تبریک وزرای خارجه نیکاراگوئه، ارمنستان و تاجیکستان به امیرعبداللهیان - کراپ‌شده

وزیر روابط خارجی نیکاراگوئه و وزرای خارجه ارمنستان و تاجیکستان در پیام های جداگانه به حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

به گزارش مشرق، وزیر روابط خارجی نیکاراگوئه و وزرای خارجه ارمنستان و تاجیکستان در پیام های جداگانه به حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران تبریک گفتند.

* پیام وزیر روابط خارجی نیکاراگوئه

براساس این گزارش، «دانیل مونکادا کولیندرس» وزیر روابط خارجی نیکاراگوئه در پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان اخذ رای اعتماد و شروع به کار وی را تبریک گفت و برای امیرعبداللهیان آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه نیکاراگوئه در این پیام آمادگی خود را برای ادامه تقویت روابط برادرانه، یکپارچگی فیمابین و همکاری بین دو کشور در همه زمینه ها اعلام کرد.

* پیام تبریک وزیر خارجه ارمنستان

به گزارش فارس، «آرارات میرزویان» وزیر امور خارجه جمهوری ارمنستان هم در پیامی خطاب به امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و شروع به کار وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه ارمنستان همچنین در این پیام ابراز امیدواری کرد که در دوره وزارت امیرعبداللهیان دو کشور به توسعه روابط دوستانه خود که بر پایه های آداب و سنن تاریخی عمیق استوار است، ادامه دهند.

 آرارات میرزویان افزود: اطمینان دارم که در دوره جدید والاترین و بیشترین تلاش های دوجانبه جهت توسعه و تعمیق روابط بین دو کشور و دو ملت دوست به کار گرفته خواهد شد.

وزیر امور خارجه ارمنستان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در قفقاز جنوبی دارد و ما با در نظر داشتن چالش های امنیتی نوین موجود، مجدانه پیگیر موضوع تعمیق گفتگوها در عرصه های گوناگون و در راستای تحکیم روابط دوجانبه هستیم.

* تبریک سراج الدین مهرالدین

براساس این گزارش، «سراج الدین مهر الدین» وزیر امور خارجه جمهوری تاجیکستان طی پیامی به حسین  امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه اخذ رای اعتماد و شروع به کار وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه تاجیکستان همچنین در این پیام تأکید کرد: باور دارم که با سعی و کوشش و تلاشهای مشترک، روابط دوستانه و همکاریهای دو کشور همزبان گسترش خواهد یافت.

پیش از این نیز وزرای خارجه روسیه، چین، سوریه، عراق، قطر، صربستان، یونان و ... به امیرعبداللهیان تبریک گفته بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس