ابرسانی دو روستای سیستان و بلوچستان

مسئول گروه جهادی ام‌المومنین حضرت خدیجه کبری(س) گفت: در ایام عزاداری سیدالشهدا(ع)،‌ دو پروژه آب‌رسانی در استان سیستان و بلوچستان در دو روستای چاه قزلباش بزمان و چاه قربان از آب سالم بهره‌ مند شدند.

به گزارش مشرق، علیرضا گزمه، مسئول گروه جهادی و موسسه خیریه ام‌المومنین حضرت خدیجه کبری(س) اظهار داشت: در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران شان موفق به تکمیل دو پروژه آب‌رسانی در استان سیستان و بلوچستان شدیم و الحمدلله پس از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی آب سالم و بهداشتی به دست مستضعفان این نواحی رسید.

وی گفت: محل اجرای این طرح دو روستای چاه قزلباش بزمان در دو بخش و دیگری روستای چاه قربان در دو بخش ایرانشهر بود که در مجموع با اجرای این پروژه، بیش از ۶۰ خانوار بهره‌مند از آب سال و بهداشتی شدند.

این روستاهای سیستان وبلوچستان پس از ۴۳ سال سیراب شدند +عکس

گزمه با اشاره به اینکه اجرای این پروژه‌ها به دلیل شرایط هر روستا و سختی‌های راه و صعب العبور بودن بازه زمانی بسیاری به طول انجامید، گفت: الحمدلله جهادگران ما با همتی مضاعف به میدان آمدند و این کار را نهایی کردند.

مسئول گروه جهادی و موسسه خیریه ام‌المومنین حضرت خدیجه کبری(س) در پایان خاطرنشان کرد: پروژه آب‌رسانی به این روستاها به صورت مجزا و طی دو فاز در بازه زمانی یک ماهه اجرا شد که تمام هزینه‌های آن توسط به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان توسط خیرین کشور فراهم شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    4 1
    پس ازچهل وسه سال! یعنی این سالها کسی به فکراینهانبوده چه مردم مظلومی داریم که اینگونه سالهابرآنهاجفاشد خدمتی که می بایستی سالهاپیش توسط مسئولین صورت می گرفت ولی فراموش کردند.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    3 1
    یعنی 60 خانوار روستایی به مدت 43 سال لنگ 100 میلیون تومان ( با قیمتهای امروز) بوده اند؟!! وای به حال ما
  • رضا IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    3 3
    سلام یه سوال؟ چطور اب این منبع بزرگ به بالای کوه منتقل شده؟ روش تامین اب این منطقه صحرایی و بیابانی چگونه هست؟ حفر چاه؟ قنات؟ ممنون میشم پاسخ را برام بفرستید
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 2
    مردموتوتشنگی وگرسنگی نگه میدارین بعددم ازاسلاموحسین وعلی میزنین؟ببین اونا چ جانیایی بودن ک شماشدین ویروانش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس