image.png

نیاز به اسباب بازی با کیفیت و مقرون به صرفه ایرانی دست مایه خلق کاکوتویز شد.

با کمی دقت در فروشگاه‌های اسباب بازی فروشی متوجه می‌شوید که اجناس خارجی به وفور در قفسه اسباب بازی‌ها به چشم می‌خورد، اما خوشبختانه در سال‌های اخیر گروه‌های مختلفی دست به ساخت اسباب بازی ایرانی زده‌اند.

به ویژه وقتی صحبت از اسباب بازی چوبی به میان می‌آید تا همین چند سال گذشته نام هیچ برندی به عنوان تولید کننده اسباب بازی چوبی مطرح نبود اما حالا گروه‌هایی مانند کاکوتویز توانسته‌اند با استفاده از فناوری و تجهیزات مطابق با استانداردهای جهانی و البته فروش آنلاین، مخاطب ایرانی را نسبت به خرید محصولات با کفیت ایرانی ترغیب کنند.

خانواده آقای فقیه پس از ۱۰ سال نجاری حالا روی ساخت اسباب بازی چوبی برای کودکان متمرکز شده‌اند و کسب و کارشان را به یک کسب و کار خانوادگی تبدیل کرده‌اند؛ برادرها تولید می‌کنند و همسرانشان در زمینه رنگ‌آمیزی روی چوب به آنها کمک می‌کنند. گروه کاکوتویز امیدوار است که با افزایش ظرفیت‌های فروش خود در فضای آنلاین در آینده به یک کارخانه ساخت اسباب بازی چوبی تبدیل شود.

از شما دعوت می‌کنیم داستان موفقیت خانواده آقای فقیه و گروه کاکوتویز را که در استان فارس و شهر شیراز مشغول به کار هستند تماشا کنید.

دانلود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی GB ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    عالیه ... من خودم در شمال کار صنایع دستی چوبی انجام میدادم , کار سختیه اما زیباست , بهتره از رنگهای تینری استفاده بکنید که هم دوامش بیشتره هم تنوع رنگی بهتری داره و رنگها زنده تر و شاداب تر هستند , موفق باشین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس