اسرائیل

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با این رژیم برای یافتن ۶ اسیر فلسطینی که به طور معجزه آسایی توانستند از زندان بگریزند، خبر داد.

به گزارش مشرق، "یونی بن مناحیم" روزنامه‌نگار و تحلیلگر اسرائیلی از همکاری مخفیانه تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی برای یافتن ۶ اسیر فلسطینی که چند روز پیش از طریق یک تونل از زندان اسرائیلی جلبوع فرار کردند، خبر داد!

بن مناحیم تصریح کرد که رژیم صهیونیستی از طریق کانال‌های رسمی اردن و تشکیلات خودگردان را در جریان فرار ۶ اسیر فلسطینی قرار داده است.

به گفته وی، ارتش اردن تدابیر امنیتی در شرق رود اردن را شدت بخشیده و سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان هم همکاری گسترده‌ای با سرویس‌های امنیت عمومی رژیم صهیونیستی "شاباک" برای یافتن اسرای فراری دارند.

بن مناحیم تصریح کرد که البته همه چیز به طور مخفی در حال انجام است، زیرا محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان نگران واکنش فلسطینیان به این اقدام است.

جابجایی گسترده اسرای جهاد اسلامی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

روزنامه عبری زبان «معاریو» اعلام کرد که سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی اقدام به جابجایی ۱۵۰ اسیر جهاد اسلامی و توزیع آن‌ها در دیگر زندان‌ها کرده است.

تمامی مسئولان زندان جلبوع احضار شدند

شبکه عبری زبان "کان" اعلام کرد که در پی فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان جلبوع از طریق تونل، تمامی مسئولان این زندان برای تحقیق و بازجویی احضار شدند.

به رغم گذشت ۲ روز از فرار این ۶ اسیر، رژیم صهیونیستی هنوز سرنخی از آن‌ها بدست نیاورده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس