کد خبر 1267320
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
جدیدترین اتهامات ضدایرانی وزیر خارجه آمریکا

وزیر خارجه آمریکا به دنبال تحریم چهار شهروند ایرانی از سوی دولت واشنگتن، اتهاماتی بی اساس را علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش مشرق به نقل از دویچه وله، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در اتهاماتی بی اساس مدعی شد که واشنگتن از قصد ایران برای توطئه علیه آمریکایی ها ازجمله مقامات فعلی و سابق این کشور، آگاه است.

بیشتر بخوانید:

"دانیل شاپیرو" کیست و چه نقشی در مذاکرات احتمالی آمریکا با ایران خواهد داشت؟ +عکس

این ادعا پس از آن مطرح شد که وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای، از تحریم چهار فرد ایرانی به اتهام تلاش برای ربودن یک به اصطلاح خبرنگار ایرانی-آمریکایی خبر داد.

بلینکن در همین رابطه مدعی شد: فراتر از این مورد، آمریکا از میل فعلی ایران برای هدف قرار دادن دیگر شهروندان آمریکایی از جمله مقامات فعلی و سابق آمریکا، مطلع است.

ایران هرگونه ادعا در این زمینه را رد می کند حال آنکه این نخستین بار نیست که دولت واشنگتن با طرح اتهامات واهی علیه شهروندان و اتباع ایرانی اقدام به اعمال تحریم می‌کند و تا کنون خزانه داری آمریکا هم در دولت ترامپ و هم در دولت بایدن و حتی پیش از آن‌ها، با اعمال برخی تحریم‌ها در تلاش برای اعمال محدودیت برای شهروندان و اتباع ایرانی بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    3 1
    بلینکن! تو باشی و یا بابات! ترامپ باشی یا اوباما فرقی نمیکنه کفتار. شما باید تقاص خون سردار شهید ما را بدید. قصاص اصلی است که به شرف و غیرت ما بسته است. اگر مختار قاتلان حسین را قصاص کرد (بلاتشبیه) ما هم حتما باید قاتلان سردار را قصاص کنیمس خودت را به در و دیوار نزن. تمام عوامل دخیل چه عملیاتی و چه میدانی و پشت پرده هدف خواهند بود.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    0 1
    وزیر نادان غلط کرد کوکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس