کد خبر 1268500
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
کمال کامیابی‌نیا در تمرین شباب الاهلی حاضر شد/ احمدنور واسطه شد

هافبک ملی پوش پرسپولیس برای پشت سر گذاشتن دوران درمان خود مجبور به حضور در باشگاه شباب الاهلی امارات شد.

به گزارش مشرق، کمال کامیابی نیا پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی ایران نتوانست پرسپولیس را در هفته‌های پایانی لیگ برتر فصل گذشته همراهی کند.

مصدومیت کامیابی نیا از ناحیه مچ پا سبب شد تا هافبک تیم ملی ایران برای جلوگیری از عمل جراحی به دوبی امارات رفته و دوران نقاهت خود در آنجا پشت سر بگذارد.

هافبک سرخپوشان پس از چند روز حضور در باشگاه ایرانیان با مخالفت مسئولان این مجموعه مبنی بر انجام تمرین اختصاصی شد. از قرار معلوم کامیابی نیا برای استفاده از این مجموعه حاضر به پرداخت پول نشده بود تا نرم دوی خود را به طور اختصاصی انجام دهد.

کامیابی نیا با هماهنگی عبدالعلی چنگیز پیشکسوت استقلال تهران هنگام تمرین تیم تحت امرش با آنها تمرین می‌کرد اما باز هم مدیران باشگاه ایرانیان با این موضوع مخالفت کردند تا کامیابی نیا مجبور به ترک این مجموعه شود.

کمال کامیابی‌نیا در تمرین شباب الاهلی حاضر شد/ احمدنور واسطه شد

احمد نورالهی هافبک ملی پوش پرسپولیس که به تازگی به شباب الاهلی امارات ترانسفر شده است در جریان این موضوع قرار گرفت و مقدمات حضور کامیابی نیا برای پشت سر گذاشتن دوران نقاهت خود را فراهم می‌کند تا هم تیمی سابقش در پرسپولیس از مجموعه ورزشی این باشگاه استفاده کند.

از این رو کامیابی نیا به باشگاه شباب الاهلی امارات رفته و در آنجا دوران مصدومیت خود را پشت سر بگذارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    5 0
    والله من متوجه نشدم چه فرمایشاتی فرمودیو!!! از مچ پامصدومه، بعد برای جلوگیری از عمل رفته دوبی!!! بعدم اونجا داره دوران نقاهت رو طی میکنه این دیگه از اون حرفاست. کامیابی نیا اگه مصدومِ دیگه تمرین کردنش چیه؟ اگه مصدومِ باشگاه پرسپولیس کجاست مگه تیمش پزشک و فیزیو تراپ و... نداره که بازیکنش سرگردان تو امارات میچرخه!
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    های نورالهی زیر سرش و بلند نکنی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس