کد خبر 1267448
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
سمیعی از پرسپولیس رفتنی است؟

تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی مهمی قرار دارد اما این روزها یک شایعه دست از سر آن برنمی دارد و آن خبری نیست جز استعفای مدیرعامل این باشگاه.

به گزارش مشرق، این روزها یک شایعه دست از سر باشگاه پرسپولیس بر نمی دارد و آن این است که گفته می شود جعفر سمیعی استعفا داده و یا قصد دارد این کار را انجام دهد.این درحالیست که شاگردان یحیی گل محمدی ۲۳ شهریور از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف استقلا تاجیکستان بروند.

به طور معمول هر گاه دولت ها عوض شده اند و به تبع آن وزیر ورزش هم تغییر کرده بعد از مدت کوتاهی در بدنه وزارت ورزش و مجموعه هایی که زیر نظر این وزارتخانه هستند تغییرات مدیریتی انجام می شود و این مسئله ای کاملا طبیعی است که اهالی فوتبال و هواداران پرسپولیس و استقلال هم با آن آشنا هستند.

در همین راستا مدتی است که در مورد باشگاه پرسپولیس این شایعه وجود دارد و گفته می شود جعفر سمیعی در این باشگاه ماندنی نیست اما هر بار که این شایعه مطرح می شود تکذیبیه هایی در فضای مجازی مطرح می شود که نقل قول از اطرافیان این باشگاه است و همه محتوای آن هم تاکید دارد سمیعی با قدرت مشغول امور خود در این باشگاه هست.

پیگیری ها گویای این نکته هست که سمیعی چندان هم خیال ماندن در باشگاه پرسپولیس را ندارد و حتی قرار بوده در آخرین جلسه هیات مدیره موضوع استعفای او مطرح شود اما به دلایلی این نشست برگزار نشده و فعلا هم مدیرعامل این باشگاه به طور رسمی این موضوع را مطرح نکرده است.

وزارت ورزش هم با حضور حمید سجادی هنوز هیچ موضع گیری در خصوص دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نداشته است و اینکه چرا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به طور رسمی خودش در مورد این شایعات اظهار نظر نمی کند و یا اگر تصمیمی برای کناره گیری از مدیرعاملی این باشگاه دارد، صحبتی نمی کند تا تکلیف هواداران و این باشگاه مشخص شود، عجیب است. به خصوص که او این روزها بهتر از هر کسی می داند در تیمی مثل پرسپولیس ایجاد چنین مباحثی به خصوص در فضای مجازی چه حواشی برای تیم ایجاد می کند.

وضعیت مالی سرخپوشان هم که اصلا تعریف کردنی نیست و این تیم از اردیبهشت که زمزمه های فسخ قراردادش با کارگزار قبلی مطرح شده هنوز نتوانسته با کارگزار جدید قرارداد امضا کند. در واقع تا تکلیف قرارداد با شرکت آتیه داده پرداز نهایی نشود و این فسخ قرارداد حالت رسمی و قانونی نگیرد باشگاه پرسپولیس نمی تواند با کارگزار جدید قرارداد امضا کند.

مشخصا مدیریت در این باشگاه با این شرایط و انبوهی از بدهی ها دشوار است و باید دید بالاخره جعفر سمیعی در مورد ماندگاری یا جدایی اش از این باشگاه موضع رسمی می گیرد یا خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس