کد خبر 1269028
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
فهیم دشتی

تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی در حال گفت‌وگو و پخش زنده با فهیم‌دشتی بوده که در حین مصاحبه و پخش گفت‌وگو ناگهان چند ثانیه تصویر قطع و شماره تماس و تلفن او بر روی صفحه نمایش تلویزیون، ظاهر می‌شود!

به گزارش مشرق، درباره ترور سخنگوی جبهه مقاومت ملی افغانستان در دره پنجشیر این ویدئو از گفت‌وگوی وی با بی‌بی‌سی فارسی مورد توجه قرار گرفته است.

به این ترتیب که تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی در حال گفت‌وگو و پخش زنده با فهیم‌دشتی بوده که در حین مصاحبه و پخش گفت‌وگو ناگهان چند ثانیه تصویر قطع و شماره تماس و تلفن او بر روی صفحه نمایش تلویزیون، ظاهر می‌شود! ‌

برخی معتقدند محل استقرار دشتی در دره پنجشیر با استفاده از شماره تلفنی که وی با آن در حالِ گفت‌وگو است، شناسایی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • علی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    41 7
    با این تفاسیر بی بی سی فارسی عامل تروریستها در بقتل رسیدن ایشون توسط پهپادهای ارتش پاکستان است و چه زبون فروختی ای رسانه پر مدعای آزاد اندبش به تروریستها دیگه از این به بعد باید زبانت را بدوزند تا ادعای آزاد اندیشی نکنی رسانه وابسته به کشور و حاکمیت تروریست انگلیس
    • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      0 0
      درود بر شما ، دقیقا" .. از همان ابتدای تشکیل کشور پاکستان انگلستان در گاکستان حضور و نفوذ فراوانی داشت در این مورد هم همکاری سرویس امنیتی اطلاعاتی MI6 انگلستان با استخبارات و سرویس امنیتی پاکستان کاملا" واضح و مشهود میباشد این ترور وحشیانه محصول مشترک انگلستان و پاکستان ! بزرگان افغانستان همیشه از سوی گاکستان هدف بودند ..
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      0 1
      تو فرض کن این فیلم صحیح است و مثلا بعد این تکه جعل نشده و وسطش قرار نگرفته ( کاری که همین الان من می توانم خودم هم با نرم افزار ادوب پریمیر انجام دهم) اما خودت بپرس اولا فهیم دشتی فقط یک سخنگو و خبرنگار بوده است. نه شخصیت مهم نظامی میدانی. چرا باید برای کشتن او بی بی سی چنین هزینه و سوتی را بدهد؟ چرا افراد خیلی مهمتر از او که فرماندهان مسعود بودند نباید بکشد؟ ثانیا فهیم دشتی چه قهرمانی است که همین بی بی سی و رادیو فردا و دیگران او را سخنگوی مقاومت ملی افغانستان می نامند؟ انگیزه آنها از شهید معرفی کردن این فرد چیست؟ ثالثا افراد نزدیک به فهیم دشتی و جنرال ذره گفته‌اند که آنان در نتیجه‌ درگیری نیروهای جبهه مقاومت و طالبان جان باخته‌اند. حرفی از پهباد نبود؟ از این دروغ از کجا آمد؟ رابعا فهیم دشتی کشته شد، چرا کل پنجشیر تسلیم شد؟ یعنی یک پهباد پاکستانی از کل ارتش سرخ شوروی قویتر بود؟ خامسا مقاومت در برابر چه و برای چه؟ مقاومت برای دفاع از فمینیسم؟ مقاومت برای آواز خوانی زنان؟ مقاومت برای حمایت از همجنس بازان؟ مقاومت برای حفطظ جان جاسوسان؟ مقاومت برای ادامه کاشت مواد مخدر؟ مقاومت برای ادامه سلطه آمریکا؟ مقاومت برای جلوگیری از اجرای احکام اسلام؟ مقاومت برای جلوگیری از تحقق آرامش و وحدت افغانستان بعد از چهل و اندی سال جنگ؟ مقاومت برای ایجاد اقلیم پنچشیر و تکرار تجربه کردستان عراق؟ سادسا مسعود خودش به دلیل حمایت از آمریکا و اشرف غنی متهم است. آن زمان که آمریکاییها افغانستان را به بزرگترین تولید کننده مواد مخدر تبدیل کردند و یا عروسی های مردم افغانستان را بمباران و عزا کردند، مسعود سکوت کرده بود و یا در انگلستان مشغول تحصیل بود. چرا آن زمان به فکر مقاومت نبود؟
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    43 4
    خب طالبان جان! قرار بود دولت فراگیر از همه ی گروه ها تشکیل بدی، نیومده شروع کردی به ترور؟ سقوط می کنی، باور کن. ما کاریت نداریم، از همون داخل میخوری بدم میخوری. بی بی سی تو هم گرای ترور نداده بودی اینم به پرونده ی کثیفت اضافه شد. تف به روی خودت و ملکه ات
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      28 1
      احسنت بر این پاسخ و نویسنده و انتشار دهنده این پاسخ
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      0 2
      یعنی میگی مصی پولکی‌نژاد که از احمد مسعود اعلام حمایت کرده، خلاف بی‌بی‌سی عمل کرده؟!
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      0 0
      در جنگ حلوا خیرات نمی کنند. سربازی که در جنگ کشته شود ترور محسوب می شود. ثانیا این خبر بیخ دروغ است. دشتی در درگیری با نیروهای طالبان کشته شد.
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      0 2
      این ویدئو جعلی است. فریب نخورید.
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      0 0
      10:29 با عرض تسلیت باید بهت بگم ویدیو کاملا درسته. وقتی خدا مکرشون به خودشون برمیگردونه
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 3
    مقاومت ملی کدومه دلتون خوشه چهارتا سوسول جمع شدن اسم خودشونو گذاشتن مقاومت!
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    حکومت داری اسان نیست وحفظ ان هم سخت تراست گمان نمیرودطالبان بتوانداداره کنداصلا ممکن نیست چون درعمل توان این کارراندارد وعاقبت دچاراختلاف وکشتارونابودی میشن چون هنوز نمیدونن باخودشون چندچند هستن ازطرفی اگرهمه رامشارکت ندهند وبااین وضع که اکنون هرکس وگروه ادعای قدرت دارد وعقلانیت برایشان مفهومی ندارد ومعلوم نیست به کدام سومیروند ولی بقای این گروه برای حکومت داری ممکن نیست چون همه چیزاشکاراست واینا نمیتوانند حکومت داری کنند ودانش این کاربافهم بالا قابل انجام است
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 0
    توسط شنودبی بی سی
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 3
    چرا تمام شبکه های ضد اسلامی و ضد ایرانی و حامیان فتنه گران 88 و کسانی که شعار نه غزه نه لبنان دادند و همین بی بی سی حالا سینه چاک مسعود محصول انگلستان شده اند.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    1 0
    بی بی سی لجن
  • تاجر IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    یاد خیانت بی بی سی در کودتای 28 مرداد افتادم. این مهمه که در ازای قربانی این فرد، دولت عن بلیس صغیر از طالبان چی می خواد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس