آقای اسکوچیچ؛ ما را نادان فرض کرده‌اید؟/ آدم‌های بزرگ این کارهای کوچک را انجام نمی‌دهند/ دلالان دور و بر تیم ملی حضور دارند

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: لیست آخر تیم ملی و بازیکنان دعوت شده و خط خورده نوعی دهان کجی به اهالی فوتبال و توهین به بازیکنانی بود که آمدند و ۴ روزه برگشتند.

به گزارش مشرق، فهرست اسامی ۱۲ بازیکن خط خورده حاضر در اردوی تیم ملی اعلام شد. با اعلام این اسامی مشخص شد ۱۰ فوتبالیست‌ شاغل در لیگ برتر کشورمان در فهرست نهایی دراگان اسکوچیچ  قرار دارند. این اسامی در حالی اعلام شده است که مربیان تیم ملی در روزهای گذشته هرگز در تمرینات این تیم شرکت نکرده و بازیکنان را زیرنظر نداشتند.

ابراهیم قاسمپور مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره خط خوردن تعدادی از بازیکنان لیست اولیه تیم ملی و ماندن ۱۰ بازیکن در فهرست جدید بدون حضور اسکوچیچ، وحید هاشمیان و کریم باقری در اردوی تیم ملی حرف زد.

به اعتقاد شما در نبود دراگان اسکوچیچ، وحید هاشمیان و کریم باقری در تمرینات اخیر تیم ملی چه کسی بازیکنان حاضر در اردو را زیر نظر داشته که توانسته ۱۲ بازیکن را خط بزند و ۱۰ نفر را در اردو نگه دارد؟

اصلا من بعید می‌دانم که لیست اولیه را هم خود اسکوچیچ انتخاب کرده باشد. همانقدر هم بعید می‌دانم که این نفرات را خودش خط زده باشد. اتفاقاتی که در روزهای گذشته درباره لیست تیم ملی افتاد باز هم این شائبه را ایجاد کرد که واسطه ها و دلالان همچنان دور و بر تیم ملی حضور دارند. واقعا اگر اسکوچیچ این بازیکن را نمی خواست اصلاً چرا دعوتشان کرد!

یعنی این بازیکنان را اسکوچیچ انتخاب نکرده بود؟

اگر این لیست توسط اسکوچیچ انتخاب شده باشد در واقع یک لیست فرمالیته بود که تنها اسامی تعدادی از بازیکنان لیگ برتری به آن وارد و پس از چند روز از آن خارج شود.

شنیده اید که شایعه شده بود آپشن دعوت به اردوی تیم ملی ۵۰۰ میلیون تومان به رقم قرارداد بازیکنان لیگ برتری اضافه می کند؟

این را از شما می شنوم ولی هر احتمالی وجود دارد و خیلی مسایل دیگر می توانند در این زمینه دخیل باشند چون من مطمئن هستم که ۹۵ درصد بازیکنانی که در اردوی تیم ملی در منامه بحرین حضور داشتند و اتفاقا اکثرشان هم لژیونر بودند، در نهایت برای بازی با سوریه و عراق در خدمت کادرفنی تیم ملی خواهند بود.

چطور؟

آخر در این زمان کم، بدون برپایی اردوهای تمرینی تیم ملی، کسی دیوانه نیست که آن تیم خوب را رها کند و تغییرات زیادی در تیم جدید بدهد. این تعداد بازیکن تازه وارد که آمدند و خط خوردند از همان ابتدا به مخاطب فهماند یکسری اتفاقات عادی نیست. متاسفانه زد و بند سالیان سال است که مانع پیشرفت فوتبال ما شده است.

اما سرپرست تیم ملی گفته اسکوچیچ پیام داده که بازیکنان خط خورده این شانس را دارند در اردوهای بعدی حضور داشته باشند؟

آخر اسکوچیچ که در این چند روز بیمار بود و نمی توانست در تمرین تیم ملی شرکت کند. وحید هاشمیان هم که بیمار بود. کریم باقری هم که به اردوی تیم ملی نرفت. یعنی این آقای مربی خارجی که نمی دانم کیست (تات) چقدر توانایی و شناخت از بازیکنان لیگ برتر داشته که توانسته این همه بازیکن را دعوت کند و بعد خط بزند؟ در همین اردو اکثر بازیکنان کلیدی تیم نبودند. من نمی خواهم به کسی توهین کنم ولی انتشار این لیست و سپس خط زدن ۱۲ نفر از آنها به نوعی ساده پنداشتن مردم است. ناآگاه فرض کردن اهالی فوتبال است. نوعی دهان کجی به ماست. ما را نادان فرض کرده اید؟ زمانی که کادر فنی در اردوی تیم ملی حضور ندارند، چطور این همه این اتفاق در اردوی تیم ملی می افتد؟

چه کسی باید به این مسائل رسیدگی کند؟

آقای عزیزی‌خادم باید جواب بدهد. رئیس فدراسیون باید از کادر فنی اش بپرسد چطور در نبود شما بازیکن دعوت می‌شود و دوباره در نبود شما بازیکن خط می‌خورد؟ اصلا بر چه مبنایی این ۱۲ نفر خط خوردند و آن ۱۰ نفر در اردوی تیم ملی ماندند؟ عزیزی‌خادم باید از اسکوچیچ جواب بخواهد. متاسفانه اینجاست که بزرگی و کوچکی مربیان مشخص می شود.

منظورتان دوران حضور کی روش در اردوی تیم ملی ایران است؟

منظورم مربیان بزرگ است. با کی‌روش کاری ندارم چون خودم با برخی رفتارهای کی روش زاویه داشتم، اما آدمهای بزرگ این کارهای کوچک را انجام نمی‌دهند. این کار چیپی بود که انجام شد و شاید به نوعی توهین بود به بازیکنانی که چهار روز دعوت شدند و دوباره خط خوردند. امیدوارم در نهایت این اتفاقات باعث نشود تا چند ماه بعد به پشت دستمان بزنیم و افسوس این روزها را بخوریم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • نیما HK ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 10
    توهین به اسکوییچ و انتقاد از او حرام است
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    16 2
    فقط تو کشور ما سه روز مونده به مسابقات شروع میکنن به تخریب تیم ملی کشورشون
  • GB ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    3 7
    با این مربی‌ و این بازیکنان به جأیی نخواهیم رسید. مگه بازی تدرکاتی هستش که بازیکن‌های جدید دعوت کرده؟!!!
  • حسن قلی DE ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    9 2
    اقای قاسمی کار شما سنگ اندازی نیست بلکه سنگ پرانی است دلت نمی خواهد تیم ملی وطننت موفق شود ؟دراین یک ساله همه اهل فن شناخت کافی از سرمربی دارند به نعل ومیخ نزن قباهت دارد
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    4 1
    خداوکیلی بزارید کارشونو بکنن الکی انتقاد نکنیدهرموقع شما تشریف اوردید رو نیمکت تیم ملی هر کسی رو خواستی دعوت کن
  • ناشناس ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    2 0
    خوب عزیز من چندتا بازیکن دعوت کرده، بعد هر کدوم رو دیده خوبه جدا کرده، بعد هم بقیه رو خط زده، امثال این آدما باعث میشن ما جهان سومی نه، جهان دهمی باشیم
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
      0 1
      شاید اینجا جاش نباشه ولی اینقد جهان سوم جهان سوم نگین. جهان اول دوم سوم گفتن چند ده سال پیش منسوخ شده.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    3 0
    اظهارات ضد و نقیض اند به چند علت اول اینکه مگر نمیگویید دعوت به تیم ملی آپشن قرارداد 500 میلیونی دارد پس به بازیکن توهین که نشد هیچ به نفعش هم شد دوم نفزات اصلی تیم ملی همه در خارج از ایران بازی میکنن و به غیر از روزهای تعیین شده از سوی فیفا نمیتوانند در اردوها باشن باقی بازکن های لیگ میشن ده دوازده نفر پس هر اردو مجبورن که تعدادی بازکن برای تمرین با سایرین دعوت کنند و بعد هم خط بزنند آقای قاسمپور شما و دوستانتان با دشمنی با کیروش به منففع تیم ملی ضربه زدید سطح دانش شما بسیار پایین است بنابراین زاویه پیدا کردن با یک مربی بزرگ نمیتواند دلایل فنی داشته باشد شما فقط بلدید ایراد الکی بگیرید
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    3 0
    چرند نگو اسکوچیچ کرونا داشته بعدش باید تیم کامل باشه برای تمرین لژیونرها که خارج بودن و48ساعت قبل بازی اجازه دارند بیان حالا یکی اومده بعد خط خورده قرار نیست بریم 13بدر و همه باشن معلوم داری تفرقه میاندازی در تیم واونا را که خط زدن تحریک برای جبهه گیری دست از سر اسکوچیچ برداریدتا این حسادت وجاه طلبی هست به جایی نمیرسیم ....معلومه چون از صنعت نفت اومد دارید براش میزنید....صنعت نفت تیم خوب اما استادیوم ندارید یکی مثل فولاد بسازید شما هم قهرمان لیک میشید با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    2 2
    درودبرکی روش
  • سامان IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    3 0
    مربی چند تیم بودی و سابقه مربیگری چه تیمهای را داشتی . خود خوزستان ‌‌هم ‌‌قبولت ندارند . مربیان غیر بومی با تیمهای خوزستانی کار میکنند . خواهشا تخریب نکن
  • مجتبی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
    0 0
    حاشیه سازی نکن آقای حاشیه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس