کد خبر 1266938
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
تصمیمات دولت روحانی عقلانی نبود/ عقلانیت انقلابی ضروری است

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: امضای توافق برجام و انجام تعهدات هسته‌ای به صورت یک طرفه، یکی از مصادیقی است که نشان داد بسیاری از اقدامات دولت روحانی دور از عقلانیت بوده است.

به گزارش مشرق، علی اکبر کریمی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به هیئت دولت مبنی بر اینکه در مدت خدمت و مسئولیت، همت‌تان را متمرکز کنید بر اینکه یک بازسازی انقلابی و البته عقلانی و فکورانه در همه‌ عرصه‌های مدیریتی به وجود بیاید، گفت: واقعیت این است که در سال‌های گذشته برخی از مسئولان از مشی و مرام امام (ره)، مقام معظم رهبری و ارزش‌های انقلاب فاصله زیادی گرفتند و انحرافاتی در عملکرد خود داشتند.

وی بیان کرد: مردم مظاهر مختلفی از این انحرافات را در رفتارهای مدیریتی برخی از مسئولان مشاهده کردند و از اشرافی گری، تجمل‌گرایی، راحت طلبی، دوری از مردم و فاصله گرفتن آنان از مواضع اصولی انقلاب بسیار ناراضی و گله‌مند هستند.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: به همین دلیل مقام معظم رهبری تاکید فرمودند که در دولت جدید یک بازسازی انقلابی به وجود آید. انتظار عمومی مردم و نیروهای انقلاب هم این است که یک بازسازی جدی در فرایندها و ترکیب مدیران و مسئولان کشور به ویژه در بخش اجرایی ایجاد شود تا روحیه انقلابی و جهادی جایگزین روحیه انحرافی و اشرافی گذشته شود و انتظارات به حق مردم از مسئولان محقق شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه عقلانیت اعتدالی چه خرابی هایی را در ۸ سال اخیر ایجاد کرد که امروز نیاز به بازسازی انقلابی و عقلانی داریم، گفت: در ۸ سال گذشته کسی آنقدر ادعای انقلابی‌گری نداشت و بیشتر ادعای تدبیر و عقلانیت داشتند که در عمل نشان دادند بسیاری از تصمیمات و اقدامات آنان فاصله زیادی با عقلانیت دارد.

کریمی با بیان اینکه امضای توافق برجام و انجام تعهدات هسته‌ای به صورت یک طرفه یکی از مصادیقی است که نشان داد بسیاری از اقدامات دولت روحانی دور از عقلانیت بوده است، تاکید کرد: در نظام اداری و اجرایی کشور باید به مسیری بازگردیم که مجددا بر رعایت اصول انقلابی تکیه شود و باید از تخصص و عقلانیت انقلابی در اداره امور کشور و اتخاذ تصمیمات صحیح اجرایی حداکثر استفاده شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    3 1
    کم تهمت بزنین و دروغ بگین .توافق رو ترامپ برهم زد وگرنه قبلش کلی پول به ایران فرستاده شد و تحریم نفتی لغو شد!!!!
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      اگربخوایم راستشوبگیم،راستش این میشه که خروج ترامپ بیشتربه نفع دولت ماشدتاخودش.بند۳۷خلاصش این میشه سرماخوردگی آمریکاییهاروهم مابایدگردن بگیریم.
    • تو مخی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
      0 0
      تهمت.........!
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    1 1
    تصمیمات دولت رو... با نیت غارت بیت المال و ناراضی سازی مردم از نظام جمهوری اسلامی بود
  • FR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    1 1
    البته ادعای عقلانیت را در مقابله با انقلاب و براندازی نرم میدانستند که البته در آنهم شکست خوردند و بی عقلی شان اثبات شد
  • محمد رضا ربیعی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    1 3
    اول ببینیم شما چکار میکنید یا حداقل جلو گرانی را بگیرید بعد بگوید روحانی غلط بود
  • الم IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
    0 0
    همان تکرار حرفها گذشته این میاید ان یکی را متهم به ناکارامدی میکنه تا خودشو منجی و حلال مشکلات جلوه بده پس بقیه تشکیلات عریض و طویلی چون اطلاعات و قوه عدلیه و سازمانهای بازرسی و خانه ملتیها کجا بودند
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 0
    تصمیمات اقای روحانی عاقلانه نبود ام همه تقصیر هم با او نبود فشار اصلاح طلبان سرمایه اسراییل. مشارکت انگلیس ولی نعمت همراهی جاسوسان وبدهی جهت حمایت غرب بابت کسب قدرت.همگی در تصمیمات روحانی وتخریب اخرتش ومملکت نقش داشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس