کد خبر 1271100
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
اسرائیل

منابع صهیونیستی گزارش دادند که شامگاه یکشنبه یک راکت از نوار غزه به سوی شهرک صهیونیستی سدیروت شلیک شده است.

به گزارش مشرق، منابع خبری از به صدا در آمدن آژیرهای خطر در شهرک صهیونیستی سدیروت و شهرک‌های اطراف نوار غزه خبر می‌دهند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز خبر داد که سامانه گنبد آهنین با یک راکت که از نوار غزه به سوی سدیروت شلیک شده بود مقابله کرده است.

شب گذشته نیز یک راکت از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف آن شلیک شده بود.

طی روزهای اخیر درگیری غیرنظامیان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری افزایش یافته است. شماری از جوانان فلسطینی هم در اطراف شهر «جنین» به سمت صهیونیستها تیراندازی کردند.

نظامیان صهیونیست نیز در چند منطقه دیگر از کرانه باختری، چند جوان فلسطینی را بازداشت کردند. این درگیریها پس از فرار شش اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» صورت گرفته است. تا کنون چهار نفر از این اسرای فراری توسط صهیونیستها مجددا بازداشت شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    با نبرد بی امان فلسطینی‌ها صهیونیستها خسته وگیج شدند . وقتی فرعون مردانشان رامیکشت زنانشان را نگه میداشت و پسرکشی راچشیدند گمان نمی‌رفت روزی خودشان مثل فرعون شوند وعجیب آنکه فرعون را خداوند شکست ناپذیر به آب سپرد واینان را وعده مجازات داد و آب هم دریان میان جای خاصی دارد ‌ روزی آنچه جمع کردند را میگذارند ومیروند یا به اسارت درمی‌آیند . خداوند اگرفقط خدای یهوداست بقیه راچراخلق کرده است ؟! آنها بزودی متوجه ازهمه پاشیدگی وصدق کلام خداوند حکیم میشوند وخیلی زود !؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس