کد خبر 1269574
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
جوش صورت

بسیاری می‌گویند غذایی که میل می‌کنند ربطی به جوش‌های پوستی ندارد، اما بعضی هم می‌گویند غذا و خوراکی‌هایی که می‌خورند سبب بروز جوش می‌شود.

به گزارش مشرق،‌ بسیاری می‌گویند غدایی که میل می‌کنند ربطی به جوش‌های پوستی ندارد، اما بعضی هم می‌گویند غذای و خوراکی‌هایی که می‌خورند سبب بروز جوش می‌شود، خوب باید بگویم هر دو درست می‌گویند! این بستگی به این دارد که بدن شما به خوردنی‌ها چگونه عکس العمل نشان دهد و اینکه چه نوع پوستی دارید. اگر شما مشکل جوش نداشته باشید خوب تعذیه شما هم احتمالا باعث جوش نمی‌شود، ولی اگر از آن دسته افرادی هستید که با جوش‌های پوستی درگیر هستید خوراکی‌هایی هستند که مصرف آن‌ها باعث بدتر شدن اوضاع خواهد شد و باید در خوردن آن‌ها بیشتر تامل کنید.

کدام مواد غذایی موجب بروز آکنه و جوش می‌شوند؟

غذاها نقش مهمی در زندگی ما دارند و تا می‌توانیم باید مراقب آنچه می‌خوریم باشیم تا سیستم داخلی بدن خود را قوی‌تر نگه داریم بررسی اینکه ارگان‌های داخلی بدن در چه شرایطی هستند ساده نیست، اما اگر این ارگان‌ها درست کار کنند بدن در سلامتی به سر می‌برد. در نبردی که با جوش‌های صورت و بدن دارید هم این چنین است و حتی نقش خوراکی‌ها پر رنگ‌تر هم هست. بنده مخالف درمان‌های دیگر نیستم نمی‌گویم هیچ کاری برای جوش‌های پوستی نکنید و فقط با تغذیه آنرا درمان کنید درمان‌های دیگر مانند آنتی بیوتیک ها، تمیز کننده‌ها و لوسیون‌های با کیفیت مناسب می‌توانند مفید واقع شوند، اما اگر تغذیه صحیح را رعایت نکنید این درمان‌ها هم کافی نخواهند بود حتی اگر به زور آنتی بیوتیک از شر جوش‌ها هم خلاص شوید، ولی رژیم غذایی مناسبی نداشته باشید ممکن است پس از مدتی این جوش‌ها دوباره ظاهر شوند. آیا آنوقت باز هم می‌خواهید آنتی بیوتیک مصرف کنید؟

احتمالاً می‌دانید که آنتی بیوتیک‌ها همیشه عوارض جانبی دارند بنابراین ارزش دارد روش‌هایی که به سلامتی بدن شما هم کمک می‌کند را امتحان کنید.

کدام مواد غذایی موجب بروز آکنه و جوش می‌شوند؟

مواد غذایی مدنظر چه مشکلاتی به وجود می‌آورند؟

حساسیت‌های ناشی از مواد غذایی البته صرفا به ایجاد جوش منجر نمی‌شوند؛ اما ایجاد جوش بعد از مصرف این مدل غذاها باعث ایجاد موارد زیر نیز می‌شوند:

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس