کد خبر 1270759
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
درگیری مسلحانه

فرمانده انتظامی ایذه گفت: سه نفر از عاملان نزاع مسلحانه که منجر به فوت یک دختر ۱۲ ساله در این شهرستان شد توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، حجت سفیدپوست بیان کرد: در پی وقوع درگیری مسلحانه در تاریخ ۱۸ شهریور ماه موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی سه نفر از عاملان این نزاع مسلحانه را شناسایی و با طرح ریزی عملیاتی و هماهنگی مقام قضائی طی سه عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سفیدپوست با بیان اینکه تلاش برای دستگیری سایر متهمان ادامه دارد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده اولیه برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 عصر روز پنجشنبه در پی تیراندازی ارازل و اوباش به سمت هم گلوله به سر دختر بچه ۱۲ ساله برخورد و موجب مرگ وی شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    2 0
    خدانسل تون ریشه کن کنه که باعث ناامنی جامعه اسلامی مان می شوید،بایدفوری به چنین پرونده هایی رسیدگی بشه وکسانی که سلاح گرم دارند به شدیدترین شکل مجازات بشوند وقاتل به دار محازات درملع عام آویخته بشود..متاسفانه دربعضی ازشهرهای خوزستان سلاح گرم دردست این ازخدا بی خبران زیادشده وچنان که شنیدم ایذه هم شهری ست که اشرارزیاد دارد ومسلح اند..
  • حامد IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    3 0
    ای بی شرف های قاتل، این ارازل و اوباش رو بایستی ۷شبانه روز جلو آفتاب سوزان با ......آویزون کنن تا درس عبرتی باشه واسه هم کیش هاشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس