کد خبر 1266098
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۸
دستگیری

جوان معتادی که به همراه مقادیری لوازم سرقتی دستگیر شده بود، در حالی به سرقت از داخل خودروها اعتراف کرد که پدر وی در تماس تلفنی ماموران انتظامی، او را معتادی خواند...

به گزارش مشرق، جوان معتادی که به همراه مقادیری لوازم سرقتی دستگیر شده بود، در حالی به سرقت از داخل خودروها اعتراف کرد که پدر وی در تماس تلفنی ماموران انتظامی، او را معتادی خواند که سه سال است به منزل نیامده و از راه سرقت روزگارش را می گذراند!

ماموران ورزیده گشت انتظامی کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد که مشغول انجام وظیفه در حوزه استحفاظی بودند ناگهان در اوایل بامداد به جوانی در خیابان شهید کامیاب مشکوک شدند که چند کیسه سنگین را حمل می کرد. در همین هنگام نیروهای انتظامی درحالی به این جوان نزدیک شدند که آثار اعتیاد در چهره اش نمایان بود.

در بازرسی از داخل کیسه ها تعدادی آچار و لوازم خودرو به همراه دو دینام، پنل ضبط و ... کشف شد.

متهم جوان که دست و پایش را گم کرده بود در پاسخ به سوالات ماموران مدعی شد: لوازم مذکور را پدرش به او داده تا بفروشد! اما زمانی که نیروهای انتظامی با پدر وی تماس گرفتند او گفت: پسرم دروغ می گوید! من سه سال است که او را ندیده ام و در این مدت با سرقت لوازم داخل خودرو هزینه های اعتیادش را تامین می کند!

گزارش روزنامه خراسان حاکی است: درحالی که با انتقال متهم به دایره تجسس بازجویی های تخصصی از وی با صدور دستورات ویژه ای از سوی سرگرد علی فاطمی (رئیس کلانتری شهید هاشمی نژاد) آغاز شده بود، مرد جوانی هراسان وارد کلانتری شد و از دستبرد سارق به اموال داخل خودروی پارک شده اش خبر داد اما هنوز سخنانش به پایان نرسیده بود که ناگهان پنل ضبط خود را درون کیسه لوازم سرقتی سارق شناسایی و از او شکایت کرد.

این جوان که سوابق متعدد سرقت دارد، در ادامه بازجویی ها ضمن اعتراف به سرقت لوازم از داخل خودروها، گفت: من معتادم و برای تامین هزینه های اعتیادم دست به سرقت می زنم. بررسی های بیشتر درباره جرایم احتمالی دیگر وی همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    1 1
    باسلام:مشرق این همون سارق سحرخیزه که چندوقت پیش جریانش خواندیم!؟این پدرگرامی،درتربیت فرزندشان کوتاهی کردند ودراین مدت که به گفته ی خودشان 3 ساله ازراه اعتیاد زندگی وخرج"کوفتی اش" را درمیاره وبه منزل نیامده چطور بی خیالش شدند!؟چون که هرچی باشه بازفرزندشه وباید به پلیس اطلاع میدادند نه بی خیالش باشه!پدرومادر نقش مهمی درزندگی فرزندان دارند حتی بعدازتشکیل زندگی فرزندشان..درموردبنده که این طوری بوده اگرامروز بنده به ارزش های انسانی وحلال وحرام پایبند هستم وخداترس،،نقش اصلی درزندگیم پدرومادرمرحومم بودند-که چندسالی ست آسمونی شدند..طوری تربیت شدیم که اگر دوروبرم پرطلا باشه نگاهشون نمی کنم وبرایم مادیات بی ارزش است-خداتمام مارا به راه راست هدایت بفرماید،نان ولقمه حرام برکت وآبروی انسان را اززندگی می برد حتی اگر بهترین بشوی این لکه را نمیشه پاک کرد--
    • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
      0 0
      خیر. ما تو محله یه خانواده رو میشناختیم بسیار انسانهای شریفی بودن. تمام بچه ها سر به راه و قابل احترام. مدرس، مهندس و دبیر. پسر آخری هم اول ورزش میکرد بعد معتاد شد و هر روز مصیبت و گرفتاری داشتند از دست این پسر. دیگه ندیدم این خانواده رو تو محله فقط شنیدم پدرش رو دق مرگ کرده. میخوام بگم این آخری رفت سراغ ورزش و کُشتی و از ولع قوی شدن اینطور شد.
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
    0 0
    هر خطایی که فرزند میکنه تاوانش را باید پدر ومادر پس بدهند نه فرزند چون اون که نخواسته برنیا بیلد پس وقتی فرزند را بدنیا می‌آورند باید مسئولیت تربیتش را هم بپذیرند صرف بدنیا آوردن یک موجود آدم را پدر ومادر نمیکنه خیلی ها بچه هاش نو رها می‌کنند پس کلمه مقدس پدر ومادر شایسته هر کسی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس