کد خبر 1265009
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
بائو: پرسپولیس هر سال قهرمان می شود ولی بازیکنانش راحت‌تر از استقلالی ها تمدید می کنند/سپاهان پیروز نقل و انتقالات است

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیس هر سال با یکسری بازیکن ثابت قهرمان می شود ولی این باشگاه راحت‌تر از استقلال قراردادهایش را تمدید می‌کند.

به گزارش مشرق، میثم بائو در خصوص اینکه کدام تیم تا امروز در نقل و انتقالات موفق عمل کرده است، اظهار داشت: هم استقلال و هم پرسپولیس بازیکنانی را جذب کرده‌اند که روی آنها کارشناسی صورت گرفته و تصمیمات احساسی در این خریدها زیاد مشاهده نشده است. به خصوص پرسپولیس که تیمش را حفظ کرده و در این فوتبالی که بازیکن کم داریم و برای بازیکن ۳۸ ساله دعوا می‌شود روند خوبی داشته است.

وی افزود: البته با این وجود سپاهان پیروز نقل و انتقالات بوده چون ۸۰ درصد تیم خود را حفظ کرده و از تیم اول و قهرمان لیگ و تیم سوم بازیکن جذب کرده است.

هافبک اسبق استقلال در خصوص انتقاداتی که به روند یارگیری این تیم طی روزهای گذشته وارد می شود، گفت: من سال ۹۱-۲-۹۱ در استقلالی که قهرمان شد حضور داشتم. با تمام احترامی که برای بازیکنان فعلی استقلال قائل هستم، فکر می‌کنم آنها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، چون در این سال‌ها موفق به کسب جام نشده‌اند و روند آنها بعد از سال ۹۲ زیاد منجر به موفقیت نبوده است.

بیشتر بخوانید:

احتمال حضور هافبک استقلال در پدیده

بائو تأکید کرد: به یاد دارم وقتی سال ۹۲ قهرمان شدیم، ۱۷ بازیکن آن تیم جدا شدند و با این وجود آنقدر بازیکن خوب داشتیم که باز هم نفرات جایگزین در این تیم بازی می‌کردند. استقلال ۹-۸ سال است جام لیگ برتر نگرفته ولی موقع نقل و انتقالات دچار مشکل است.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال یادآور شد: پرسپولیس در این سال‌ها با چند بایکن ثابت مثل جلال حسینی، وحید امیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا و... مرتب قهرمان می‌شود، ولی جالب است نفرات همین تیمی که قهرمان می‌شود، راحت‌تر از بازیکنان استقلال قراردادشان را تمدید می‌کنند.اینها واقعیت‌هایی است که مردم باید بدانند. وقتی تیمی قهرمان نمی‌شود نباید از او انتظار شق‌القمر داشت و بازیکنانش هم باید این موضوع را بدانند.

هافبک اسبق پرسپولیس و استقلال تأکید کرد: ما وقتی قهرمان می‌شدیم و می‌خواستیم به تیم‌های دیگر برویم بیشترین قرارداد را می‌بستیم، اما وقتی با تیمی قهرمان نمی‌شدیم رقم قراردادمان چندان تفاوتی نداشت، الان هم معتقد هستم فاصله بین نفرات استقلال زیاد نیست و نفرات جدید هم بیایند با بازیکنان جایگزین تفاوت زیادی ندارند. فوتبال ایران در حال حاضر وابسته به مدیر و مربی است و اگر این دو با هم هماهنگ باشند، می‌شود تیم را قهرمان کرد.

وی خاطرنشان کرد: نمی‌شود بگوییم چون ریگی از استقلال جدا شده این تیم قهرمان نمی‌شود. شما دیدید طارمی و علیپور در اوج فوتبالشان از پرسپولیس رفتند ولی این تیم باز هم قهرمان شد. زمان ما بازیکنان در قهرمانی نقشی عمده داشتند ولی الان مدیریتی و ساختار یک باشگاه باعث قهرمانی یک تیم می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    15 1
    الان یحیی باعث قهرمانی تیم شد با خریدهای عاقلانه بعد از خرابکاری‌های مدیرعامل سابق با مربیگری فوق العادش با کادر مربیگری قوی و کریم باقری و وجود کسیمث سید جلال در جمع بازیکنان ولی خوب بی‌پولی عرصه را به همه تنگ کرده مثل همه ی این سالها
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      1 3
      مدیرعامل سابق وقتی بود باز هم پیروزی صدر جدول بود تا فینال اسیا هم رفته بود قهرمانی لیگ هم اورده بود.تیم رو فصل قبل رسول پناه کبیر بسته بود سمبل مبارزه با فساد و دلالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس