کد خبر 1268249
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
گروه "برنداز" بداند مدیرعامل استقلال با قدرت ادامه می دهد/ مددی فردا از بیمارستان مرخص می شود

معاون باشگاه استقلال گفت: مددی هرگز قصد استعفا ندارد و خدا را شکر حال وی نیز رو به بهبود است و فردا مرخص میشود و با قدرت تمام به کارش ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، ناصر فریاد شیران معاون باشگاه استقلال در خصوص حواشی به وجود آمده و همچنین شایعه برکناری احمد مددی اظهار داشت: متاسفانه این روزها عده ای به شدت دنبال تشکیل باند و گروه هستند و هر روز با ادمهای مختلف تشکیل جلسه میدهند با این امید که بتوانند خودشان را به باشگاه نزدیک کنند .

وی افزود: مدعیان دلسوزی استقلال در این شرایط حساس هر روز یک دروغ و یک مصاحبه و جلسه شان را در فضای مجازی نشر میدهند آیا این آدمها دلسوز استقلال هستند یا تشنگان قدرت و ثروت؟

بیشتر بخوانید:

اخراج از باشگاه جریمه محتمل برای یاغی‌های استقلال

فریادشیران با ذکر این نکته که استعفای مددی شایعه ای است که حضرات برانداز راه انداخته اند تاکید کرد: مددی هرگز قصد استعفا ندارد و خدا را شکر حال وی نیز رو به بهبود است و فردا مرخص میشود و با قدرت تمام به کارش ادامه میدهد.

معاون باشگاه استقلال درباره دلیل عدم حضور ۳ بازیکن استقلال در دبی نیز گفت: مرادمند چک برگشتی دارد که مربوط به استقلال نمی‌شود و وی باید مشکل شخصی‌اش را حل کند. محمدرشید مظاهری ۸۰ درصد دریافتی داشته و باید مشکل مالیاتی خود را با این دریافتی رفع کند. مشکل رشید نیز به باشگاه مربوط نمی‌شود.

فریادشیران اما درخصوص محمد دانشگر مدافع آبی‌پوشان توضیحی نداد و تنها اعلام کرد که او بیش از ۵۰ درصد قراردادش را در جامعه‌ای که روزی ۷۰۰ کشته برای کرونا دارد، دریافت کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    2 0
    درباره دانشگر توضیحی که داد واقعا مرغ پخته از داخل قابلمه به پرواز میاد قحط الرجال که میگن همینه شما کی هستی که مثل خوره افتادی به جون فوتبال وهر پرت وپلایی از دهنت در میاد شرم کنید با دروغ های مسخره تون فکر کردین مخاطبانتون مثل خودتان دراز.......تشریف دارند
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    1 0
    چقدر استقلال بدبخت شده که این شده معاون باشگاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس