کد خبر 1264492
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت/ هفته سبزپوش شاخص با رشد ۵۰ هزار واحدی

شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با روند مثبت آغاز کرد و در مجموع رشد ۵۰ هزار واحدی را به ثبت رساند.

به گزارش مشرق، شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت کار  خود را پس از گذشت ۵ روز تعطیلی با روند صعودی آغاز کرد و در طول هفته نیز روند مثبتی داشت و این روند را تا پایان هفته ادامه داد.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحدی به پایان رساند که رشد ۵۰ هزار واحدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

آغاز بازارگردانی یک شرکت بیمه‌ای در بورس

شاخص بورس و اوراق بهادار کار خود را از روز یک شنبه مورخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ با روند صعودی آغاز کرد و با رشد بیش از از ۱۵ هزار و ۵۵۵ واحدی به پله یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحدی رسید و فرابورس با رشد بیش از ۳۱۸ واحدی در پله ۲۱ هزار و ۸۷۶ واحدی قرارگرفت.

شاخص بورس در دومین روز کاری هفته مورخ ۱ شهریور ۱۴۰۰ نیز روند صعودی خود را حفظ کرد و با رشد اندکی در پله یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحدی باقی ماند و فرابورس با رشد بیش از ۲۰ واحدی به پله ۲۱ هزار و ۸۹۷ واحدی رسید.

شاخص در روز سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ با رشد ۲۷ هزار و ۵۵۳ واحدی در پله یک میلیون و ۵۴۳ هزار واحدی قرار گرفت؛ و فرابورس با رشد بیش از ۳۲۲ واحدی به پله ۲۲ هزار و ۲۲۰ واحدی رسید.

روند مثبت شاخص بورس در روز چهارشنبه مورخ ۳ شهریور ۱۴۰۰ همچنان ادامه یافت به طوریکه شاخص با رشد ۶ هزار و ۶۷۲ واحدی در پله یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس با رشد بیش از ۹۷ واحدی در پله ۲۲ هزار و ۳۱۷ واحدی قرارگرفت.

شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته اخیر تمام روزهای کاری هفته را با روند مثبت سپری کرد و بدون هیچ اُفتی کار خود را به پایان رساند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس