کد خبر 1267626
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
سفر محرمانه رییس رژیم صهیونیستی به اردن

منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، رییس رژیم صهیونیستی هفته گذشته به صورت محرمانه به اردن سفر و با شاه این کشور گفت‌ و گو کرده است.

به گزارش مشرق از روسیا الیوم، دفتر رییس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد، اسحاق هرتزوگ یکشنبه گذشته سفر محرمانه‌ای به اردن داشته و با عبدالله دوم شاه این کشور در امان دیدار کرده است.

در بیانیه دفتر رییس رژیم صهیونیستی آمده است: در این دیدار دو طرف در خصوص مسائل راهبردی دوجانبه و منطقه‌ای گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش، موضوعات مربوط به کشاورزی، انرژی،  بحران آب و هوایی و واردات از دیگر مسائلی بوده که دو طرف درباره آن گفت و گو کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، هرتزوگ سفر خود به اردن را پیش‌تر با یائیر لاپید وزیر خارجه و نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم هماهنگ کرده بود.

عبدالله دوم پیش‌تر در گفت و گو با سی‌ان‌ان ملاقات محرمانه خود با بنت نخست وزیر و بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تیر ماه گذشته که خبر آن توسط رسانه‌های صهیونیستی منتشر شده بود را تایید کرد.

روابط دو طرف اخیرا به سردی گراییده و حتی اردن مانع پرواز هواپیمای حامل نتانیاهو نخست‌وزیر سابق صهیونیست‌ها هنگام سفر به امارات در حریم هوایی خود شده بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    1 0
    صهیونیست ها با کودتا به شاه اردن فهماندند که باید مثل گذشته نوکر انها باشد و گرنه یک نوکر جدید انتصاب میکنند
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 0
    واقعاً برای من عجیب است مردم کشورهای عربی که به سادگی با چند شایعه رسانه ای بر ضد ایران شورانده می شوند؛ این همه خیانت این مردک را نمی بینند؟!
    • IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      0 0
      خیانتی درکار نیست. مادرش انگلیسی بوده و چهره‌اش هم انگلیسی است. پس این فرد وفادار به نظام خودشان است. البته چهره‌ای داره که در بریتانیا بعنوان چهره‌ی دهاتی ازش یاد میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس