلامرضا تختی بوده.
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    8 0
    یعنی از دیشب تا الان این شبکه ایران اینترنشنال فکر کنم بالای 500 یا 600 بار اسم نحس این کثافت افکاری رو اورد دیگه فکر کنم خود مدافعان نوید افکاری هم الان دارن استفراغ میکنن.
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    2 0
    انصافا ببینید ما از لحاظ رسانه ای چقدر ضعیفیم که عربستان سعودی میاد شبکه راه میندازه و از یک قاتل به اسم نوید افکاری جهان پهلوان تختی میسازه و مردم هم به به و چه چه میکنن خخخخخ. . مردم ایران از لحاظ سواد رسانه ای بی سواد ترین مردم دنیا هستن.
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    2 0
    حالا مثلا ضد انقلاب میخواد چه غلطی بکنه! انصافا نوید افکاری که هیچ خودتون و 200 تا نوید افکاری و کل تیر و طایفه تون رو بیارید ببینیم مقابل جمهوری اسلامی میخواید چه غلطی بکنید!
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    5 0
    یه طوری این شبکه های خارجی به خصوص ایران انتر نشنال از صبح تا حالا یکی در میون خبر نوید افکاری رو پخش میکنن یکی ندونه فکر میکنه یارو چگوارایی سیمون بولیواری جرج واشنگتنی چیزی بوده! یه آشغال کله چاقوکش رو تبدیل به اسطوره و افسانه کردن!
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 0
    به نظر شما چطور میشه به این راحتی یه قاتل نخاله رو یک قهرمان! جا زد؟! اشکال از کجاست؟ آیا از لحاظ رسانه ای ضعیف عمل کردیم؟
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 0
    کار ضد انقلاب همینه
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 0
    ضد انقلاب های انقلاب اسلامی مردم ایران مرده پرست هستند. آنها دنبال آدمهای مرده ای مانند بایدن و ... می گردند تا از پس آنها جیغ بزنند.
  • Fara IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 0
    ضد ایرانی احمق.ضد ایرانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس