به گزارش مشرق، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان دیدار با یک مقام آمریکایی به تکرار برخی اتهامات بی اساس علیه ایران پرداخت.

«بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در توئیتر به تکرار برخی اتهامات بی اساس علیه ایران پرداخت.

«بنی گانتز» با اشاره به میزبانی وی از «ویلیام برنز»، رئیس سازمان جاسوسی آمریکا و «دیوید بارنبع» رئیس موساد اعلام کرد: ما درباره همکاری اطلاعاتی به عنوان بخشی از پیوند مهم میان اسرائیل و آمریکا رایزنی کردیم.

وزیرجنگ رژیم صهونیستی به تکرار اتهامات علیه ایران پرداخت

وزیرجنگ رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: به همکار آمریکایی‌ام؛ اطلاعاتی را درباره تجاوز ایران در منطقه و برنامه هسته‌ای این کشور داده ام.

این اظهارات وزیرجنگ رژیم صهیونیستی پس از آن اعلام شد که دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ویلیام برنز رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) که روز گذشته به تل‌آویو سفر کرده است، امروز چهارشنبه با نفتالی بنت، نخست‌وزیر این رژیم دیدار و گفتگو کرد.

در این بیانیه آمده بود: بنت و برنز در این دیدار به ارزیابی موضوعاتی چون روابط اسرائیل و آمریکا در حوزه امنیتی و اطلاعات، گسترش توسعه همکاری‌های منطقه‌ای بین دو کشور و همچنین وضعیت منطقه (غرب آسیا) به ویژه ایران پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    4 1
    ما دیگه به پارس سگ عادت کردیم. بهتره عمو بایدن قلاده این صهیونیست هارو محکم کنه تا دوباره نزدیم به ملاجشون.
  • ش. AE ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    3 0
    یکی نیست به این مردک دلقک تو دهنی بزنه این وحشی ها رو فقط یک نفر در جنگ جهانی دوم تونست کنترل کنه
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    2 1
    تجربه نشان داده وقتی جنگ رسانه ای محور شقاوت ناگهان اوج می‌گیرد آنها در پی ترور یک شخص بزرگ یاخرابکاری ددمنشانه ای هستند . آنچه میگویند اشاره به جایی است که واقعا الان مهم نیست بلکه ایجادحواس پرتی است وگرنه رژیم طغیانگری مثل دولت صهیونیستی است که دریاها و حوزه مقاومت درسوریه را مورد تهاجم آشکار یا غیرعلنی کرده است وپاسخها غالبا دراین نوع ده به یک بوده است . زمین گرد است و سرگیجه بچه دولتها به خونریزی مغزی منجر خواهد شد . ازماگفتن است ،!
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    5 0
    بچه هایی که کتم خورشان خوبه در جایی که قافیه شون تنگ بشه مامانشونو صدا میزنند بابا مامانت توی عین الاسد چنان خورد که شلوارش خیس شد
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    6 1
    چقدر حرف میزنی، حمله کن تا آویزونت کنیم.
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    4 0
    نوشته unique bond خخخخخخخخ ای بدبخت! اگه این باند تو و دوستای سیا و روسیاهت منحصر به فرد بود که اینهمه سالها هی توسری های متفاوت تو منطقه نمیخوردین!!!! حواست باشه که معادله امثال شما بهم خورده. نقشه بکشی، نقشه تو قلب خودتون میبینی. دیگه هفتاد سال پیش نیست که مثل یابوی رم کرده ریختین یه کشور اشغال کردین. هر برای خدعه ای از سوی مغز زنگ زده و کوچولوی شما دوتا ، مکری هست!
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    2 0
    بهش بگید خفه بشه آخه ترسو آخه یاپو آخه نوکر آخه ریقو تورا چه به تهدید ایران عزیز بی ناموسی اگه حمله نکنی
  • علی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    عین سگ پارس نکن.نمیتونی غلطی بکنی فشار به حنجرت نیار.بجاش برو شنا یاد بگیر که بزودی بدردت میخوره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس