کد خبر 1268332
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
اشاره AFC به خاطره تلخ ایران از تقابل با عراق در دوحه

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تنها تقابل ایران و عراق در انتخابی ادوار مختلف جام جهانی در شهر دوحه و شکست تیم ملی کشورمان اشاره کرد.

به گزارش مشرق، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره مصاف فردا (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق نوشت: عراق و ایران به دنبال ادامه آغاز شکست‌ناپذیر خود در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی هستند.

دیک ادووکات در نخستین دیدار رسمی خود در تیم ملی عراق، توانست کره‌جنوبی را با تساوی بدون گل متوقف کند و البته از واگذاری مالکیت توپ به رقیب و تلاش برای ضدحمله راضی بود. همسایه آنها یعنی ایران هم تنها پیروزی گروه را در روز نخست رقم زد. تیم ملی با سه امتیاز وارد این مسابقه می‌شود و از چهار تیم دیگر گروه A هم دو امتیاز بیشتر دارد.

بیشتر بخوانید:

برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال در حضور مهدوی‌کیا و عزیزی خادم

تقابل دو تیم تاریخ بزرگی در پشت خود دارد که آخرینِ آن، پیروزی هر یک از دو تیم در دور قبلی مسابقات است. شیرهای بین‌النهرین با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسیدند و ایران در بازی برگشت، با تنها گل سردار آزمون پیروز شد. این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن محرومیت یک جلسه‌ای خود به میادین برمی‌گردد.

ادووکات که تیمش را با نمایشی دفاعی به مصاف کره‌جنوبی فرستاده بود، وعده رویکرد متفاوت عراق مقابل ایران داده است. این بازی، ششمین تقابل دو تیم در انتخابی جام جهانی است که ایران مرتبه و عراق، دو بار پیروز شده است. همچنین این دومین مسابقه ایران و عراق در دور مقدماتی جام جهانی در شهر دوحه است. در بازی قبلی که در چارچوب انتخابی جام جهانی ۱۹۹۴ بود، عراق با نتیجه ۲ بر یک و با گل‌های احمد راضی و علاء کاظم پیروز شده بود.

تیم‌های ملی عراق و ایران از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه، در روز دوم از مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه، مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    بریم فحش کشش کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس