نشست

شیوخ عشائر«الطارمیه» با حضور در نشست فرماندهان حشد الشعبی به فرماندهان مقاومت بر همکاری اطلاعاتی برای پاکسازی کامل الطارمیه و گرفتن انتقام خون شهدای این راه، تاکید کردند.

به گزارش مشرق، فرماندهی سازمان حشد الشعبی در بغداد و تیپ ۱۲ بسیج مردمی متشکل از رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء، نشستی را با مشارکت شیوخ عشائر و بزرگان "الطارمیه" به‌منظور تشریک مساعی و تعامل در راستای تثبیت امنیت این منطقه برگزار کردند.

در این گردهمایی که به میزبانی اتاق عملیات الطارمیه در شمال پایتخت عراق ترتیب داده شد، سران و شخصیت‌های بارز منطقه، شهادت جمعی از رزمندگان نُجَباء در شبیخون داعش را به مهندس «نصر الشَمَّری» سخنگوی این جنبش، تسلیت گفته و تاکید کردند برای تعقیب و نابودی تروریست‌های تکفیری که در الطارمیه مخفی شده‌اند، از هیچ کمک اطلاعاتی و انسانی دریغ نکنند.

 سخنگوی نُجَباء و فرمانده تیپ ۱۲ بسیج مردمی نیز در سخنانی خطاب به ساکنان الطارمیه، به آنان اطمینان دادند که مجاهدان حشد و رزمندگان این جنبش جان خود را سپر می‌کنند تا نفوذی‌های داعش نتوانند به اهالی منطقه آسیبی برسانند.

گفتنی است، فعالان بعثی و رسانه‌های معارض طی هفته‌های اخیر با هدف حمایت از تروریسم داعشی، اینگونه تبلیغ می‌کردند که جنبش نُجَباء و الحشد الشعبی به بهانه مبارزه علیه تکفیری‌ها وارد الطارمیه شده‌اند تا مردم سنی‌مذهب این ناحیه را مورد آزار و اذیت قرار داده و به کوچ اجباری بفرستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس