سردار فدوی: ‌سپاه برای خدمتگزاری هر کجا نیاز باشد ‌ورود می‌کند/ همواره در کنار مردم خواهیم بود/ راه‌اندازی ۱۰ اردوگاه کرامت ‌

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ‌با بیان اینکه ‌سپاه برای خدمتگزاری هر کجا نیاز باشد ‌ورود می‌کند، گفت: ۱۰ مرکز ترک اعتیاد با عنوان اردوگاه‌های کرامت با همت سپاه در کشور در دست راه‌اندازی است.

به گزارش مشرق، سردار علی فدوی، در بازدید از اردوگاه کرامت اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سپاه به معنای خدمتگذاری است، اظهار داشت: هر کجا برای خدمت به مردم نیاز باشد سپاه ورود می‌کند و همواره در کنار مردم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

سردار فدوی: امکانات سپاه و بسیج برای مقابله با کرونا به میدان آمده است

وی با بیان اینکه براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سپاه نسبت به راه‌اندازی اردوگاه کرامت اقدام کرده است، افزود: برای این امر راه‌اندازی این مرکز به 10 استان ابلاغ شده که نخستین مرکز در تهران ایجاد شد. این اردوگاه تاکنون علاوه بر تهران در استان‌های قم، اصفهان، کرمان، همدان، البرز و لرستان راه‌اندازی شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه بودجه برای راه‌اندازی اردوگاه کرامت تخصیص یافته است، ادامه داد: ذات سپاه این است که در همه عرصه‌ها ورود کند چه در سیل و زلزله، چه در جبهه‌های دفاع از کیان مسلمانان در خارج از کشور و چه در کمک به مدیریت بیماری کرونا و ترک اعتیاد، ما مشارکت در همه امور را وظیفه خود می‌دانیم.

سردار فدوی با اشاره به اینکه ترک اعتیاد در اردوگاه‌های کرامت در چندین مرحله انجام می‌شود، اضافه کرد: سم زدایی اولیه، سم زدایی تخصصی، روان درمانی، اشتغال و جامعه پذیری در مراکز کرامت سپاه مورد توجه است تا در این زمینه افراد را به صورت کاملاً بهبود یافته به جامعه برگردانیم. اردوگاه‌های کرامت بر اساس نیاز جامعه در کشور توسعه خواهند یافت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    1 8
    ما هم هر جا لازم شد در کنار سپاه و پای کار شما هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس