کد خبر 1265762
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
جواهر رن در راه سانتیاگو؛ رئال با ستاره فرانسوی‌ها به توافق رسید

رومانو از توافق رئال مادرید با رن فرانسه بر سر انتقال ستاره‌ آینده‌دار فرانسوی‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، بامداد امروز فابریزو رومانو مدعی شد که باشگاه رئال مادرید با رن فرانسه بر سر انتقال «ادواردو کاماوینگا» به توافق رسیده است. 

کاماوینگا که برخی آن را جواهر لیگ لوشامپیونه می‌نامند، در پست هافبک مرکزی بازی می‌کند و قرار است برای بهود وضعیت میانی رئال مادرید به این تیم آید. پرز از ۲ سال پیش به دنبال این بازیکن بود و توانست در روز آخر پنجره نقل و انتقالاتی او را به مادرید آورد. این بازیکن سال پیش نیز توسط دشان به بازی‌های ملی فراخوانده شد و در کارنامه خود بازی ملی نیز دارد.

جواهر رن با رئال به توافق رسید

رومانو رقم انتقال کاماوینگا به مادرید را بیش از ۳۱ میلیون یورو به اضافه برخی پاداش‌ها ذکر کرده است. این خبرنگار مشهور ایتالیایی نوشت که باشگاه‌های منچستریونایتد و پاری سن ژرمن نیز به دنبال این ستاره ۱۸ ساله بودند. طبق گزارش رسانه‌های اروپایی قرارداد کاماوینگا امروز رسمی خواهد شد.

برخی مدعی هستند که رئال مادرید پس از آنکه دانست نمی‌تواند امباپه را به مادرید آورد، برای خرید کاماوینگا و بهبود وضعیت خط میانی تلاش کرد و سریعا این بازیکن را گرفت. در روز آخر پنجره نقل و انتقالاتی باید دید آیا اتفاقی برای امباپه رخ خواهد داد یا خیر.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس