کد خبر 1270104
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
امیرسلیمانی: ثانیه ابتلا به کرونا را یادم هست!

سپند امیرسلیمانی می گوید، حتی ثانیه ای که به کرونا مبتلا شده است را به خاطر دارد .

به گزارش مشرق، سپند امیرسلیمانی می گوید، حتی ثانیه ای که به کرونا مبتلا شده است را به خاطر دارد و توضیح می دهد: بسیاری شاید ندانند کجا به کرونا مبتلا شده اند اما من می دانم؛ به هنگام ضبط «کلبه عموپورنگ»، بازیگر نقش مقابلم (امیر سهیلی) کرونا داشت و خودش نمی دانست. ما رو به روی هم ایستاده بودیم و او فردای آن روز افتاد و من سه روز بعد؛ همه می دانستند که من چگونه به کرونا مبتلا شدم.

امیرسلیمانی: ثانیه ابتلا به کرونا را یادم هست!

این بازیگر که مدتی قبل به دلیل عوارض ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود و روزهای دشواری را گذراند، یادآور شد: چند روز بعد از ابتلاء به کرونا، یک شب من معده درد شدید گرفتم و با شلوار ورزشی و دمپایی رفتم دکتر که ببینم چه اتفاقی افتاده است. ۲۸ روز بعد ۱۲ کیلو لاغرتر برگشتم به خانه. حتی یک جاهایی، دکترها به کمند (خواهرم) گفته بودند که امیدی نیست و این نمی ماند. چون معده من سوراخ شده بود و جراحی کردم، عفونت کرد. دوباره حراجی کردم دوباره عفونت کرد.

سپند امیرسلیمانی که در برنامه سریالیست حاضر شده بود، آخرین وضعیت جسمی اش را چنین تشریح کرد، «الان هم هنوز هم معده ام نیاز به جراحی دارد؛ چراکه کولستومی کرده ام و دو ـ سه هفته دیگر هم یک حراجی دارم که معده ام را به حالت قبل برگردانند. بعد از عمل دوره نقاهت را می گذرانم و برای یک هفته تا ۱۰ روز باید بیمارستان بخوابم.»

این بازیگر خاطرنشان کرد: رعایت کامل در این بیماری، خصوصا برای بازیگران که مجبورند بدون ماسک مقابل دوربین حاضر شوند، چیزی شبیه به شوخی است؛ چراکه وقتی کرونا وارد بدنت می شود تازه سه روز بعد متوجه می شوی و فرد خودش خبر ندارد و من هم که مقابلش ایستاده ام هم متوجه نمی شوم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    26 1
    مشخصا سخت بوده ولی اين نیز بگذرد امیر جان . انشالله خوب میشی صحیح و سالم بر میگردی تلویزیون دوباره کارهای قشنگت رو ببینیم
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    چهار توصیه همیشه مد نظرتون باشه ( استفاده از ماسک _ شستن دست با صابون _ رعایت فاصله اجتماعی _ تهویه مناسب ) دوستان داروی منسوب به امام کاظم یادتون باشه: ترکیب هلیله سیاه + شکرسرخ + رازیانه برا تابستون و مصطکی واسه زمستون) کوبیده بمقدار مساوی باهم مخلوط کنید هر ده روز یکبار یکساعت قبل و دو ساعت بعدشم چیزی نخورید اصلا بذارید آخر شب بخورید بدون آب اگه سخته با یکم عسل مخلوط کنید انشالله که هیچوقت مبتلا نشین اگرم خدای نکرده مبتلا شدین سه شب پشت سرهم و بعد هر سه شب یکبار تا انشالله خوب بشین برادرم کرونا گرفت باهمین دستورالعمل خوب شد ماهم مبتلا نشدیم با اینکه توی یه منزل بودیم، البته باید رعایت کنید و مواظب باشین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس