رابرت مالی: ترور ژنرال سلیمانی امنیت آمریکا را کم‌تر کرد - کراپ‌شده

نماینده آمریکا در امور ایران در سخنانی تاکید کرد ترور فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، امنیت آمریکا را کم‌تر کرده است.

به گزارش مشرق، شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی نوشت که «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران گفت که ترور سردار سلیمانی امنیت آمریکا را کمتر کرده است.

وی در ادامه سخنانش افزود: «ترور (سردار) سلیمانی جهان را نیز در برابر ایران درمانده‌تر کرده است».

رابرت مالی ماه پیش نیز در مصاحبه با شبکه خبری ان‌بی‌سی درباره اقدام دولت ترامپ در ترور سردار سلیمانی گفته بود: «من دقیقا نمی‌دانم (در دولت ترامپ) چه اتفاقی افتاد اما فکر می‌کنم که مردم آمریکا این حق را دارند از این موضوع بر آشفته شوند که سیاستی که ادعا می‌کرد هدف آن امن نگه داشتن مردم آمریکا بوده، سیاستی که از طریق کشتن (ترور) قاسم سلیمانی و اعمال کارزار فشار حداکثری انجام شد... سه سال از این اقدامات گذشته اما همه چیز کاملا روشن است، آمریکا کمتر از قبل امن است چرا که ایران برنامه هسته‌ای گسترده‌تری (به نسبت قبل از انعقاد برجام) دارد و فعالیت‌های منطقه‌ای خودش را شدت داده است».

وی افزود: «موضوع سر این نیست که درباره کشتن (ترور) قاسم سلیمانی قضاوتی بکنیم و به نظرم همه ما می‌توانیم سر این موضوع با هم توافق داشته باشیم اما موضوع بر سر این است که کشتن او آیا آمریکا را امن‌تر کرد یا نکرد؟ به نظر من مساله کاملا روشن است، چرا که این کار باعث ایجاد مشکلات بیشتر شد و باعث کم کردن تنش‌ها نشد».

تروریست‌های آمریکایی زمستان سال ۹۸ اقدام به کمک پهپاد و در فرودگاه بین‌المللی بغداد اقدام به ترور فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردند. پارلمان عراق  نیزدر دی ماه سال ۹۸، در پی اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و شهید ابومهدی المهندس نائب رئیس شهید سازمان الحشد الشعبی عراق، طرح اخراج نظامیان آمریکایی از خاک این کشور را تصویب کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • مسعود IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    9 0
    باسلام امنیت امریکا رو کم کرد نه بخدا قسم گور امریکا را کَند بزودی خواهیم دید انشاألله
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
      3 0
      تمدن پوشالی آمریکا را خواهد سوزاند آنطور که خون مولایمان حسین علیه السلام دودمان طراحان و همراهان و راضیان و قاتلان اورا بر باد روزگار داد - مستر مالی به این سادگی ها نیست عالم حساب دارد
  • mojtaba SE ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    3 0
    ذات انگلیسی جز بدکارگی و دزدی و جنایت راهی بلد نیست اما بد جوری به پست ما ایرانی های عاشق بزرگی خوردن,چون بزرگی برای ما نمایش نیست و یک معرفی و یک تجسم نیست ,چون پدران و مادرانمون ما بزرگ بودند ...نق و دروغ و اراجیف این بی ارزش امریکائی یعنی اعتراف به ذلالت و مرده بودن تروریستهای امریکائی ,که این شارلاتان می خواد ذات کثیفشان رو بجای یک تصمیم فردی و اشتباه چا بزنه.."آقای"مالی فقط یک اشتباه نیست ,بلکه کلیت امریکا اشتباه است و حس کردی که تجزیه میشید و کل امریکا و اروپا دوباره میره تو دوران قرن 10 میلادی و روسیه و جین و ایران رهبر آینده دنیا هستند.این ترس از کابوس نابودی, انگیزه شارلاتانیزم شما برای تکاپو, و توجیه و فریب دادن است..و برای ما بالاترین و مقدسترین انگیزه برای به سرانجام رساندن این کابوس ..43 سال کشتن ایرانی را و آقای خائن به قاتلین ایرانیها میگه هرگز یک ایرانی رو تهدید نکنید؟؟؟؟؟واقعا باید بخاطر همین حرفش اعدام بشه..چون باید جواب بده چطوری همچین فاسدی همه رو رنگ کرده که بتونه رای اعتماد بگیره..پاینده رهبر عزیزم
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    2 0
    خطاب به این نماینده ی آمریکا : خبیثان کدام کارتان بوده خوب __فقط فرقتان کوفت باید به چوب __بگویم برایت کنون این حدیث __اگر گاو آدم شود ای خبیث __ شما مفسدان نیز آدم شوید __ره عاقلان و حکیمان روید __ ولی حیف که حتی نبینند بخواب __ره عاقلان رفته باشند دواب .
  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    1 0
    نا شناس عزیزی در جائی راجع به این فرد نوشته بود: «این آدم خیلی خوب روانشناسی ایرانی ها را بلد است. با این حرف ها، هم ترامپ را می زند و هم ایران را فریب می دهد.» که این بنده ی حقیر در پاسخ به آن عزیز نوشتم : « با سلام و احترام بر جنابعالی نا شناس جان عزیزم عرض می کنم که : «نداردبه دردش ولی هیچ دوا ___فقط دست و پا می زند بینوا __ خود از شدت درد خود می برد __ فریبش کنون عمه اش میخورد __ با عرض ادب ، محمد مهدی اسلامی .»
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    ناشناس محترمی در همین مورد نوشته بود ،از خون جوانان وطن لاله دمیده . حقیر در پاسخ به آن عزیز نوشتم : « با سلام و احترام بر جنابعالی نا شناس جان عزیزم ، با کسب اجازه از محضر مبارک جناب شما ، این فرمایشتان را به اینصورت ادامه بدهیم : از خون جوانان وطن لاله دمیده __ آمریکای وامانده نیز از ین خمیده __ جمهوری اسلامی چون دمش را چیده __ پست تر ازاین حالت بخود هر گز ندیده »___

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس