رویداد تخصصی جذب ایده و استارتاپ در حوزه سبک زندگی اسلامی - کراپ‌شده

پس از بررسی و داوری اولیه ایده ها، از منتخبین جهت شرکت در رویداد داوری ثانویه که در تاریخ ۲ آبان ۱۴۰۰ همزمان با آغاز ماه پربرکت ربیع الاول برگزار میشود، دعوت به عمل می آید.

به گزارش مشرق، شتابدهنده سبک زندگی اسلامی ایلسا در راستای جذب ایده و استارتاپهای حوزه سبک زندگی، اقدام به برگزاری اولین فراخوان جذب عمومی ایده در محورهای ذیل کرده است:

محورهای فراخوان عبارتند از: حکمرانی پلتفرم ها / مد و پوشش / گردشگری / خانواده و جمعیت / سبک زندگی شهدا / ایثار اجتماعی و جهاد / تغذیه سالم / علم گرایی / عفاف و حیا / ساختارهای زندگی / رزق و روزی / مصرف فرهنگی / شهرسازی و معماری / طراحی صنعتی / زیست رسانه ای / زیست اربعینی / ورزش و اوقات فراغت.

متقاضیان، صاحبان ایده و استارتاپ در موضوعات مذکور می توانند تا تاریخ ۱۶ مهر ۱۴۰۰، با پرکردن فرم ورود استارتاپ در سایت ایلسا به آدرس Ilsagroup.ir و یا از طریق تماس با شماره ۰۲۱۸۶۰۵۰۴۴۸، در این رویداد شرکت کنند.

پس از بررسی و داوری اولیه ایده ها، از منتخبین جهت شرکت در رویداد داوری ثانویه که در تاریخ ۲ آبان ۱۴۰۰ همزمان با آغاز ماه پربرکت ربیع الاول برگزار میشود، دعوت به عمل می آید. در مرحله ی بعد منتخبین نهایی در هر موضوع، وارد دوره شتاب میشوند.

خدمات این شتابدهنده به استارتاپها در دوران شتاب با شبیه سازی رشد جنین و در قالب مدل جنینی است که در مدت زمان ۹ ماه پس از پخته سازی ایده و کمک در تدوین مدل و طرح کسب و کار به بازاریابی، جذب سرمایه گذار، ثبت شرکت و سایر خدمات مورد نیاز تیم پرداخته میشود. گفتنی است با توجه به تفاوت صنایع فرهنگی و بازار فرهنگ، در این ۹ ماه با استفاده از ظرفیت کسب و کارهای موجود در این بازار و استفاده از تجربیات زیسته، کارگاه هایی در راستای بازاریابی فرهنگی، برندینگ فرهنگی، بسته بندی کالاهای فرهنگی و ... برای متقاضیان برگزار میشود و آنها می توانند با شبکه ی بزرگی از فعالان فرهنگی و برندهای مطرح در این حوزه جلسات مشاوره داشته باشند.

شعار شتابدهنده ایلسا با توجه به مدل جنینی مطرح شده "تا تولد" است و بدان معناست که ما تا تولد استارتاپ از آن حمایت می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس