وعده های صهیونیستها درباره بهبود شرایط غزه دروغ است

سخنگوی جنبش حماس به وعده های دروغین و پوچ وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره بهبود شرایط غزه اشاره کرد.

به گزارش مشرق به نقل از الخلیج آنلاین، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس گفت: طرح رژیم صیهونیستی که یائیر لاپید وزیر خارجه این رژیم، درباره بهبود شرایط غزه مطرح کرد، وعده‌های دروغین و پوچ است که عملاً جنبه اجرایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه حماس بخشی از این طرح شکست خورده نخواهد بود، افزود: رژیم صهیونیستی فکر می‌کند که برخی از راهکارها در زمینه های اقتصادی می‌تواند مانع تحقق اهداف ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین خود و بازگشت آوارگان شود.

قاسم تاکید کرد: ما صاحبان یک مسئله ملی هستیم. سعی می‌کنیم حقوقمان را در سرزمین و مقدسات خود پس بگیریم و با آزادی و کرامت در سرزمین خود زندگی کنیم.

سخنگوی حماس گفت: راهکارهای رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که این رژیم و نهادهای آن نمی‌توانند با وضعیت ملی‌گرایانه رو به افزایش در نوار غزه مقابله کنند به ویژه پس از نبرد شمشیر قدس.

وی افزود: ملت فلسطین حق دارد از طریق هوایی و دریایی منافذی به روی جهان داشته باشد و افراد و کالاهای آن، آزادانه حرکت کنند. ملت فلسطین حق دارد که کمک های کشورهای عربی را دریافت کند.

حازم قاسم با بیان اینکه حماس نمی‌تواند بر سر مسائل سیاسی و ملی چانه‌زنی کند، همچنین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی در تلاش است واقعیت جنگ ملت فلسطین با استعمار را از بین ببرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس