کد خبر 1267643
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶
حمله به کاروان امریکایی

دو کاروان پشتیبانی رزمی ائتلاف آمریکایی در مسیرهای مواصلاتی شهرهای دیوانیه و بابل عراق با بمب کنار جاده‌ای هدف قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، صابرین نیوز تصاویری از این حمله‌ها را به اشتراک گذاشته‌ است.

 گروه موسوم به «اصحاب الکهف» که پیش‌تر نیز بارها مسئولیت حمله به کاروان‌های اشغالگران آمریکایی را بر عهده گرفته، تصاویری از این عملیات‌ها را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی عراقی به اشتراک گذاشته است.

از تلفات یا خسارات احتمالی این حملات جزئیاتی منتشر نشده است.

چند ساعت پیش‌تر، گروه اصحاب الکهف از گروه‌های نوظهور مقاومت در عراق، از شروع دور جدید حملات مسلحانه به منافع آمریکا در عراق تحت عنوان «کربلاء» خبر داد.

اصحاب الکهف اعلام کرده است: «از امروز (شنبه) عملیات جدید از جمله محاصره گسترده زمینی و جغرافیایی کاروان‌های دشمن آمریکایی بیش از گذشته در عراق شروع می‌شود.»

این گروه عراقی همچنین از تیم‌های متخصص مین گذاری در مسیرهای کاروان‌های آمریکایی تقدیر کرده و گفته است که این مین گذاری‌ها، دشمن آمریکایی را مجبور به تغییر مسیرهای حرکت کاروان‌های خود می‌کند.

اصحاب الکهف بر عملیات پیشین خود علیه نیروهای آمریکایی در عراق نام «کف العباس (ع)» را گذاشته بود و با اعلام پایان این عملیات از دور جدید عملیات مسلحانه تحت عنوان «کربلا» نام برده است.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    18 0
    میشه یه آمار بدید بعد از ترور ناجوانمردانه حاج‌قاسم توسط حرومزاده‌ها، تاکنون چندبار به تروریست‌های امریکایی در عراق حمله شده؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس