کد خبر 1264573
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
دیدار رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت با رهبرانقلاب

رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت سیزدهم: یک جلوه‌ی مردمی بودن همین رفتن میان مردم و شنیدن بی‌واسطه از مردم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • . IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 1
    مردمی بودن به سفرهای نمایش نیست به گوش کردن حرف دل مردم است مردم واکسن می خواهند چرا پارسال وارد نکردید ، مردم زندگی مسالمت آمیز با تمام دنیا را می‌خواهند چرا همیشه با تمام دنیا در حال تنش هستید و چوبشو مردم میخورند. مردم ارزش پولی ملی شان را میخوان چرا مردم رو به خاک سیاه نشاندید مردم دل خوش میخوان چرا همه رو افسرده کردین . تمام سیاستهای شما علیه مردمه یعنی جایگاه مردم در حد یه عامل سیاسی برای شماست جان مردم نزد شما بی ارزشه ، خدا انتقام مردم رو از شما میگیره مطمئن باشید
    • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      1 0
      کاربر 16:29دقیقاٌ از کدام مردم حرف می زنید مردم ما آن خیل عظیمی که در تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند هستند?یا آن جماعت کمی که عکس این سردار عزیز را پاره کردند؟مگر حاج قاسم در مورد رهبر معظم انقلاب (مد)در وصیت نامه شان نفرمودند:خداوندا! تو را شکرگزارم که پس از عبد صالحت خمینی عزیز، مرا در مسیر عبد صالح دیگری که مظلومیتش اعظم است بر صالحیتش، مردی که حکیم امروز اسلام و تشیّع و ایران و جهان سیاسی اسلام است، خامنه‌ای عزیز ــ که جانم فدای جان او باد ــ قرار دادی. خداوند انتقام خواهد گرفت اما نه از نائب به حق امام عصر(عج) بلکه از افرادی که خون مردم بی گناه را می ریزند و این وعده صادق خداوند است شما هم مطمئن باشید.
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
      0 0
      یواش تر ! زساد بخودت فشار نیارو آبو بریز همونجا که میسوزه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس