کد خبر 1267318
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کرونا نمایه

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی درباره برنامه‌های کمیته تخصصی معیشت ستاد ملی کرونا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، علی بابایی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، در رابطه با تشکیل کمیته تخصصی معیشت ستاد ملی کرونا اظهار کرد: رسیدگی به امور مردم در دوران کرونا از اصلی‌ترین دغدغه این ستاد  است و کمیته تخصصی عملکرد دولت پیشین و فعلی را رصد می‌کند و مسیر زندگی به امور مردم را از منظر رهبر معظم انقلاب ، مجلس شورای اسلامی و ستاد ملی کرونا پیش می‌برد.

بیشتر بخوانید:

چند نکته درباره کرونا و میزان شیوع آن

وی اظهار کرد: سوءاستفاده‌هایی که از مصرف دارو، کادر درمان، پزشکان، درمان و پیشگیری کرونا، رفاه و معیشت مردم و استفاده‌هایی که در دوران کرونایی شده است مواردی است که در این کمیته پیگیری می‌شود.

بابایی در رابطه با اعتباراتی که دولت به بخش درمان در استان‌ها داده است اشاره کرد و گفت: در یک استان دولت ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای جلوگیری و پیشگیری از کرونا به بخش درمان داده شده است.

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره کمک‌های نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد، بهزیستی و همچنین سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: کمیته امداد در مسئله کمک به مردم چه در باب مددجویان این نهاد و چه در خارج از مددجویان یعنی افراد از کار افتاده این نهاد می‌تواند کمک حال باشد. علاوه بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی  متعهد شده است افرادی که در کشور بیمه نیستند را در اسرع وقت تحت پوشش بیمه  قرار دهد.

وی اظهار امیدواری کرد که برگزاری جلسات اشاره شده خدماتی برای گروه‌های مختلف جامعه ارائه شود. همچنین رسانه‌ها می‌توانند ماهانه خروجی کارها و مصوبات این کمیته را رصد و برسی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    2 0
    ما که بیکاریم نه تو کمیته امداد و نه بهزیستی و نه تامین اجتماعی و... هیچ جا نیستیم . صدامون هم به گوش هیچ کس جز خدا نمی رسه
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
    2 0
    ما نه تنها بیمه نداریم،بیکارهم هستیم-یعنی بجز معیشت عذا،پوشاک،اجاره مسکن،تحصیل...با مشکل روبرو عستیم خدانکرده اگر کرونا هم به مشکلاتمان اصافه بشه،دیگه قطعا نابودیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس