کد خبر 1268373
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹
قدردانی نفتالی بنت از امارات بابت همکاری در افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن خطرناک و جدی توصیف کردن فرار اسرای فلسطینی از زندان این رژیم، جلسه‌ای امنیتی را در این‌باره برگزار کرد.

به گزارش مشرق، فرار موفق شش اسیر فلسطینی از زندان به اصطلاح «فوق امنیتی» رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر این رژیم را به برگزاری جلسه امنیتی کشاند.

دفتر نخست‌وزیری تل‌آویو اعلام کرد بنت امروز (دوشنبه) با «عمر بار-لِو» وزیر امنیت داخلی این رژیم درباره فرار اسرای فلسطینی دیدار و رایزنی کرده است.

بیشتر بخوانید:

تونل های مهیب شاید به خانه بنت و نتانیاهو رسیده باشد

بر اساس این بیانیه، بنت ضمن «جدی» توصیف کردن حادثه فرار اسرای فلسطینی از زندان به اصطلاح «فوق امنیتی» جلبوع، خواستار اقدام همه سرویس‌های امنیتی اسرائیل شد.

دفتر بنت همچنین خبر داد که او آخرین اطلاعات مربوط به جست‌وجو و تحقیق در مورد اسرای فراری مطلع شده و در صورت لزوم جلسات بیشتری را برگزار می‌کند.

«الینور لیوی» روزنامه‌نگار صهیونیست نیز درباره این اتفاق تحلیل کرد: «اگر شش زندانی که توانستند با استفده از تونل خود را رهایی بخشند به‌ضرب گلوله [نظامیان اسرائیلی] کشته شوند، پاسخ آن با موشک از نوار غزه می‌آید».

وبگاه عبری‌زبان «ماکو» با اشاره تلویحی به حیرت دستگاه‌های امنیتی اسرائیلی از حفر شدن تونل توسط اسرای فلسطینی در زندان آنهم با دست خالی، نوشت: «افسران واحد مهندسی در حال تحقیق روی تونل حفر شده توسط شش زندانی فلسطینی هستند که از طریق آن موفق به فرار شدند».

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز فرار شش اسیر را «یک پیروزی ممعنوی برای فلسطینی‌ها» توصیف کرده و گزارش داد: «حماس و جهاد سعی خواهند کرد از این رویداد برای تجدید ارتباط بین کرانه باختری و غزه استفاده کنند».

این شبکه ادامه داد: «در پی فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع، جوخه غزه در ارتش اسرائیل به نظامیان خود دستور داده تا هوشیار باشند و از ورود هرکسی به نوار غزه جلوگیری کنند».

پیش از این، ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام حالت آماده‌باش در سراسر فلسطین اشغالی، تعداد زیادی از نظامیان ذخیره و بالگرد را جهت عملیات جست‌وجو برای یافتن شش اسیر فلسطینی اعزام کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس